Nekem kurvára más elképzelésem van az ETZ 250 és "árun alul eladó" kombinációjáról, de lehet, hogy bennem van a hiba.
Mikor én vettem az ETZ-met még kb 2004 végén kb teljesen gyári állapotban 50 ezerért, na az volt szerintem az áron aluli vétel.
Aki meg mostanában 130-150, netán 170 ezer közeli áron árul gyári szerű ETZ-t, az vagy hülye, vagy azt feltételezi, hogy más annyira hülye, hogy annyiért meg is veszi.
Csá mathieu tipikus töltésprobléma méresd meg alapjáraton és fordulaton is a töltést ha mechanikus a fesszabályzó lehet hogy csak állitani kell rajta viszont a vezetékeknek testnek érintkezésnek mindenhol jónak kell lennie az mz kényes erre nézd át a csatlakozásokat utána biztos jó lessz
89es tirisztoros gyújtással. az akksit is kicseréltük nemrég mert amikor megvettük minden eredeti volt rajta de nemrég kicseréltük egy 9 amperórásra az eredeti 6 Ah-at, mert bennünk is már felmerült hátha ez az oka, azóta 1 picit jobb lett de a problémát nem oldotta meg sajnos . viszont ha bemelegedett és lekapcsolom a fényszórót akkor van alapjárata (2600-3000-es fordulaton, mert így tudtunk csak beállítani h ha viszont rá van kapcsolva a fényszóró akkor se fulladjon le egyből...) nem tudom olvastad-e a korábbi kommenteimet lehet h a karbival van vmi és ki kéne cserélni, nemtudom... és köszi h válaszolsz és próbálsz segíteni
Ahhha! Értem. Kösz!
Az nem fog összejönni sajnos, meg amúgy sem bírnám ki csak néző ként. :) Biztos vagyok benne, hogy egyszer össze tudjuk hozni a közös dülöngélést. :)
Csináljatok képeket!
milyen évjáratú a járgány? és milyen gyujtás van rajta? ha elektromos,akkor talánn azért akar alapjárat környékén megálni,mert nincs elég kraft az aksiban,kvázi nincs elég töltés, csak tipp,mert nekemis hasonló bajaim voltak...
köszi szépen a választ,a fényszóróra gondoltam , csak h hátha találok bele kisebb teljesítményűt és így talán megoldódna 1-2 probléma,mert így ha be van kapcsolva a fényszóró (aminek ugye be kell lennie kapcsolva) pl lámpánál ha néha néha nem húzok rá kis gázt nem lenne alapjárata és lefulladna ...
gondoltam talán kisebb teljesítményű izzóval ez a probléma csökkenne v eltűnne, bár tudom h nem ez a tényleges oka a dolognak
Sziasztok! Kérdésem a következő: Hogyan lehet olyan hangot csinálni az ETZnek mint ezen a videón van? : http://www.sportmotor.hu/motor...
Kicsit szeretném én is chopperesíteni a motoromat, bár nem ilyen dúrván, de jó lenne valami faintos hang neki :)
A ts-é az egy ívből rövidebben fordul mig az etz-é két ívből hosszabban a motor mellé de a ts-ét is kell egy kicsit alakítani de gyereki vasárnap és lesegesd meg a gépeket ha másnem csak nézőként.
Én 250-es Ts kipufogókönyököt alakítottam át kicsit de egyszerűen ki is lehet vágni a könyök közepéből egy darabot és kész, Grabó befordította a blok alá a könyököt úgy oldotta meg szóval ahogy szinpatikus csak tedd beljebb meg a végét húzd fel meg a lábtartót is emeld meg ha még nincs.
Persze az a lényeg hogy élvezzük!
De úgy volna igazán jó ha csapatban tudnánk menni.
Jah egy kérdés, a kipufogóval kellene valamit kezdenem mert mindig leér... ki is támasztott egyszer és bukás lett belőle.
Valahogy beljebb kellene hozni a könyök és a dob csatlakozásánál. Ti hogy oldottátok meg?
Na az már nem rossz! Nem tudom most mire lennék képes, mert nem szoktam mérni az időket! Annyira nem izgat a köridő, inkább csak kedvtelésből motorozom!
Helo MZ-sek most veszek pár napon belül egy 250-es etz-t! át van alakitva crossra....arra is veszem télen elszórakozni. véleményeket kérek szépen.. mi az amire számítsak hogy esetleg elromlik rajta köszi szépen előre is
Csá Eminem88, nekem van tárcsám, ha érdekel, megnézem a féket is milyen állapotú, de a tárcsa biztos jó, jamo4@freemail.hu e-mailre írj nekem ha érdekel és megbeszélhetjük. Üdv
Hello eminem88
a neten nézegettem pár áruházat , és egyiknáél sincs olyan mint a gyári , (az km 10 körül lehet) , olyat itt Békéscsabán lehet kapni boltban , neten ETZ 125 - höz cska modern tárcsa van már , lyukacsos , hhűtőbordás stbstb "dizájnosabb"...
de ...! 41.433 FT/db !... // kibaszottul drága :(
de sima is van olcsóbban csak keresgélj neten , biztos találsz ;)
Mikor én vettem az ETZ-met még kb 2004 végén kb teljesen gyári állapotban 50 ezerért, na az volt szerintem az áron aluli vétel.
Aki meg mostanában 130-150, netán 170 ezer közeli áron árul gyári szerű ETZ-t, az vagy hülye, vagy azt feltételezi, hogy más annyira hülye, hogy annyiért meg is veszi.