Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eddig jó volt aztán egy hete egyre kevésbé emelt ki most meg szinte semennyire.
Gondolom elszakadt! Meg kell forrasztani! Remélhetöleg. Mennyit mentél vele? Havonta egy napot karbantartással kell eltölteni! Ez van!
A sebességet rendesen vette?
kuplung-váltó felújítás vár rá. szimeringek ilyesmi. megnézem a kuplung bowdent mer nem emel ki.
Emberek készítették javítható! Nem kell nekikeseredni! Mi a baj?
szarfos.
Mi van a "géperejű jármű"-vel?
Hali!
20 ezerből kijönne a kis TZ váltó és kuplung felújítása? meg lánc ilyesmi.
Magyarország
Sajnos nem tudunk mást tenni! Most kezdődnek a háttér tárgyalások, mert ez anyagilag és erkölcsileg is nagy károkozás amit tettek!
Sajtóközlemény

Tájékoztatunk minden résztvevőt, versenyzőt, nézőt, támogatót, hogy a
2011. szeptember 10.-re tervezett utcai motor és quad verseny a szakági
szabályozás miatt elmarad!
Sajnáljuk a rengeteg befektetett munkát és energiát, de mivel bizonytalanná vált a rendezvény jogi háttere, a szervezők úgy döntöttek, nem teszik kockára a versenyzők és a hátérszervezetek hírnevét, munkáját!
Köszönetet mondunk azoknak akik támogatták a rendezvény létrejöttét,
eltöltöttek fél évet az előkészítő munkával.

Eger város lakóinak,

Eger Megyei Jogú Város,

Egri Közterület Felügyelet,

Heves Megyei Autósport Szövetség,

Szilas Drink, Oakley, Hotel Eger Park, Kicker, HasznosHolmik, BVB Nyomda.


A szervezők.
Tegnap óta tudok róla.

Hallom és engedelmeskedem !
Bendi, Grabó,Mz racingosok!
http://www.mzracing.hu/index.p...
Üdv Mz-sek!
Vasárnap a debreceni veteránbörzére kiviszem az ETS-em.
Kicsit kopott, kicsit ES, de eladom. :D

Szép lett! Ha a közelben laknál, még le is csekkolnám, bizisten !
Jááááááááá tiszta amatőr kérdés .. megoldottam egyszerű volt mint az egyszeregy Óóó
ezza én gépem :D
nemrég lett kész. a nyári meló eredménye :D
ezmost vagy az oldalsztendely hézagolását helyettesíti vagy vmi kilépő féleség :D
Sziasztok! Legyen valaki olyan kedves aki segít nekem ! KÖszönöm

Szval .. a Képet mellékelem ez a vas cső darab volt a tengely végén, ez mi célt szolgál ? és csak simán rakjam a hátsó keréktengelyre ? azt annyii ? Tudom pancser amatőr vok , először szerelgetek ilyet - több kisebb sikerrel :D De kérem vki rendesen írja le h mi hogyan ezzel a kis csővel kapcsolatban! Köszönöm szépen
De jó nektek!
Ma reggel láttam egy gyönyörű "átfaragott" ETZ-t Tiszavasváriban. Talán bordós színű volt... de nem vagyok benne biztos. Nincs véletlenül köztetek a tulaja? Szeretnék váltani vele néhány szót.
Sziasztok! 250-es ETZ főfékhengerét szétszedtem,mert engedte a fékolajat,faszán végig is marta a festést. A külső tömítő gumigyűrű helyére érdemesebb lenne szimeringet betenni? 10x20x7 -eset tudnék bele venni,csak nem tudom,hogy mennyire tolerálja majd a fékfolyadékot. Tapasztalatok?
Nagyon szívesen. Ezek szerint a probléma kicsit összetettebb. Hasonló hibalehetőségekre gondoltam, mint te. Szépen át kell vizsgálgatni a motort, egészen biztos, hogy meg lesz az oka a furcsa viselkedésnek.

Sok sikert!
Köszönöm a informaciot.
Köszönöm a valaszod.
Azert furcsa a motor , mert 2-3,5 ezer között nem lehet vele elindulni. Csak hörög , de pörög. Hiaba ovatoskodom a gazzal, hogy nem nyitom ra teljesen, egyszerüen nem emelkedik a fordulat. 3,5-4 ezer felett mar fickosnak mondhato, ugrik , reagal minden gazadasra... Ezert gondoltam hogy alacsony fordulaton esetleg a kopottsag miatt nagyobbak lehetnek relative a vesztesegek.
Bar talaltam furcsasagot, mert a tü feslö vegen , amelyik resz pont also tartomanyban szabalyozna a benzin mennyiseget, erös bemarodasok vannak kb 5 mm hosszan...de probaltam elrakni a gyürüt mas horonyba, hogy alul megvaltozzon a keveresi arany, de nem igen volt eszlelhetö valtozas.
Ezenkivül meg arra tudok gondolni, hogyvalamelyik fötengelyszimering "kiborult" talan. Kuplungja is igen zajos...de az is kiemeleskor...
Köszönöm meg egyszer a valaszt.
Üdv

Istvan