Amit T.R.K. leírt, az a pontos diagnózis. Én nem tudtam így részletezni, de ezzel a problémával vittem én is a szerelőmhöz a kis ETZ-t, kezemben az új szimmeringgel. Mire ő ugyanezt a lehetséges hibát ecsetelte, ugyanígy, ahogy itt olvasható. Ezen kívül készített egy filc-korongot a kuplung kinyomó tengelyhez is. A szerelés során persze kicserélte nekem a szimmeringet, de fő bajnak azt a perselyt említette.
a tengelyt köszörülni kell,mert mindig vállas,és a bronz perselyt illeszteni hozzá. . . . . . . elég macera megcsinálni,még kiszedni is nehéz a csőtengelyből..... . . . . . . . .
kis tz lánckeréknél folyó olaj,miértje.
na. először is mindenki azzal kezdi,szimering csere.
aztán a hiba újra előjön,újabb szimering.ezután az szokott jönni,h. szar a csapágy,cseréljük ki.
megjavul a csapágy cseréje után,de ismét kezdi elölről.
na. ez azért van,mert a a váltó tengely,két darabból van,és bronzperselyen forog.amit sajnos senki nem cserél,mert nem tudják megcsinálni otthon,és a gépműhelybe sem vállalják.
én megcsinálom bárkinek.
Az új tankocskát kell még lefúni oszt oljan mint régen.............. Ja meg lehet új akksi ,mert ma a Twingó segítségével akart bejindúni a kis drága ....Mit veszel?
Mindenképpen nézd meg az mzklub honlapját, ott minden műszaki segítséget meg tudsz szerezni. Az ottani fórumozók nagyon rendesek és segítőkészek. Én is sok mindenhez kértem és kaptam tőlük segítséget. És tudsz letölteni műszaki dokumentációkat is.
Az olaj a kis lánckerék szimmeringnél ereszthet egy kicsit. A váltóba én a gépkönyvben leírtak szerint tettem az olajat. Ja, neked van valamilyen dokumentációd a motorról? Leírás, használati útmutató, szerelési útmutató?
Hi all ma vettem egy 25ös etz-t és a láncnál csöpög az olaj a láncvédő gumin keresztül mi lehet az? meg picit mintha csattogna a váltó. nézzek olajat? abból milyen és mennyi kell?
ki ez a két vad marha