Ez nálam nem megnyugvás kérdése. Én az esetek 99%-ban pályán motorozom. Nagyon szar érzés úgy elmenni pályázni, hogy vajon kibírja e a motorom. Na nekem erre nincs szükségem. Na meg nem utolsó sorban nincs semmi versenysorozat itthon az OB-n kívűl amin lehetne indulni. Na ahhoz meg nagyon kevés vagyok.
Megnyugodtál már?
Én is voltam úgy hogy azt mondtam soha többet olasz motor!Volt is egy gyönyörű R6R-em,a 750es Brutálém után,de..... Most mim van Brutale.Viszi a pénzt az biztos,de szerintem akit megfertőztek az olasz motorok az nem fogja jól érezni magát egy japán villanymotoron!
Kedden padolás után betettük a vasat a kocsiba és ma kivettem a Wolféknál, hogy bekössék a fokozat kijelzőt. ami a másik szaron volt. Na itt ért a meglepetés. Nem indult ez az olasz szar(mármint a motor). A kb. 800km-es motorban tönkre ment az ac pumpa. Mondanom sem kell, hogy a szintén olasz gyártmányú gpcrono fokozatkijelző is megadta magát állásában. Hát uraim ennyit az MV agustáról és az olasz retkekről. Én többet még cipőt sem veszek amire az van írva, hogy made in italy. Ha esetleg valakit érdekel akkor szivesen megválok tőle.
Így néz ki gyári színben:
A hivatalos eredmény amit Bogláron mértek.
Gyári elektronikával és egy teljesen nyitott kidörentő rendszerrel a végén egy Bódis slipon-al=157,8le.
Ugyanez rapidbike elektronikával kiegyenesített nyomaték görbével bizony kicsit gyengébb lett=154,9le. De bízom benne, hogy lineárisabbá és jobban motorozhatóbbá vált így.
Pénteken a H.Ringen próba.
Az adatok hátsó keréken értendőek.
Most lesz belerakva egy rapidbike. Azon kívül ami változtatva van rajta: Bódis slipon, egy katalizátor nélküli közép, elöl -1 hátúl +3 fogaskerék. Valamint lesz benne egy gyorsváltó. Na persze a telók a súlyomhoz vannak lőve és a fékfolyadékok le lettek cserélve brembó racing folyadékra. Kb. ennyi ami változtatva van rajta.
Nehogy elromoljon.