Legalább is nekem ennyiből megvolt az R1-ben a két első szimeringcsere a villaolaj cserével együtt. Persze egy szerelőhaverral magunknak csináltuk, mert a szervízek horror árúak......kb. 30 perc alatt megvolt és azóta is jó, már mentem vel 7000 km-t a javítás óta a gagyi magyar utakon....
Hát alaposan meg kell nézni a dolgot. Ha csak a szimering ért pályájának hanyatló részére akkor csinálja meg a tulaj és ha a javított teló nem szivárog akkor tuti a vétel ezen része és megkapja a vételárhoz azt a plusz 6000 Ft olaj meg szimeringárat. Ha nem hajlandó megcsinálni akkor gyanús, hogy a baj nagyobb......
Karmihoz hasonlóan én sem vagyok egy szakavatott szerelő, de azért szólásra emelkedek én is.
Jó esetben megúszód szimering+telóolaj cserével, de ez nem valószínű. Valszeg a teló krómozása is kész, az nyírja a gumit, ezért folyik: szóval villaszár csere. Az pedig egy 14 éves japán vas esetében nem 2 fillér.
Ráadásul régi Kawa 38e km-rel??
Vagy te a "Penge" vagy