féktávolság a sebességgel négyzetesen növekszik
Igen én is át éltem anno ezt a kort mikor azt hittem hogy mindent tudok, azzal különbséggel, hogy akkor létezö motoroknak max. 140 volt a végsebességük.
Ez igaz.
De az is csak a töküres, jól belátható kivezető szakaszon volt, és csak egészen kicsi távon. Nem vagyok az a szervdonor típus.
Tudom, tudom, senki sem az. Csak én tisztában vagyok a magam és a motorom korlátaival. Eléggé érzem már a motort ahhoz, hogy tudjam, mire hogyan reagál.
A 200 meg tényleg csak az érzés kedvéért volt. Ez ilyen dolog, én nem tudok csak úgy szarakodni, ha motorra ülök. Kell az az érzés... de az nem nagy cucc, hogy egy pillanatra elérem ezt a sebességet, majd szépen lassítom is vissza a gépet normál sebességre (ami persze a Szentendrein nem 70 körül van, mint a tábla szerint, mert az nem a forgalom tempója. De nem is kell nagyon rohanni...)
Majd kinövöm ezt a kort, és lesz egy kombi Opel-em, azzal fogom furikázni a családot, és akkor majd nem megyek gyorsan. Vagy veszek egy csoppert .
200 a szentendrein veszélyes! még ha üres is.
200-rol probálj meg fékezni olyan rövidet amilyet csak tudsz, utána mérd le, meg fogsz rettenni a távolságtol!
Megható az aggodalmatok, de egy töküres sávban egyenesen menni nem egy akkora feladat, ami sztem annyira veszélyes lenne!
Máshol normálisan mentem.
Persze hogy megyünk együtt gurulni,nem lesz semmi gáz!
Üdv Chris!
Tényleg remek idő volt ma és elhiszem hogy élvezted (mint ahogy mindenki, akik előszedtük a gépsárkányt), de vigyázz egyrészt magadra, másrészt a motorodra, mert jó lenne még együtt gurulni, amikor végleg megérkezik a jó idő!
A CBF az tényleg jo választás. Tényleg mire fogod a legtöbbet használni a motort?
Az nagyban befolyásolhatja a döntésedet.
Még soha nem is motoroztál?
A mi vevöink között is sok hasonlo koru illetö van akik régebben motoroztak./ tomato/
ROHADT JÓ VOLT MA!!!!!!!!!
Csak kb 30 km-t mentem, intéztem "dógaimat" (kellemest a fantasztikussal egybekötve)... és végre VÉGRE olyan száraz és meleg volt az aszfalt, hogy alig kellett visszafognom magam. Nem kellett tötyögni. (Azért a Szentendrei kivezető részét is megcsinálhatnák már, mert 200 körül nagyon ráz ).
Ecsém, nagyon virgonc módon vislekedtünk a Hondával...
Piros lámpa, állok a sor elején... vugy-vugy, picit meghörgetem... pirosat kap a gyalogos... onnan már nagyon résen vagyok.... sárga!!! 11ezres fordulat, dragbike-póz, finoman kuplung ráenged, kormányt erősen fog, mert nagyon rázza a szarvát... egyes vége, kuplung békén hagy, bal lábfejjel határozott felpöckölés, kettes, végigkerget, kuplung nélkül felbasz, hármas... baaazz, nagyon közel van az a lámpa már, kuplung behúz, első fékbe belemarkol, közben visszarúg kettőt, vaaaaaaaahhhh nagyon lassul a géééééép, majd kiesik a szemem... és ez így megy tovább, ameddig bennem van az őrület. Tehát... sokáig!
Hagyjuk hogy Karmi megvalósítsa az álmát! (ami ugyebár egy Honda!) Az emberektől nem szabad elvenni az álmaikat, hiszen elveszítenék életük mozgatórugóját!
Na hát ez-az
Mondom ha Motort akarsz venni Karmi , akkor csak is YAMAHA!!!
Különben Pimpi is kecskeméti és neki meg Kawája van. Vagyis nem motorja hanem Kawája.
Akárcsak Motochrisnek, Kozmaxnak, JimGarenernek meg hondája van vagyis NEM Motorja
De ha rám halgatsz AZT VESZEL AMIT AKARSZ!!!!!!!!!
Kezdő motornak tényleg jó a CBF (ajánlom........de ezt ne mond meg senkinek)
Üdv karmi!
Először is a CBF 600-as megszerzését erkölcsileg mindenképpen támogatom
Én nem vagyok tősgyökeres klubtag, a 600-as Hondám alig 2 hónapja van meg, azután kezdtem errefelé nézelődni, de az biztos, hogy ez egy jófej csapat.
Mivel a szívem egy része visszahúz Kecskemétre (többmint 5 évig éltem ott), ha lehetőségem van rá, hétvégente visszalátogatok. Megfelelő időben persze motorral. Ha minden összejön, akkor jövő szombaton én is megjelenek az 5-ösön, de ígérem Dabason nagyon halkan fogok áthajtani, nehogy megzavarjalak a tanulásban!
Szeva Karmi!!
Örülök hogy tetszik a klubéletünk
Elég szedett-vedett a társaság és rabszódikus a hangulat .
De pont ettől leszünk mások mint a többiek. (nem mintha bajom lenne bárkivel)
Mi is motorosok vagyunk, csak márka függetlenek.
Ha bármibe tudunk segíteni (Csak a motor választást ne bízd ránk, mert azt mindenkinek magának kell eldöntenie, mi tetszik neki)csak bátran írj.
Ha meglesz a mocid, akkor meg szeretettel várunk a közös gurulásokra.
Sok sikert!!!!!!!!!!!!!!!
Elnézést, hogy idepofátlankodok a „nagyok” közé, de a kezdetektől figyelemmel kísérem a működéseteket és nagyon jó fejekből álló társaságnak tűnik a klub. Most készülök az „A” vizsgára, és tavasszal, nyáron valami –nekem- komolyabb vasat (álmom egy Honda CBF 600-as, de ez még nem végleges) szeretnék magam alatt tudni.
Ezzel kapcsolatban lenne is egy kérésem hozzátok:
Mint a motoros társadalom egyik legbefolyásosabb képviselői, kérlek benneteket, intézzétek el nekem, hogy az 5-ös út Bp-Dabas közötti szakaszát a motorosok még egy hétig kerüljék el, mert így nem tudok tanulni. Ugyanis, ha meghallom egy gép hangját, dobom el a könyvet, laptopot (amin gyakorlok) és rohanok az ablakhoz megnézni a motorost, majd ha elment hosszan sóvárogva nézek utána (vagy utánuk). Így nem lehet készülni.
Persze a kérés vicc, de láttam, hogy sok jó tanácsot adtatok az érdeklődőknek, a klub hangulata pedig fenomenális.
Kérdés: hogy lehet ebbe az „elitklubba” bekerülni?
Értem. Épp most volt a híradóban egy Hajdú-Bihar megyei település, ahol akkora víz van az utcákon, hogy nem lehet megkülönböztetni az árkot az úttesttől. Elég durva lehet... és eső várható a jövő héten.
Igen én is át éltem anno ezt a kort mikor azt hittem hogy mindent tudok, azzal különbséggel, hogy akkor létezö motoroknak max. 140 volt a végsebességük.