Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy a 125-ös hengert fel lehet fúrni 150-re, ami kb 2500-3000 FT, dugó 1000 körül, gyűrű, tűgörgő, csapszeg olyan 1500, meg akkor érdemesebb akarbit is áthangolni, 150-esen 24-es van már, de fuvókável érdemesebb kísérletezni,mint cserélni az egészet. Én olyan 6-7re saccolom az átalakítást, ismerettségtől függően...
Én mentem 150-essel két személlyel 125-öt de akkora lejtő volt, mint állat, meg 5.-ben olyan 8000 körül volt a forrdulat, nem is 2T hangja volt már, valami elementáris üvöltés, semmi rezgés, csak azt éreztem, felszabadulnal az univerzum energiái Amúgy meg 105-körül volt a vége(nem óra szerint, az általában "késik"), hátszélbe 110 simán megvolt, meg esténlént a friss levegőben is 110-et tudta a kicsike. De 90% ban a 95-100 a reális, amit bármikor tudott. Most a 250-es blokkal 5.ben 7000-et pörög 150-nél, nagyobb lánckerékkel(21-es kis ETz-n 15-ös ) még nem volt lehetőségem komolyabban menni, de így 4.-ben megy 140-et, 5.ben kéne egy kis lejtő már, vagy fogynom kéne a 95 kilómból Az MZ-k nem a végsebességben tündökölnek, hanem nyomatékban, meg a jó motorkarakterisztikában
Csaó! Meg lehet azt frankón csinálni, hogy menjen, és ne essen szét. Az enyém gyönyörűen ment, a fúráson kívül mindent magam csináltam rá, meg a persze a kipun kívül. Ment mimt a nyíl!
125-ös 150-essé alakítás?
Henger: 8-10ezer
Dugó gyűrű stb...meg fúrás...karbi olyan 10...hmmm...az egész sztem 40 körül.
sacc/kb forintban kifejezve?
nem lesz semmi baja egy fúrt henger, másik dugó, gyűrűk, karbi...öööh...tudod mit? Ez marha sok pénz. Igazad van. Maradjon gyári.
sajnos ugy vagyok vele,h sajnálnám.nagyon messze áll tőlem a tuningolás,meghát amiben apámmal egyetértek:amég valami megy,minek hozzányulni?nem lenne szivem megbontani.majd csak ha megadja magát!nem lenne rossz,nem is azt mondom,de annyira szép,és jo és eredeti...ha lepusztult lenne,simánm ok.de így kétséges!
nekem 115-öt ment a 150-esem, igaz, akkor 70 kiló voltam, és nagyon a top-on volt a motorka.
115 hogyan?ülve v hasalva?mint irtam tegnap(nem tudom h tegnap volt-e,nekem akkor volt a másnap,vagy az aznap...vagy mittomén.nah szal még nem voltam beszámíthato) oda vissza 112-3km/h-t tud ha összecsomagolom magam rajta.(igaz nem vagyok szumo-méret)
Így érthető...
hát az sajnos azért nem ugy van.lehet h megbánom,de azért 100000ft.nem beszélve a fenntartási költségről(ami ugye tényleg fillérekből megvan).sajnos 2 motorra nincs keret.nem tudom h hogy lesz nyáron,de nem hiszem h összejön egy nagyobb.ha mégis az kb így lehetséges:MZ ára+addig spórolt pénz+nyári melo("szerencsére" hamar vége lesz idén az érettséginek,sokat lehet melozni.)
tehát 4-500 e ft.amiből lesz vagy 250es vagy 400as vas.(pl bandit,vagy valami öreg gs,vagy cb stb)
tehát mz ára nélkül nem fog menni.persze ha össze is jön vmennyi zseton,nem biztos h belevágnék egyetem első éve előtt.mert az sem piskota anyagilag.
jut eszembe nincs itt BME.s közlekmérnök?
Azért a 115-höz már kell egy ki lejtő
a 150-esre alakítás sokat dobna rajta...gondolkozz el, azzal lehet autót előzni, kb. 115 a vége... hm?
mmint Ő?igen:
látnád, hogy közlekedtem én a 150-es ETZ-vel...számos csekkel jutalmazták anno a fakabátok. Monjuk egy vastapsnak jobban örültem volna
Azon csak kerekezget... De tanksapkáig borítva közlekedik még Veerubber gumival is!
Én láttam a vidit... tényleg nem semmi...
Hát ne add el, mert úgyis megbánod...
Látnád öcsém hog közlekedik a TS-sel... Iszonyat. Városban lehetetlen megfogni pedig nem piskóta emberek próbálkoztak már a TZR-től a ZX10R-ig. Mindenki leőrültezte és feladta.
jah és a hülye fejemmel nem fogok többet autost előzni,hiába szuttyog előttem!ha olvassa a forumot,üzenem neki h kapja be!
(ugysincs itt,és ugyse ismer magára,azért ilyen nagy a szám)
jah és teherautot sem előzök többet,max kikerülök!
ez ETZ125?
én 14. És egy Start kaptam a nagybátyámtól, miután bemutatott vele egy hibátlan, 10 pontos gyakorlatot...
Szóval én jártam jobban...
Gizi az első de aztán jön a MuZ! Unijjós rendszáma van ám!
aham!:D sikerült nagyon hamar megszokni!1 napig tökre erősnek tűnt.még irkálom,h mikor mennyit,hova mentem vele(hosszabb távon).ez a néhány honap(aug 21-től) pont elég volt arra h megszokjam(és megszeressem).
Következtetések:
méregettem ezt azt rajta(fogyasztás(egy tankon mérve):3,83;4,02;3,73 stb)
átlag 300km/tank.aug 21től nov 1-ig 3 és félezer km HELYI viszonylatban!
100nál(ami az ora csalása miatt lehet h 105) 5600at forog.
Tata fele többet nem megyek vele!(szembe szél,emelkedő stb:D)
Többet nem fogom 55-tel bevenni az egyik kanyart az NDK-s 20000km-es 18 éves gumival!
stb
nagyon a szívemhez nőtt,nem tudom mi lesz ha motorváltáskor el kell adnom
nem lehetetlen...mintha meglenne minden.