Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szereeeeep ? Olyan a színházba' van! Én komolyan veszem, amit csinálok, a lényem része lett a...........na, tudja mit kend ? Bevallom férfiasan: megeszi a' zéletem



De a vasárnap tuti ! Fűzöm a kicsi feleslegemet, hogy jöjjön velem, de szerintem egyedül megyek, szigorúan csak nézőként. Ahogy nézem, korán kell kelni . Ti mikor indultok?
Kend is előkerült
Még mindig a fehér ruhás szerep a tiéd
Vasárnap BGY? Legalább nézőként
Honda Imádó!
Nagyon ott van a etz-d!
Van nekem is pár krosszos vidio! Majd rakok fel meg hnap csinálok on boardot csak az a baj h simsonnal nyomjuk, Még!
De ma meg csináltam a jogsit és már beszerzés alatt van egy 25-etz!
Abból szeretnék majd én is csinálni ien szép és jó endurót mint a tied:D vagy hasonlót!
Köszi a válszod. Igen igen, már egy ideje reggelve vagyok az MZ CLUB HUNGARY-be. Legjobb! Vagy a szocimotoros oldal...
Igen ezt már megkaptam és akkor is sokat röhögtem rajta!
De ha mondjuk hozna 5-7 lóerőt és 4-5 liter lenne a foyasztásom, akkor lehet elgondolkoznék rajta!
"Programozható előgyújtás az MZ-be kristálycsillár a gyesznyóólba"
Na most a 10e Ft-os rezó az valószínűleg a gagyi rezó akart lenni!
Ezt felejtsd el! A mocidhoz tervezett rezó kb olyan 25-ből meglenne, természetesen szépen megcsinálva!
Az elektromos gyújtás az 5500 Ft-ből meg van cakumpak, de ha reggelsz mzclubhungary.com-ra akkor eltudod olvasni szabolcs ezzel kapcsolatos cikkét és a cik alatt lévő kommenteket!
annyi az egész, h ez a kityüt a kondenzátor helyére kell betenni, és leegyszerűsítve nagyobb szikrát ad majd a gép, amitől tökéletesebb lesz az égés, kevesebbet kajol, nem kormol annyira, jobban megy, egyenletesebb lesz az alapjárat és alul érezhető majd a hatása!

De Szabolcsnak vannak jó dolgai mostanában beszélgettem vele egy pár órát telefonon!:) az mz-re való hall jeladós gyújtása is bizti jó lehet ez 12e FT meg mondjuk hozzá egy számítógépen programozható előgyújtás vezérlés az 10e FT az már finom lenne, csak ajánlott lenne ezek a cuccok után padra rakni a gépet és ott programozni az előgyújtást!

Szép napot!
Nem, én nem ezt mondtam.
Én azt mondtam, hogy az a hasrapacsi "rezó" csak a gyártónak meg a forgalmazónak jó, ráadásul gyökér hangja van.
Biztos. Én a kiégetett gyáriban bízom
Mondogatják is páran, hogy a gyári a legjobb. De szerintem biztosan van jó rezo is.
Ja, az fasza, felteszed, minusz x loerő:)
Helló!
Békéscsabán van egy Mz bolt!
Vadonatúj Mz rezó 4500 Magyar forintba kerűl!
Annyi h 250 esre van szal kicsit vastagabb a vége de azt künnyen megoldod ha 125 re kell!
Hali!

Hm, köszi a tanácsokat. Kb. mennyi magyar forint egy ilyen rezó? Láttam interneten is, asszem 10 ezer volt újonnan (valamelyik MZ alkatrész oldalon). Vagy azt felejtsem el? És a gyújtás mennyibe kerül?

Egyébként aprilia RS 80 Extrema-m van, ami szintén tuningolt és nem olcsó fent tartani, ha az ember sportosan vezet. Jajaja, nekem is 11 ezer bele a dugó. Na most egy gyári 300-as ETZ-be is csak 3500. Azért van különbség. Nevetséges az is, hogy a sok marharépa megveszi a nagy gyorsasági motorkerékpárját, aztán csak egyenesbe "nagykirály" mert nincs pénze lecserélni a kopott gumiját. Én pont ezért, az anyagi körülményeimhez mérten veszek motort (miután eladtam a kis fullos aprilia-ám). Szóval egy IGÉNYES, GYÁRI, max rezós ETZ-re vágyom!
Sziasztok!

Igen, tranzisztorosra gondoltam, még csak most nézem, hogy tirisztort írtam. Jaj, ezt a tuning témát csak felvetettem, nekem elég egy széria gép, sőt. Maximum rezo-t raknék rá, de ennyi. Ez dobna 4-5 pacit, alulról jobban tolna a gép, mondjuk 2500-tól. Nyomaték és erő legyen. Nekem arra kell a gép, hogy 100-zal két szemméllyel kényelmesen tudjak vele túrázni úgy, hogy a fogyasztás ne lépje át azt az 5 litert.

