hát igazából nem védelmi elem... turbulencia csökkentő nem? sisak folytatása. de tény h én sokkal jobban érzem magam h van ott még egy jó adag szivacs.
Tomato mondandojaban csak 1 dolgot kerdojelezek meg
Miert baj ha pupos a ruha, az nem aerodinamikai elem hanem vedelmi....en szeretek minden vedelmet magamra aggatni hogy kompenzalja a benasagom
nem veszem magamra:) de a térd azért lent van egyszerűen csak van 1 keret amit a mocira költhetek most. mivel jövőre inkább pálya felé kacsingatok (2x egy hónapban) ezért ugy akarom beállítani a gépet. nem fikázom a mostani gumimat, de már kopott lenne jövőre és nagyobb döntésnél nekem megcsusszan. szóval nem arról van itt szó h mindenemet lecserélem, h ettől várok javulást. a cserék most időszerűek már nagyon, szeretnék jól választani, célnak megfelelően és költségtakarékosan amennyire lehet.
Nekem is állítani kellene az FZS 1000-t. Ha bármikor kimegyek a H-ringre, valaki mindíg elmegy melletem Biztos az a hibás......meg a GUMI. Vágott SLIC az ideális (az jó túrára is). Meg lehet hogy kell vennem egy "pupos" fúl kenguru ruhát is hogy jobb legyen a légellenállásom. Meg egy Titán kipuff rendszert. De csakis is fullosat. Meg egy SCHUBERTH S1 sisakot hogy ne haljam a motorom üvöltését. De az lehet hogy nem is jó, mert csak 130 ezer és biztos jobb egy ARAI, mondjuk 300 ezerért. Ja és Rossi összes videója, ha Ő megcsinálja akkor én is biztosan. Ja és race lábtartó is kéne (igaz hogy a mostanit se rakom le, de az jobban mutatt). Meg kéne térdkoptató, de szép sárga (hogy otthon reszelgessem, ezt én koptattam el).
gyárilag elég jo ennek a tipusnak a futomüve, igy én biztos, hogy a gyári olajat tölteném bele. Az, hogy fékezéskor nagyon összeül, azt a rugo elöfeszités növelésével tudod megszüntetni, és majd utána a csillapitást beállitani.
Aszalos Ádám ilyen széria motorral /minden/ H-ring: 2.12
főleg euroring de nem azért kell állítani mert h itt a tizedmásodpercekkel küzdjek, az még odébb van csak jövőre sokat akarok pályázni és úgy szeretném valahogy beállítani a gépet, h tavasszal ezzel már ne kelljen foglalkozni. Most megcsinálok rajta mindent. Ebbe beleteartozik ugye a szimeringcsere meg a villaolaj is. Itt nem profi beállításokat akarok, de nem tom most miyen olaj van benne de az biztos, h a kanyar előtti fékeknél túlságosan becsuklik az eleje. ezért nem a 15ös olajat, de nem tudom h az meg h viselkedik utcán. szóval itt nem profi dolgokról beszélek csak valah szeretném megtalálni a középutat. ugyanugy a gumik. pilot race-t nem fogok az utcán szétbarmolni, ugyh az meg ugy néz ki h marad a pilot power az utcán, aztán pálya előtt kereket át. de ezt telóval nem csinálhatom meg
És nem is érzem magam nagyobb biztonságban, hogy ott van!