elvileg 24es karbi kell rá a 125ösön 22es van gyárilag, mondjuk nekem a 22es karbival meg a 125ös hengerfejjel üzemel a cucc, így is jó, de nem az igazi, nem megy úgy mint egy teljesen 150eshez való cuccokkal összerakott gép. Sok sikert hozzá, aztán várjuk a képet a motorról
köszi szépen , am máris találtam hozzá cuccot neten :D
henger+hengerfej+dugó+gyűrűk , a henger fúrva volt , ezek így 18 ezer.Moped91.com-on pedig újonnan egy henger minden nélkül kerül utángyártottan közel 30 ezer forintba, de am karbi milyen kell hozzá? nem elég fúvókákat cserélni?AM köszi a segítséget:D:D
Hello, grat a tz-hez
A 150es hengert észre fogod venni, én fogyasztásban nem vettem észre túl nagy különbséget, erőben annál többet, sokkal nyomatékosabb, és jól tudod majd használni az 5. sebességet.
Szevaszto.Friss ETZ-s vagok , és kérdezem, hogy ha 150 est hengert rakok 125 ös helyett, érezhető lesz a különbség? Ezt leginkább a végsebességben meg a gyorsulásban értem!És fogyasztása mennyivel nőne?Valaki segítsen plííz
Ma levettem a gipszet, megröggönyözték. Sajkacsontok egyben !
Van egy csont letörve a többitől, de az majd felszívódik , a másik csuklómban 3 ilyen is volt, mégsincs semmi baja, eltűntek! Én így fogyózok, na !
A gépsast elhozom a KTM-es cimbitől a hétvégén, renoválni kell erősen .
felmerült még egy kérdés néztem mofakernél porlasztót és ott 125-ös ETZ-hez 24N2-est ír,míg a motor kézikönyvében meg az van h 22N2-es van benne, a 150-ben van 24N2-es. mivel a motoron minden gyári volt amikor megvettem,azóta csak új légszűrőt meg új gumikat kapott, lehetséges h 22N2-es porlasztó van benne és emiatt produkálja ezeket a dolgokat és érdemes lenne lecserélni? ha valakinek van valami tanácsa, ötlete légyszíves írjon,előre is köszi
Szerintem, olyan feltételek lesznek, amiket kértek, illetve amikben megegyeztek.
Nyilván az álltalános űszeki állapot az egy dolog, de nálunk is, a saját keretinkbe a rendezőség nem szól bele.
még annyit szeretnék kérdezni h annak h kb 85 a vége, meg h ha be van kapcsolva a lámpa és pl pirosnál megállok akkor szinte nincs alapjárata és leáll (pedig vettünk már erősebb akksit is így már egy fokkal jobb mint régen volt, de még mindig nem az igazi), szóval ezeknek lehet h a porlasztó az oka, v van vmi ötletetek mit lehetne csinálni?
M0-án hátsó durr 90-nél, kis keresztbe csúszkálás, belső cafatokban kilógás a felni és külső között.
Nem tudom megragasztani.
Mindegy, köszi a segítséget.
henger+hengerfej+dugó+gyűrűk , a henger fúrva volt , ezek így 18 ezer.Moped91.com-on pedig újonnan egy henger minden nélkül kerül utángyártottan közel 30 ezer forintba, de am karbi milyen kell hozzá? nem elég fúvókákat cserélni?AM köszi a segítséget:D:D
Akkor szerzek majd valahonnan hozzá hengert, am egy új kb mennyi lehet?
A 150es hengert észre fogod venni, én fogyasztásban nem vettem észre túl nagy különbséget, erőben annál többet, sokkal nyomatékosabb, és jól tudod majd használni az 5. sebességet.
Ma levettem a gipszet, megröggönyözték. Sajkacsontok egyben !
Van egy csont letörve a többitől, de az majd felszívódik , a másik csuklómban 3 ilyen is volt, mégsincs semmi baja, eltűntek! Én így fogyózok, na !
A gépsast elhozom a KTM-es cimbitől a hétvégén, renoválni kell erősen .
Most pénteken valaki nem jön Kakucsozni?
Nyilván az álltalános űszeki állapot az egy dolog, de nálunk is, a saját keretinkbe a rendezőség nem szól bele.
Nem tudom megragasztani.
Mindegy, köszi a segítséget.