Feldobnék még egy témát. 250 vs. 251. Na srácok, most úgy nyílvánítsunk véleményt, hogy elfogulatlanul.
Szóval a 251 váza rövidebb, hátul kissebb, azaz 16 colos a kerék, a tank ugyebár púpos (nekem ez naon bejön), és kissebb módosítások vannak a motorban (felömlő stb.). Gondolom kanyarba jobban dönthető, de ez nem megy a stabilitás rovására? Egyébként köztudott, hogy a 251 fiatalabb a 250-nél. Mégis mi az az érv, ami a 250 De luxe mellett van?
Kérdés: Nagy macera etz-n kicserélni a hátsó láncvédő bakelitot? Eltört és emiatt nincs kilométerórám...vettem tegnap de gondolom ki kell hozzá venni a hátsó kereket...nagy szívás?
Én is leírnám a véleményem!
A tuningal kapcsolatban mihu-val értek egyet, ha belekezdesz, akkor nincs megállás és fog menni bele a léé! Kérdés, h mire szeretnéd használni mennyi pénzed van rá és, h mennyit akarsz kihozni a gépből!?
Persze vannak olyan megoldások is amivel tudsz teljesítmény töbletet elérni úgy is, h nem turkálsz bele a hengerbe meg a blokkba!

Pl megkéred majd szépen mihu-t (ahogy én is fogom:)), h készítsen neked egy rezótervet, aztán egy hozzáértővel ez a terv alapján csináltatsz egy rezót! Ezt felteszed hozzákarburálod a mocidat, ha kell és már is nyertél 4-5 lóerőt!:)
Másik Müller Szabolcstól rendelsz egy elektronikus gyújtást! ez is hoz s teljesítményem és elméletileg a fogyasztásod is csökkenni fog!
Hay mindenkinek!

Eladóvá vált faterom szeretett 125 TS motorja
MZ TS 125
Az ETZ 250 azért volt 21 ló a TS 250-el szemben mert négy felömlős volt, innen az agyrepesztő +2 lóerő!
Az NSZK-ba gyártottak 17 lovas fojtott változatot de szerintem az is négy felömlős volt csak valahol a karbi vagy kipuff, gyújtás-nál volt valami "okosság"..

más: Tegnap először hasítottam a technikával sötétbe és megdöbbentő hogy a jól beállított MZ fényszóró milyen jól világít!

A fényszóró ugyan az elején olyan hülyén szór mint a simon-de a tompított szuper!
Jobban világít mint a régi ZZR-250-esem vagy az öreg gixerem ami ráadásul két lámpás volt...

Tegnap isolator helyett NGK gyertyát vettem és mintha kicsit pörgősebb lett volna tőle...

szóval: jó kis gép, megérte a péntzét!
Ja, és ETZ 250-esből az összes 4 felömlős, igaz volt valami butított 17Le-s változat, de az hozzánk talán nem nagyon került.
300-as dugóról nem tudok semmit, de, ha esetleg mégis kisebbet vennél, akkor legalább lengyelt, de inkább a sárga-kék dobozosat, ami MZ kupa kiírásának fényképei közt is van, ez talán török, vagy taiwani, sajna azt se tudom honnan lehet szerezni, de elvileg ez a legjobb. Bertát kerüld messziről (50g-al nehezebb, mint a lengyel és cserébe szar is).
Ez amúgy úgy van, hogy amíg utcára járkálni, meg túrázgatni kell a motor, akkor kis odafigyeléssel tényleg olcsón fenntartható. De amint elkezdesz tuningolni, a gatyádat is rá tudod költeni. Pl. én tuningolt motorba elvből jó minőségű egyedi gyártású dugót tennék (2db 1mm-es krómozott gyűrűvel), ami megint alaphangon 11-12k, és akkor ez még csak egy kis része az egésznek .
250/251 kérdésre visszatérve és 250-est vennék . Ahogy a kolléga említette, 87-től elektronikus gyújtású volt az is (amúgy tranzisztoros, nem tirisztoros). Mondjuk az N3-as (csatos) karbit én lecserélném rajta egy jó állapotú N2-esre (csatos jó, amíg még "friss", de ha már kellően használt, akkor nagyon szar tud lenni).
Azért némi merevítést el tud viselni :). Haverom még tuningolós korszakban versenyzett MZ-vel, és neki bizony merevített volt a váz is (asszem szögvasak voltak hegesztve az éleire), meg a lengővilla is (szokásos U alakú merevítővel + szilent helyett tűgörgő volt). És érezhető volt a változás. Mondjuk a Hungaroringen nyilván jobban kijön a hatása, mint pl. Kakucson.
Hm, szép a TS, az ETZ azzal az oldalkocsival meg egy igazi egyediség.
Ennek csak örülök. Egyébként logikus.
Ts mai szerzeményem,'74-es,és egy ETZ superelastik oldalassal,utóbbit pár napja hoztam!