ilyen autóból kérdezős már nekemis volt,de ő a szinére volt kíváncsi,meg a gumikra
az enyém nem gyári,de elég sokan megszokták csodálni találkozókon,és megis dicsérik
HELL-ó sztok!
Nemtuggyátok mi lesz vasárnap? Eső , jó idő ?
Esetleg Kakucsra megy közületek valaki?
Pl.:öregdio, benike, Mr.Grabowsky, rókapimpó, tibi79 ..........
Viszont most én szeretnék kérdezni a pályamenőktől
Hétvégén megyek Kecsóra,gokartra,és kérdezni szeretném hogy guminyomás kb mennyi legyen? ha eljutok odáig mi ér le a leghamarabb a vas-on?
És persze jótanácsokat is szivesen fogadok. (kivéve azt hogy ne menjek )
hát én is remélem h nem kell felújítani, 13e km van benne külsőre is szinte új,multkor is megkérdezte vki a kocsiból kikiabálva h eredeti v felújított én meg visszaordibáltam h eredeti aztán csak elismerően nézett majd mindent szépen megcsinálok amit írtatok aztán csak jobb lesz
a 125-ösre 22-es karbi,a 150-esre pedig 24-es karbi való. ezek a számok a karbi torokátmérőjét jelzik. 22-esben 100-as a főfúvóka,ha ettől kisebb van benne,akkor előfordulhat hogy nem akar menni...de rosz gyujtás is okozhatja,azaz nemjó helyen gyújt. ezt így nehéz megállapítani,lehet egyszerűen csak nincs vele az erő,és felujításra szorul bár reméljük hogy nem
ja,és igazán nincs mit,örülök hogy segíthettem sok sikert
egyik korábbi kommentem:"még annyit szeretnék kérdezni h annak h kb 85 a vége, meg h ha be van kapcsolva a lámpa és pl pirosnál megállok akkor szinte nincs alapjárata és leáll (pedig vettünk már erősebb akksit is így már egy fokkal jobb mint régen volt, de még mindig nem az igazi), szóval ezeknek lehet h a porlasztó az oka, v van vmi ötletetek mit lehetne csinálni?"
másik korábbi kommentem:"felmerült még egy kérdés néztem mofakernél porlasztót és ott 125-ös ETZ-hez 24N2-est ír,míg a motor kézikönyvében meg az van h 22N2-es van benne, a 150-ben van 24N2-es. mivel a motoron minden gyári volt amikor megvettem,azóta csak új légszűrőt meg új gumikat kapott, lehetséges h 22N2-es porlasztó van benne és emiatt produkálja ezeket a dolgokat és érdemes lenne lecserélni?"
a karburátort okoltam azért is h szinte nincs alapjárata, de akkor megnézem majd a töltést meg amit írtatok köszi szépen casba és neked is öregdio! Majd írok h mit sikerült tennem az ügy érdekében
igen,így már énis biztosra mondom hogy töltés a gond. ahogy öregdio is mondta, a csatlakozásokat mindenhol nézd át alaposann.és kukkants rá a szénkefékre,és a kommutátorra (szén gyűrű a forgórészenn,ehez ér hozzá a szénkefe) hogy nem e hiányzik belőle valahonan
a töltésnek, világítással, valahol 13,8 V körül kellene lennie azon a fordulatonn,ahol a legtöbbet használod a motort. legalábbis nekem így a jó
nem olvastam sajna, de ha leírod,akkor most elolvasom
Sziasztok skacok ha valakinek esetleg ETZ 125-150 cuccok kelenek van egy komplett bontot tilisztoros 150 ETZ m azt nem mondom hogy áron alul de korekt áron alkatrészbe eladnám vagy kompleten az egészet két 150 -es henger hengerfejel egyik 1 * furt de csak 100 km ment nincs még bejáratva sem a másik alapméretü gyári k20 as dugóval meg két fékmunkahenger nyeregel ami + tehát ezekböl 2 db van segítségeteket elöre is köszönöm csöcs ill blokk ház ami még+van egy pár egy kis izelítö hogy mien álapotba vanak a cuccok kb
az enyém nem gyári,de elég sokan megszokták csodálni találkozókon,és megis dicsérik
Nemtuggyátok mi lesz vasárnap? Eső , jó idő ?
Esetleg Kakucsra megy közületek valaki?
Pl.:öregdio, benike, Mr.Grabowsky, rókapimpó, tibi79 ..........
Hétvégén megyek Kecsóra,gokartra,és kérdezni szeretném hogy guminyomás kb mennyi legyen? ha eljutok odáig mi ér le a leghamarabb a vas-on?
És persze jótanácsokat is szivesen fogadok. (kivéve azt hogy ne menjek )
ja,és igazán nincs mit,örülök hogy segíthettem sok sikert
másik korábbi kommentem:"felmerült még egy kérdés néztem mofakernél porlasztót és ott 125-ös ETZ-hez 24N2-est ír,míg a motor kézikönyvében meg az van h 22N2-es van benne, a 150-ben van 24N2-es. mivel a motoron minden gyári volt amikor megvettem,azóta csak új légszűrőt meg új gumikat kapott, lehetséges h 22N2-es porlasztó van benne és emiatt produkálja ezeket a dolgokat és érdemes lenne lecserélni?"
a karburátort okoltam azért is h szinte nincs alapjárata, de akkor megnézem majd a töltést meg amit írtatok köszi szépen casba és neked is öregdio! Majd írok h mit sikerült tennem az ügy érdekében
árakat nézztem és szerintem azokhoz mérten nem olyan rossz,lehet venni 20ezerért is.
a töltésnek, világítással, valahol 13,8 V körül kellene lennie azon a fordulatonn,ahol a legtöbbet használod a motort. legalábbis nekem így a jó
nem olvastam sajna, de ha leírod,akkor most elolvasom