Ki akart Skóciába menni? Itt egy cím ahol lehet kérni (ingyen!!)SKOCIÁRÓL 160 oldalas szép színes
utazási katalógust. Térképecske is van benne. Nem kell rá sokat várni
~2hét és küldik postán ingyé Az A4es, félig átláccós nylonzacsiban jön.
Cserébe reggelni kell = havonta 1db reklám mail
Én már 220kmre pesttől de itt még hidegebb van mint nálatok....alföld....puszta....szél.... ...és még szombaton le kell ide hozzam a vasat valahogy....a hátamra szerelem az otthoni konvektort.....
Villaszár olajszivárgása alapjában nem akkora gáz, még 6000 sincs a régi zxr-en sztem. Amúgy lehet az is, h a szimmeringben lévő rugó, ami összeszorítja az olajlehúzó gyűrűt az van kinyúlva, amit szétvágás, összébbhúzással(már a rugót) is lehet orvosolni. A gáz a villaszáron lévő horpadás, vakrozsda, egyéb sérülés lehet. Vakrozsda a legkisebb gond, a csilapítás szinte tökéletes marad, szimmering rugójának összehúzásával, és a porvédő alá vmi nedszívó póttömítés betételével lehet javítani, vagy újrakrómoztatod. Ha egyéb horpadás, ferdülés, hiba, sérülés van, akkor gyanús, h buktak vele, meg kell nézni, h milyen elengedett kormánnyal az egyenesfutás.A villát amúgy is tesztelni kell, h féktávon se koppanjon fel utassal. A csere kb. 80-100 ezer Ft/villapár bontóból. A szerelési költségek a fent leírtakon felül jönnek mindig. Magad csinálod occsó.
Amúgy zxr250-et nem biztos, h vennék, mert ilyen korban túl kicsi köbcenti, h ne legyen nagyon széthajtva. 38 ezer km lehet még a korától valós, az enyém pl. 96-ban hozták az országba tizenpárezer km-el, elkezdték átépíteni, majd átéípítés után azonnal eladták, aki megvette elesett vele városban, mert lelépett elé egy gyalogos, továbbadta a motort a szomszédnak, akinek egyéb okból gerincműtétje volt, és közölték, h nem motorozhat. Így került hozzám, úgy, h gyakorlatilag az országba hozatala óta nem mentek vele 5000 km-t.
390-em lenne, akkor inkább gyűjtenék még picit, és vennék ilyen korúból nagyot (750-1000), vagy egy újabb 400-as Banditot. Ja, és ha már elmész megvenni, akkor kérd, h legyen a vas teljesen hideg (csekkold is le), mielőtt beindítod. A hidegindítási gond is sokat elárulhat.....
Ja és a kétkedőknek: ebben a korsztályban ha megköveznek is, a Yamaha sajnos sokkal kevésbé tartós a Kawasakinál.
5000Ft/ho a télitárolás
Itt egy cím ahol lehet kérni (ingyen!!)SKOCIÁRÓL 160 oldalas szép színes
utazási katalógust. Térképecske is van benne. Nem kell rá sokat várni
~2hét és küldik postán ingyé Az A4es, félig átláccós nylonzacsiban jön.
Cserébe reggelni kell = havonta 1db reklám mail
Látom a fotók már kezdenek kiszivárogni a hétvégi menetről
Én már 220kmre pesttől de itt még hidegebb van mint nálatok....alföld....puszta....szél.... ...és még szombaton le kell ide hozzam a vasat valahogy....a hátamra szerelem az otthoni konvektort.....
Villaszár olajszivárgása alapjában nem akkora gáz, még 6000 sincs a régi zxr-en sztem. Amúgy lehet az is, h a szimmeringben lévő rugó, ami összeszorítja az olajlehúzó gyűrűt az van kinyúlva, amit szétvágás, összébbhúzással(már a rugót) is lehet orvosolni. A gáz a villaszáron lévő horpadás, vakrozsda, egyéb sérülés lehet. Vakrozsda a legkisebb gond, a csilapítás szinte tökéletes marad, szimmering rugójának összehúzásával, és a porvédő alá vmi nedszívó póttömítés betételével lehet javítani, vagy újrakrómoztatod. Ha egyéb horpadás, ferdülés, hiba, sérülés van, akkor gyanús, h buktak vele, meg kell nézni, h milyen elengedett kormánnyal az egyenesfutás.A villát amúgy is tesztelni kell, h féktávon se koppanjon fel utassal. A csere kb. 80-100 ezer Ft/villapár bontóból. A szerelési költségek a fent leírtakon felül jönnek mindig. Magad csinálod occsó.
Amúgy zxr250-et nem biztos, h vennék, mert ilyen korban túl kicsi köbcenti, h ne legyen nagyon széthajtva. 38 ezer km lehet még a korától valós, az enyém pl. 96-ban hozták az országba tizenpárezer km-el, elkezdték átépíteni, majd átéípítés után azonnal eladták, aki megvette elesett vele városban, mert lelépett elé egy gyalogos, továbbadta a motort a szomszédnak, akinek egyéb okból gerincműtétje volt, és közölték, h nem motorozhat. Így került hozzám, úgy, h gyakorlatilag az országba hozatala óta nem mentek vele 5000 km-t.
390-em lenne, akkor inkább gyűjtenék még picit, és vennék ilyen korúból nagyot (750-1000), vagy egy újabb 400-as Banditot. Ja, és ha már elmész megvenni, akkor kérd, h legyen a vas teljesen hideg (csekkold is le), mielőtt beindítod. A hidegindítási gond is sokat elárulhat.....
Ja és a kétkedőknek: ebben a korsztályban ha megköveznek is, a Yamaha sajnos sokkal kevésbé tartós a Kawasakinál.
lszi egy példányt
Jó reggelt kívánok mindenkinek!
Lányok nálam a fiúk (khmm.-öööö) a másik vámpírnál..
A PENGE én vagyok
Egy kis előrejelzés a hétre, ha még valaki motorozni akar