Vagy lefele elmart szivocsatorna, ami meg van marva a blokkdeknik kozott ugy, hogy a valtofal meg eppen ne szakadjon at. Ekkor lemegy a szivas a szoknya alatt es marad a resvezerles felomleskor. Ez lenne az 1. megoldas amin gondolkodtam a 2. helyett.
igen,de a határokat nem szabad átlépni........legjobb a karterbaszívós,vagyis kissebb henger,magasabb hengertalp,ahova befér a membrán.vagy forgótárcsa.......
Vilagos, de pont forditva ertettem. Elmeletileg igy az lenne jo, ha egyaltalan nem lenne a dugonak szoknyaja hatul. Csak ugye akkor azonnal osszetorne minden. Emiatt ablak kell, hogy a dugonak megmaradjon a tartasa. Csakhogy kelloen nagy ablak is kepes ugy elgyengiteni a dugattyut, hogy osszetorhet. A CZ-nel ettol felve en csak akkora lyukat vagtam, amirol ugy gondoltam, hogy a dugattyu nem vesziti el a szilardsagat. Ez az ablak viszont mar korlatozta kicsit a vezerlest is (de mint mondom, ennek ellenere bevalt).
Es a dugattyura a vezerloablak magassagat sikerult kihuzni a teljes nyitashoz szukseges mertekre, vagy kompromisszumot kotottel? En a CZ-nel nem mertem az ablakot aljat eleg melyre reszelni, mert feltem, hogy leszakad a szoknya aljan a vekony osszekoto darabka. Emiatt az 5. felomlo csak "fél időnyit" vezerelt, de igy is bevalt. (De mondom akkor batrabb voltam, mert a rezo tuti jo volt.)
Na, akkor tenyleg konzultalnunk kell. En nem mertem 5. felomlot belemarni, annak ellenere, hogy a CZ-n bevalt (de ugye ott a rezo volt biztosan jo volt, hiszen gyari volt)! A hengerfalba martad, vagy rendesen az aluminiumba?
ja,és még a kipufogó is megszívja ám az egész rendszert! az a jó,ha minél több gáz tud bemenni,a legkisebb ellenállással,amúgy még a felömlőket is összenyitják a szívó nyílással!mert ott vannak még lóerők eldugva!
nem tud többet csak annyit amennyit így is tudna!nekem megvan ablakolva 1 négyzetes nyílással,amin keresztül fel is megy az anyag az 5ödik felömlőn!sok cross hengert nézegettem,lagujjabbakat is,és mindegyik ilyen.amúgy meg az mz nem forog annyira,hogy belebegjen a membrán!pont jó az mz vezérlés(megsúgom,elég cross motoros)a membránosításhoz!még nem mértem az enyémet,hány paci,de 35 körülire tippelték,a hozzáértők.igazából nem tudtam kipróbálni,mert amikor megjön az erő,elcsúszik.már kész az erősebb rugó,csak bele kell tenni
Lenne még mit csinálnod:
A terméket a mai nap megkaptam, sértetlenek.
Tesztelni csak a jövőhét folyamán fogom (motor szerelőnél, mivel újítok ezt-azt), de szerintem nem lesz velük gond.
Köszönöm, hogy álltad a szavad.
Korrekt üzlet.
Ennyi.
Üdv.:
Ghost
ts 125 re(1982) hátsó kapaszkodót/csomagtartót
KÖSZI
ts 125 re(1982) hátsó kapaszkodót/csomagtartót
KÖSZI