Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bazi!
Lenne még mit csinálnod:
nagy kincset kaptál,bár már bánom,de hát megigértem.nem tudtam,h.nincs több hibátlan órám.szerencséd volt! :)
Hali!

A terméket a mai nap megkaptam, sértetlenek.

Tesztelni csak a jövőhét folyamán fogom (motor szerelőnél, mivel újítok ezt-azt), de szerintem nem lesz velük gond.

Köszönöm, hogy álltad a szavad.

Korrekt üzlet.

Ennyi.

Üdv.:
Ghost
Nem tudna vki gyári pumpát vagy hogy honnan tudnák szerezni normális állapotút meg
ts 125 re(1982) hátsó kapaszkodót/csomagtartót

KÖSZI
Nem tudna vki gyári pumpát vagy hogy honnan tudnák szerezni normális állapotút meg
ts 125 re(1982) hátsó kapaszkodót/csomagtartót

KÖSZI
Ok. Koszi az eszmecseret!
nem magyarázom miért,de nem kivitelezhető!nem olyan a kialakítása,amiből meg lehetne csinálni
Es ha egyuttal fel is reszeled a szoknya aljat?
nem jó,etzn nem alkalmazható,kis keresztmetszetet kapsz.a /1 azt már meglehetne csinálni,és fogok is!
Vagy lefele elmart szivocsatorna, ami meg van marva a blokkdeknik kozott ugy, hogy a valtofal meg eppen ne szakadjon at. Ekkor lemegy a szivas a szoknya alatt es marad a resvezerles felomleskor. Ez lenne az 1. megoldas amin gondolkodtam a 2. helyett.
igen,de a határokat nem szabad átlépni........legjobb a karterbaszívós,vagyis kissebb henger,magasabb hengertalp,ahova befér a membrán.vagy forgótárcsa.......
Ok ok. Bocs, nehezen ertelek. (Ez tugy ertettem, hogy minel nagyobb a lyuk annal tobb anyagot enged be. )
azért mondtam,amit enged..............
Vilagos, de pont forditva ertettem. Elmeletileg igy az lenne jo, ha egyaltalan nem lenne a dugonak szoknyaja hatul. Csak ugye akkor azonnal osszetorne minden. Emiatt ablak kell, hogy a dugonak megmaradjon a tartasa. Csakhogy kelloen nagy ablak is kepes ugy elgyengiteni a dugattyut, hogy osszetorhet. A CZ-nel ettol felve en csak akkora lyukat vagtam, amirol ugy gondoltam, hogy a dugattyu nem vesziti el a szilardsagat. Ez az ablak viszont mar korlatozta kicsit a vezerlest is (de mint mondom, ennek ellenere bevalt).
itt már nem a dugó vezérel,a lyuk azért kell,h. még több,és még könnyebben bemennyen az anyag!minél nagyobb,amit enged...........
Oke vilagos! Ez aztan a fasza gyurugyilkos henger!
Es a dugattyura a vezerloablak magassagat sikerult kihuzni a teljes nyitashoz szukseges mertekre, vagy kompromisszumot kotottel? En a CZ-nel nem mertem az ablakot aljat eleg melyre reszelni, mert feltem, hogy leszakad a szoknya aljan a vekony osszekoto darabka. Emiatt az 5. felomlo csak "fél időnyit" vezerelt, de igy is bevalt. (De mondom akkor batrabb voltam, mert a rezo tuti jo volt.)
ilyen mint ezen az 5ödik!
mindkettőbe! a teteje ugyan ott van ahol a többinek,és bele van nyitva a szívó nyílásba.nem csészefűl alak,hanem egybe nyitott
Na, akkor tenyleg konzultalnunk kell. En nem mertem 5. felomlot belemarni, annak ellenere, hogy a CZ-n bevalt (de ugye ott a rezo volt biztosan jo volt, hiszen gyari volt)! A hengerfalba martad, vagy rendesen az aluminiumba?
De csak statikusan tudom elmagyarazni olymodon, hogy biztos legyek abban, hogy a forumtars is erti.
ja,és még a kipufogó is megszívja ám az egész rendszert! az a jó,ha minél több gáz tud bemenni,a legkisebb ellenállással,amúgy még a felömlőket is összenyitják a szívó nyílással!mert ott vannak még lóerők eldugva!
nem tud többet csak annyit amennyit így is tudna!nekem megvan ablakolva 1 négyzetes nyílással,amin keresztül fel is megy az anyag az 5ödik felömlőn!sok cross hengert nézegettem,lagujjabbakat is,és mindegyik ilyen.amúgy meg az mz nem forog annyira,hogy belebegjen a membrán!pont jó az mz vezérlés(megsúgom,elég cross motoros)a membránosításhoz!még nem mértem az enyémet,hány paci,de 35 körülire tippelték,a hozzáértők.igazából nem tudtam kipróbálni,mert amikor megjön az erő,elcsúszik.már kész az erősebb rugó,csak bele kell tenni