Városban. De szerinted mi történik egy olyan lighos mátrai meneten, mint amit a 7végén műveltünk, mondjuk Parádtól Egerig, amikor nem álltunk meg 50-60km-en keresztül?
Apa tedd rá a kezed 10 km után a gumira. Ha nem érzel semmi változást menj el ideggyógyászhoz, mert nem nem érzed a hőmérséklet különbségeket.
A motor kereke nem csak gumiból van. Acél, és szövet szálak is vannak benne bőven. Nem csak a súrlódástól melegszik a gumi, hanem a folyamatos mechanikai hatásoktól, mivel hajlik folyamatosan.
ez tiszta fizika. a nyomás csak a hőmérséklettől függ. ..a hőmérséklet pedig a surlódástól/sebesség/ leginkább. a gumi rossz hővezető - ergo innen jön a kérdés hogy ez melyik gumit mennyire érinti adott sebességnél. nekem az az érzésem hogy utcai motorozásnál rohadtul nem történik semmi mert mész megállsz mész megállsz...
szerintem a profit a hozzáállása a tudása és az eredményei teszik azzá. attól még dolgozhat is 1 keveset. főleg mert idehaza elég kevesen engedhetik meg maguknak hogy csak ebből éljenek..Ebből a gondolatmenetedből az következik hogy rossi ha abbahagyja és csak reprezentálni fog óránként 20m dollárért akkor már csak amatőr lesz... vicces
Már csak azért is, mert 2-3 tizedet normál utcai közlekedéskor is változik a guminyomás... azért kell hideg gumiban nyomást ellenőrizni, nem az első 100km után a benzinkúton...
Szerintem aki már tud 3"50 körül menni, annak mindenképpen a következő lépcső a fejlődéshez a magnézium Marchesini felnik, a teljes Öhlins futómű, a NASA által műholdon keresztül programozható elektrónika, a Rossi számára még nem elérhető 2009-es fejlesztésű Slick abroncsok és a világ összes világbajnokának replicaruhái.
Ha mindez megvan, akkor a következő szint a 3"40
Vagy mindenki megpróbál a keretein belül sok gyakorlással gyorsabb lenni
egyébként szerintem ez a veszett tuningőrület teljesen felesleges. olyan mint a guminyomás babrálás. a normál amatőr tempónál a düdös életbe nem melegedik fel úgy a gumi hogy 3-4 tized bárt visszakeményedjen.. amúgy meg az összes agyhalott általában az első 2-3 körben töri rommá magát mert a leengedett gumival erőlködik miközben még hideg is..
én minden esetre jövőre szeretnék egy olyant hogy jól felszántsam a pályakörnyékét az e-ringen vele, és állítólag repülés közben stabilizál mint a nyilvesszőt a toll
A motor kereke nem csak gumiból van. Acél, és szövet szálak is vannak benne bőven. Nem csak a súrlódástól melegszik a gumi, hanem a folyamatos mechanikai hatásoktól, mivel hajlik folyamatosan.
H.ringes első pályanapomon Picurkával majd futok egy olyan 4:00 perces kört
Profi az, aki csak ezt csinálja, nem melózik mellette stb.
Ha mindez megvan, akkor a következő szint a 3"40
Vagy mindenki megpróbál a keretein belül sok gyakorlással gyorsabb lenni
Mondja ezt a volt STAGE3 tulaj
Púpos! Neki nem a védelem miatt kell a púp, hanem, hogy elférjen a cucc
Végül is igazat mondott, mert a bukógomba tényleg leért, de valószínűleg a perec után