viszont ezek arra vannak kitalálva hogy eldőljenek
nyárközepén tatabányán az erdőben olyan 10-15 métert csuszott az oldalán a sárban, mert aszittem hogy 100 al belehet venni az enyhe kanyart, most már tom hogy nem lehet
Nem rossz, nem rossz, de az enyém olyat is tudott, hogy nem lehetett vele elesni, mert ha elkezdett oldalra dőlni, pl. visszafordulást túlságosan lapon fordulva vettem, akkor az oldalt kiálló motor, vagy másik oldalon a kipuff megfogta
Édibédi!
most gondold el ezzel mit lehet csinálni , nem kell vizes fű hogy kiszedje a hátulját
6.ban gázra, simán mmegy az még 20 nál is
íme 2 kép motorozás előtt és utánn
amolyan after-bifor, vagy hogy van.
Ilyen volt a kis olasz paripa... Mennyit jártunk együtt Csobánkára, ex-csajomhoz... még decemberben is mentem. Amikor ráfagyott a lehelletem a plexire, csak akkor tettem el "télire".
Figyelj, ez egy Honda! Nem arra tervezték, de neki még az is menne!
De azért inkább mégse.
Bezzeg régen milyen jót ökörködtem a kis 50-es tereprobeszemmel (Piaggio Typhoon) a felázott Duna melletti füves töltésen... A bütykös gumi épp annyira fogta meg a gépet azon a szutykon, hogy nagyjából irányítani lehessen, ha nyugisan megy az ember... na de abban semmi poén nincs Volt ott minden: elindulás nyugiban, odafigyelve, nem túlpörgetve a hátsó kereket, majd kb 30-as tempónál gázt rácsavarva üveghangon visítva pörgettem a hátsó kereket, aztán 180 fokos megfordulás, hátsó kereket blokkolva, majd mad max körrel folytatva, ja meg a folyó melletti 4 méter magas füves gátra feljutni sem volt unalmas... kb két óra alatt kinyírtam egy tank benzint, de olyan jól nem sokszor éreztem magam még soha... még motoron sem! ehhez csak a pályázás hasonlítható! olyan volt, mint amikor egy gyerek beszabadul a vidámparka
Mikor lehet már újra mocizniiii?
Ja, persze, majd vizsgaidőszak után
a mai kaland az volt, h a másik autót vittem volna eladni. megkértem egy cimbit, h ugyan már hozza el, és akkor nem kell visszabumliznom bkv-val. erre hív a srác út közben, h a mutatók ugrálnak, a szervó elment, randomra gyullatnak ki a kontrollámpák. hát ennek fele sem tréfa, irány a szervíz. ott szétkapták, majd közölték, h a feszszabályzó kifingott, a generátor túltöltött, és jó esetben csak a kormányszervo motorját kell cserélni, remélhetőleg mást nem sütött meg a túlfeszültség.. basszameg. a MAI napon vittem eladni a szemetet.. de utálom az ilyet. megint csilliárd kiadás, amit gumira meg benyóra költhettem volna grrrr opel-sose kop el, mi?
HOLNAP ENGEM KI FOGNAK HERÉLNI A VIZSGÁÁÁÁÁÁÁÁN!!!!!!!!!!!
Ennyi szart még az életben nem olvastam, mint a jogi alaptan tk-ban . ENNÉL MINDEN JOBB!!!!! Még a Yamaha is Gondolhatjátok, milyen szar...
Nem tudtok akkora fogadalmat kitalálni, amit meg ne fogadnék, arra az esetre ha ("HA") holnap esetleg ("ESETLEG", de nagyon idézőjelben) nem húznak meg! Komolyan!
Kell egy pisztoly.
Most értem vissza a városnéző körutamról.
Otthon bepótolom miről maradtam le ma.
Ahogy nézem lesz mit olvasni.
Tegnap kaptam egy motort!!!!