nem tudom mit tegyek a bal hüvejk ujjam erősen sérült nem birok rá kesztyűt húzni már olyanra is gondoltam hogy elvinni a motort és meglátjuk hogy indulok vagy nem de még nem sikerült eldöntenem
Versenyeznék én szivesen, DE hát az asszony meg a gyerekek (ja egyik sincs , akkó ez nem jó kifogás )
Szóval aszontad szép helyen laktok én főképp erre vagyok kíváncsi
&ha ez így van akko jövőre indulok valamelyik versenyen
Teccik érteni ha BGY szép hely kmisu 2010-ben kipróbálja a versenyzést
az jó sok vazze
talán jövőre nem vagyok én még elég képzett az utcai versenyre
a halottak alapján tartok tőle majd meglesem és utána könnyebb lesz döntenem talán jövőre.
Tudjátok már a vasárnapi menetrendet?
A szalmabálák versenyzők, vagy nézők felőli részéről
figyelitek az eseményeket? vagy csak vasárnap reggel dől el, hogy
mennyire csap meg a versenyszellem
Na nem ám rossz néve venni amit írtam , semmi rossz indulat nem volt bennem
Nekünk is korán kell indulni, szerintem 5kor legkésőbb, mert
hát nem igazán akarunk lemaradni semmi jóról
De a holnapi nap is jó lesz Mezőberényben sztrítfájter nap
lesz ott mindenféle motorgyilkolós mutatvány(szerintem nem az,
de sokak szerint az), de én ezeket nagyon szeretem, de
Úgyhogy ez egy igazi f@sza 7végének igérkezik
Gyarmaton meg remélem egymásba botlunk, oszt társalgunk egy kicsit
Az szól a 250-es mellet hogy bejáratott, ismert típus, sok van belőle.
Nagyobb az alkatrész-választék, több is van belőle, olcsóbb is, ki lehet fogni szép darabokat. Ezért igen sok "donor" gép is beszerezhető ha alkatrész kell.
Amikor keresgéltem MZ-t, próbáltam 251-est is, jobban gyorsul és kissé fordulékonyabb mint a 250-es ami jó volt, viszont én az ülését meg az egész vezetési pozicióját olyan endúrósnak éreztem, ez nem tetszett.
Viszont a srác aki árulta maga is bevallotta hogy ülést se tudott hozzá gyárit szerezni, szóval van egy két problémás része.
Ja és mint mondtam anno ezekből csak gyárit láttam (tehát nem fúrtat)így ezek már 6-7 litert simán bekajálnak, kell nekik a motorgenerál már nagyon....
Ja és ha valóban szép, fúratlan, 200 k körül van....ezt megveszed költhesz rá kapásból vagy még ötvenet (fúrás stb.)
Szép-szép de 100 k körül már szép és jó 250-est lehet találni kis kereséssel...
Szóval szerintem ennyi
persze nekem érzelmileg is a 250 az "MZ" gyerekkori álom, aztán ilyenen tanultam...szóval nem kérdés! Jó és szép a 251 is de az már nem olyan klasszikus számomra...ettől persze a fentiek még tényszerűek szerintem!
Biztos nem hiába
Szóval aszontad szép helyen laktok én főképp erre vagyok kíváncsi
&ha ez így van akko jövőre indulok valamelyik versenyen
Teccik érteni ha BGY szép hely kmisu 2010-ben kipróbálja a versenyzést
talán jövőre nem vagyok én még elég képzett az utcai versenyre
a halottak alapján tartok tőle majd meglesem és utána könnyebb lesz döntenem talán jövőre.
Ti szeditek mi? Akkó biztos fizetnünk kell
belépő lessz a versenyre vagy a depóba be lehet majd lógni nemversenyzőként?
Tudjátok már a vasárnapi menetrendet?
A szalmabálák versenyzők, vagy nézők felőli részéről
figyelitek az eseményeket? vagy csak vasárnap reggel dől el, hogy
mennyire csap meg a versenyszellem
Akko én is
szivesen mutatkoznak velünk
utána meg jöhet a zereszdelahajam
Nekünk is korán kell indulni, szerintem 5kor legkésőbb, mert
hát nem igazán akarunk lemaradni semmi jóról
De a holnapi nap is jó lesz Mezőberényben sztrítfájter nap
lesz ott mindenféle motorgyilkolós mutatvány(szerintem nem az,
de sokak szerint az), de én ezeket nagyon szeretem, de
Úgyhogy ez egy igazi f@sza 7végének igérkezik
Gyarmaton meg remélem egymásba botlunk, oszt társalgunk egy kicsit
Nagyobb az alkatrész-választék, több is van belőle, olcsóbb is, ki lehet fogni szép darabokat. Ezért igen sok "donor" gép is beszerezhető ha alkatrész kell.
Amikor keresgéltem MZ-t, próbáltam 251-est is, jobban gyorsul és kissé fordulékonyabb mint a 250-es ami jó volt, viszont én az ülését meg az egész vezetési pozicióját olyan endúrósnak éreztem, ez nem tetszett.
Viszont a srác aki árulta maga is bevallotta hogy ülést se tudott hozzá gyárit szerezni, szóval van egy két problémás része.
Ja és mint mondtam anno ezekből csak gyárit láttam (tehát nem fúrtat)így ezek már 6-7 litert simán bekajálnak, kell nekik a motorgenerál már nagyon....
Ja és ha valóban szép, fúratlan, 200 k körül van....ezt megveszed költhesz rá kapásból vagy még ötvenet (fúrás stb.)
Szép-szép de 100 k körül már szép és jó 250-est lehet találni kis kereséssel...
Szóval szerintem ennyi
persze nekem érzelmileg is a 250 az "MZ" gyerekkori álom, aztán ilyenen tanultam...szóval nem kérdés! Jó és szép a 251 is de az már nem olyan klasszikus számomra...ettől persze a fentiek még tényszerűek szerintem!