Nézd meg az akksit lehet az halott,bár menet közben ha jó a töltés nemkéne lemerülnie......ha ezek jók akkor kapcsolási rajz és nézd át a kábeleket lehet a generátoron nemjó helyre van dugva valamelyik kábel.
henger hengerfej kapott új könyököt meg első féket baszogattuk dekni is levolt véve de ott ahogy néztem nem volt gáz. meg az ülést is lekaptuk kifújtuk levegővel a vezetékeknél. kb ennyi
nyugi az mz igényli a törődést mig meg nem ismered a kritikus részeket.milyen tömitést cseréltetek?mindig vissza kell gondolni mi történt addig amig el nem bas..odtak a dolgok.lehet valami egyszerü dolog ami nem ugy került vissza a helyére mint kellene.ha rendben van minden az mz egy hálás igásló csak tankolni kell meg menni.aki mást mond az festi magát vagy saját hibás dolgok miatt sziv
két dolog lehet vagy nem tölt eleget az összes fogyasztóhoz képest vagy van valami ami menet közben sok áramot használ.töltést méresd meg /mérd meg/ugy hogy bekapcsolt fogyasztókkal mit csinál ez meg szokta mutatni ha van valami bibi,fontosak a csatlakozások jók legyenek saruk biztik stb az mz érzékeny erre esetleg egyenirányitó egy diodasor nem jó vagy el van kötve
Megy az MZ lehúztak az eredetvizsgával olyan bajom van hogy menet közbe leszopja az áramot és megáll. utánna ha áll rátölt vagy nem tom és jó. és ez váltakozik mitől lehet? |
ridegek itt a lábas vétel