vita ? minek ?? felesleges.. ezen teljesen. pontosan ezért amit irtál. az átlagos szinten tök mindegy mit racézek a gumin. a másodpercek nem ott vannak. de tőlem beszélhetünk a kormánygátlókról is hogy hogyan lehet kiválasztani 1 táblázatból a tipusnak mwegfelelőt hogy az ember jót tudjon szállítani az ügyfélnek :)
ajjaj, már itt is vitatkoznak az emberek....lassan nem lesz egy fórum se ahol ne kötekednének, ha egynél többen vannak....
Nehogy már a szaros guminyomáson vesszetek össze!!!
Na mindegy, semmi közöm hozzá.....
Majd inkább beírok vmit, h lehessen abba kötni. Én jól bírom a cinkelést...
Látom itt nagyon OKOS motorosok is vannak.
Az, hogy egy gumi mennyire melegszik nagyon relatív, mert a pályázáskor különböző (jelentősen, több fokkal ) eltér a hőmérséklet már akkor is, ha mondjuk a ringen 1"58-at vagy 2"02-t mész.
Olyanon vitáztok, ami teljesen felesleges.
Ha te egy adott pályán, egy adott hőmérséklet mellett mellett, két pár tizeddel eltérő guminyomással mész, két teljesen egyforma kört (mielött belekötne valaki: itt az egyformát úgy értem, hogy maximálisan tökéletes) akkor lehet pár század vagy tized eltérés az időben.
Ezen vitatkoztok. Mindenki atom profi és az ezredeket keresi, hogy hol tudna még faragni az idején???
igy van tanulni szabad. egyet értünk .ezért nem értem miért hagytad abba a nyóc elemit ? majd hamarabb beinditom a MOTORT hogy melegedjen a GUMI ? jó ??
Maradjunk annyiban, hogy te ezt írtad eredetileg:
"a normál amatőr tempónál a düdös életbe nem melegedik fel úgy a gumi hogy 3-4 tized bárt visszakeményedjen.. "
Van még hozzáfűzni valód?
annyira csodálatos hogy ilyen okos emberek vannak.. ahogy a vicc is mondja 10 ilyennelcsodát lehetne tenni. csak több ezer van ez a baj.. Szerinted azt mondtam hogy nem melegedik fel ? azt próbáltam jelezni hogy nem vagyok benne biztos hogy 2-3 tized bárt visszamelegedik a gumi városi közlekedésben. Ebből az okos okfejtésedből az következik hogy a gyártó direkt úgy adja meg a nyomást h 2-3 tizeddel alacsonyabb legyen mint az optimális mert ugy is felmelegedik.. ugyan ugy finnországban mint sziciliában .. Igazad van a gumi mozog, de a hőt nem ez termeli legfeljebb 10% ban. ezért van az hogy ha 1helyben húzod a gázt mint az állat biztos nem fog felforrósodni mert nem deformálódik közben ? de akkor is gratulálok ha úgy hajlitgatod a gumidat egyhelyben hogy felforrósodjon..
Figyelj, tanulni szabad, a hülyeséget erőltetni viszont kár.
Maradjunk annyiban, hogyha mész a városban mondjuk dolgozni a reggeli csúcsforgalomban, és mikor megálltál, fogd meg a gumidat. Ha nem meleg (40-50 fokos), akkor vagy legközelebb indítsd el a motorodat, vagy járjál biciklivel, gyorsabb leszel.
Te kis öveges professzor. neked on bord nyomásmérőd van ami ráadásul átlagot számol ? egyébként meg városi közlekedésről beszéltem amiben van 2 fontos szó.. város és közlekedés.
Please, gentlemans!
Olaszliszkából elég volt egy is...
Nehogy már a szaros guminyomáson vesszetek össze!!!
Na mindegy, semmi közöm hozzá.....
Majd inkább beírok vmit, h lehessen abba kötni. Én jól bírom a cinkelést...
Csak kiváncsi vagyok, kik osztják az észt
Az, hogy egy gumi mennyire melegszik nagyon relatív, mert a pályázáskor különböző (jelentősen, több fokkal ) eltér a hőmérséklet már akkor is, ha mondjuk a ringen 1"58-at vagy 2"02-t mész.
Olyanon vitáztok, ami teljesen felesleges.
Ha te egy adott pályán, egy adott hőmérséklet mellett mellett, két pár tizeddel eltérő guminyomással mész, két teljesen egyforma kört (mielött belekötne valaki: itt az egyformát úgy értem, hogy maximálisan tökéletes) akkor lehet pár század vagy tized eltérés az időben.
Ezen vitatkoztok. Mindenki atom profi és az ezredeket keresi, hogy hol tudna még faragni az idején???
"a normál amatőr tempónál a düdös életbe nem melegedik fel úgy a gumi hogy 3-4 tized bárt visszakeményedjen.. "
Van még hozzáfűzni valód?
Maradjunk annyiban, hogyha mész a városban mondjuk dolgozni a reggeli csúcsforgalomban, és mikor megálltál, fogd meg a gumidat. Ha nem meleg (40-50 fokos), akkor vagy legközelebb indítsd el a motorodat, vagy járjál biciklivel, gyorsabb leszel.