Mi történt? Lemaradtam valamiről? Remélem, semmi komoly...
Bocsi, hogy köszönés nélkül rohantunk el, de én csak utas voltam, ha indulni kell akkor indulni kell .....
Egyébként én is régen éreztem maga ilyen jól, a társaság igen-igen kitűnő volt a nap elejétől a végéig ! Nem semmi egy rendezvény volt, gratula minden érintettnek !
Hazaértünk!
Nagyon fasza nap volt , rengeteg jó technikát és versenyt láttunk,
jó volt a társaság
Mi a helyz összepakoltatok már?
volt? (na jó ezt majd személyesen!)
A nap végjátéka nem kellett volna, na de legalább személyesen is
tapasztaltuk,hogy milyen az ilyen , hogy ki kivel van........
Én most sajna még nézőnek sem tudok menni (nincs elég ZS-m még benzinre sem, ráadásul még családi köszöntés is lesz) úgyhogy készíccsetek sok képöt meg vidijót , hogy én is lássak belőle valamit.
És sajnos tőlük is meg kell válnom :
MZ ETZ 250 lalakott felújításra szoruló állapotban 50e Ft.,
és egy Mz-khez csatlakoztatható Superelastik tipusú oldalkocsi szintén felújításra szorul,50e ft.-ért,a csatlakoztatáshoz szükséges összes alkatrésszel!06304604073
jano2@citromail.hu
Én sok sikert kívánok hozzá és szorítok!
DE!... június óta van egy ilyen dolog, h műszakin fényképet csinálnak róla és olyan 90%-ban eredeti állapotúnak kéne lennie!
Természetesen ez nem azt jelenti, h nem lehet leműszakiztatni, csak pl nemek a hátsó meg az első futóművel sem eredeti (az első még az, de tervbe volt véve egy másik beépítés) meg semmiféle lámpám sem eredeti, igaz az E szabványnak megfelelnek!
Tehát én most abban a cipőben vagyok, h még nincs olyan sok pénzembe a gép, szóval veszek e mellé még egy 250es etz vmi nagyon bagóért ilyen papír nélkülit, a mostani műszakisat megcsinál gyárira és a terep cuccokat meg átdobálom a másik gépre!
Én azt ajánlom, h járj utána, h mennyire járható mondjuk egy hivatalos úton a különböző fénycuccok (e-h világítás + index) másikra való lecserélése, de persze szabvány dolgokról beszélek!
Azt nem tudom, h ezekhez is szükséges-e átépítési engedély!? Nyilván a futóműhüz kell, ami idő pénz mire megcsináltatom utána meg még vihetem a kpm-hez is! Próbáltam kideríteni ki ez a srác, de nem jutottam előrébb!
lieblpeti@freemail.hu
erre a címre írj egy üzit a telszámoddal felhívlak és beszélgethetünk erről a dologról!
Helyhiány miatt eladnám ezt a TS 250-est 50e Ft.-ért!0 km.-es dugó van benne,fúrt henger,új tűgörgő,de be van ragadva a főtengelye mert vizet kapott!1974-es,fellelt állapotú!Jó restaurálási alap!
Helló. Kedves MZ-s ek segítséget kérnék tőletek, van egy etz 150 blokkom és úgy akarnám megcsinálni az elektronikáját hogy csak berugom és már indul is, szóval ilyen hogy világítás meg biztik, aksi nem kell hogy tudom ezt megoldani?
Ha elviszed a motort, nem kérdés, hogy mi lesz a vége . Tuti nem bírod megállni, még boxkesztyűben is hajlandó lennél indulni . Habár lehet nem rossz ötlet, szívesen megnéznék egy 'Ványa vs. 'Gyarmat bunyót, monnyuk az imaszünetben . A ringszpíkerek adottak, sör-bor-miegymás biztos akad, jó lesz az .....
Na, amúgy nem érdemes erőltetni azt, ami nem akarja, én az első versenyem előtti edzésnapon merő lelkesedésből eltaknyáltam (mondjuk volt, aki "segítsen" benne (az is szeptemberben volt)), tudom, miről van itt nagybaszó' .....
Az ilyenfajta versengés még egészségesen is kemény, hát még ilyen kézzel, kezdőként . Csak ésszel, tesó, ne szeleburdiskodj, arra itt vagyok én !
JAh, most látom, hogy sérült vagy, és mintha a család is előrébbvaló lenne, így télleg más.
HA csak a bénaság zavarna, az ne zavarjon, nálam biztosan nem lehetsz bénább:)
Na de, jólvan, akkor majd, ha minden összeállt, erőltetni nem szabad.
Remélem, helyreállnak a dolgaid.
Amúgy a mai nap tényleg