Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Újra ment! Hát ha úgy gondolod nem muszály jönnöd! Sajnálom!
Sziasztok!
Ma vettem székletért vizeletért ugyhogy remélem május 29.-én ott lehetek Siofokon.
megkaptam de az egyik üres, a másik pedig mentem volna de sajna nem jön össze
Ment!
Szerinrtem igen,eddig bevált nem volt gond.
Kicsit bajban voltunk(tam:) a pontozással, gondolom ezt átvehetjük mi is nem?
Versenynaptár előzetes:2010
Máj.29 Siófok,Meghívásos körverseny,nem pontozott
Jún.12-13:Kakucs?Brezova?Kecskemét?pontozot
t
Jún.26-27:Bábolna.pontozott
Júl.11Kakucs?Brezova?
Kecskemét?pontozott
Aug.1Kakucs?Brezova?Kecskemét?pon
tozott
Szep.12 Balassagyarmat.pontozott
Ez még csak előzetes,lesz még pontosítás,és esetleg több verseny is.
A pontozás a FIM szabály szerint
A műszaki kiírás jövőhéten szintén közlésre kerül.
majd csinálok képet róla, csak neked, csakmost, ChuckNorissal
rövidített, felhajtott .
Próbálkoztunk másik olajal és érezhetően jobban megy vele az meg ha érzed is a külömbséget akkor már tényleg nem kicsi, ez a 2T-ben a 4T ben pedig kimondottan szemét olaj nem ken normálisan stb. mi ezt tapasztaltuk.
Konkrétan mi volt vele a probléma?
Én adatlapja alapján választottam anno egy utcai tuningolt Simsonhoz (öcsémé, kb. 8Le@8500, valós 95km/h vég), főleg a jó 100°C-os viszkozitás miatt. 10k km után sem volt kopásnyom a hengerben. Megmérve nem lett, de a gépműhelyes emberem erősen csodálkozott, hogy 4 felömlős henger hogy lehet ilyen jó állapotban ennyi km-el (ami miatt fúrva lett 10k-nél, az a szar geometriájú dugattyú volt, nem volt elég kúpossága ezért ragadt - az ez utáni szériákat már megfelelőre csinálta Sajtos).
A sajátomhoz anno Synpower 2t-t használtam, több km-es nyélgázas, félig szélárnyékos (autó mögött) szakasz után, végig 11000-es fordulat környékén sem volt probléma. Valamint később a 12-re hangolt technikával sem, kis pályán (=kis sebesség, kis hűtés) melegben, 140°C-os hengerhőmérséklettel, nyilván ahogy csak lehetett "szétforgatva".
az a Valvoline egy szinten van az ásványi olajakkal nem olyan jó minőség legalábbis a mi tapasztalatunk ez
Szerintem csak bejáratás idejére kell hanyagolni a szintetikus olajat, mivel jobb a kenőképessége, jobban elnyújtja a bekopási időt. Egy ásványi olajjal hamarabb összekopik a henger és a dugattyú, mint egy szintetikussal. Bejáratás után meg mehet bele a szintetikus, azt jóvan.
Ajánlom pl. a Formula 3000 webshopot. Onnan pl. Valvoline Durablend 2T-t rendelhetsz, arra aztán nem mondhatod, hogy drága. Ez részszintetikus és baromi jó olaj. Ami még megéri az árát, az az Elf Moto2 XT Tech, bár ez tuningolatban gépbe már tényleg nem muszáj.
Utóbbi versenyzéshez is simán elég, még enyhén-közepesen tuningolt motorhoz is (mondjuk kb. 40Le léghűtéses 250).
Ez a szintetikus olaj hanyagolása téma nem tudom miért jön elő szocimotoros körökben, de úgy baromság, ahogy van......
Gyári MZ-t lábtartóig dönteni majdnem olyan egyszerű, mint gyári Simsont . Mind2-nek könnyen leér a cucc
Szvsz te is jól akartad írni, de fordítva sikerült :). Szóval hátra 3.5-ös K65, vagy 4.10-es K36.
K65-ből szélesebb igen szarul áll a 2.15-ös felnin (legalábbis az enyémet úgy vettem, hogy 110-es volt rajta, ami a 4.10-nek felel meg, mikor elöl már rég eltűnt a majrécsík a 3.00 K65-ről, akkor még hátul bőven volt, hiába engedtem le akár 1,5Bar-ra).
ma a városunkba volt hasznos és érdekes előadással egybekötve
ment egy mail sürgős választ várok
hát nem.
de ha sikerül eladnod vaéakinek akkor örömet szereznél nekem.
na de télleg nem tudsz valakit akit érdekelne?
kösz.
Hatalmas!
Amig anonimba nyomod addig nem! ! ! Bár erős a gyanúm, hogy te ki is vagy!
Meg 1 a ráadás! Nem!
Nem könnyű neked örömet szerezni:)