Tomato: hogy megértsd:
Már régen terveztem, hogy lecserélem a 400-as ~56Le RF-emet.
Gondolkoztam 600-as motorokon, de inkább kihagytam ezt a
"lépcsőfokot", bátraké a szerencse gondoltam és elkezdtem
nézelődni az ~1000-res kategóriában. Több motor is megnéztem,
kipróbáltam(FZS1000, R1, 900-as Hornet...929RR), de a szívem mindíg is
a sportmotorokhoz húzott. Rátaláltam erre a csili-vili RR-re kipróbáltam és
le sem akartam szálni róla annyira bejött a fílingje .
Már hazaúton a kereskedésből csináltam vele akaratlanul egy-két hátsókerék
csúsztatás, furi volt a ~147Le az ~56Le után. Mivel az RF-el elég sokat
túráztam Mo-on belül (cirka 30000Km-tert), ki akartam próbálni a túrázások után
milyen lehet versenypályán közlekedni. Elég sokat kijártam nézőként és láttam
pár esést, aminél a tulajok számolgathatták a töbszászezres kárt pedíg csak idomsérülés
keletkezett. Na itt gondoltam egyet és mielőtt esetlegesen fölavattam volna a gyári(~600.000Ft-os)
csodaszép idomzatát fölraktam egy Dúzs-féle(60.000Ft-os) pályaidomszetet. Amit nem
versenypályán, hanem közúton sajnos már föl is avattam egyszer. Szerencsére így nem kellett
vennem új gyári elsőlámpát;műszerfalkonzolt;fejidomot;plexit;bal oldalidomot;első sárvédőt;
indexet. Így a közel 400.000Ft-os kár leredukálódott 65.000 forintra. Két héten belül újra tip-top állapotban volt a mocim és nem vártam télig a javítással mint egyesek Sajnos bérből fizetésből élek így föláldoztam a szépségét a nem várt kiadások miatt, de nekem így is nagyon tetszik és maradt a szívem csücske és
amenyire csak tudom megbecsülöm Na, remélem sikerült átadnom valamit az én nézőpontomból mit miért csináltam.
Bocs mindenkitől, hogy ilyen hosszúra sikeredett. De az 1000Ft-os üléshuzat hasonlat egy kicsit rosszul esett
Csak a nejemnek jó-e?
Nem bírja az iramot a Kozma .....hamar elfárad. Szegény neje
Fogalomzavarban vagy: vagy olasz, vagy motor.
A kettő együtt olyan, mint a kóser disznóhús...
Tomato: hogy megértsd:
Már régen terveztem, hogy lecserélem a 400-as ~56Le RF-emet.
Gondolkoztam 600-as motorokon, de inkább kihagytam ezt a
"lépcsőfokot", bátraké a szerencse gondoltam és elkezdtem
nézelődni az ~1000-res kategóriában. Több motor is megnéztem,
kipróbáltam(FZS1000, R1, 900-as Hornet...929RR), de a szívem mindíg is
a sportmotorokhoz húzott. Rátaláltam erre a csili-vili RR-re kipróbáltam és
le sem akartam szálni róla annyira bejött a fílingje .
Már hazaúton a kereskedésből csináltam vele akaratlanul egy-két hátsókerék
csúsztatás, furi volt a ~147Le az ~56Le után. Mivel az RF-el elég sokat
túráztam Mo-on belül (cirka 30000Km-tert), ki akartam próbálni a túrázások után
milyen lehet versenypályán közlekedni. Elég sokat kijártam nézőként és láttam
pár esést, aminél a tulajok számolgathatták a töbszászezres kárt pedíg csak idomsérülés
keletkezett. Na itt gondoltam egyet és mielőtt esetlegesen fölavattam volna a gyári(~600.000Ft-os)
csodaszép idomzatát fölraktam egy Dúzs-féle(60.000Ft-os) pályaidomszetet. Amit nem
versenypályán, hanem közúton sajnos már föl is avattam egyszer. Szerencsére így nem kellett
vennem új gyári elsőlámpát;műszerfalkonzolt;fejidomot;plexit;bal oldalidomot;első sárvédőt;
indexet. Így a közel 400.000Ft-os kár leredukálódott 65.000 forintra. Két héten belül újra tip-top állapotban volt a mocim és nem vártam télig a javítással mint egyesek Sajnos bérből fizetésből élek így föláldoztam a szépségét a nem várt kiadások miatt, de nekem így is nagyon tetszik és maradt a szívem csücske és
amenyire csak tudom megbecsülöm Na, remélem sikerült átadnom valamit az én nézőpontomból mit miért csináltam.
Bocs mindenkitől, hogy ilyen hosszúra sikeredett. De az 1000Ft-os üléshuzat hasonlat egy kicsit rosszul esett
JÓ ESTÉT!
akartam is mondani elég gyatrán mozogtál már záráskor
meg vagy terhelve rendesen, majd lesz jobb is
madesz felvetette, h tegyük át a klubtalit csütörtökre, és akkor ígyisúgyis hajnal 2ig vannak nyitva, nyugodtan dorbézolhatunk..
vélemények?
most tényleg. Foglalkoztok olasz motorok javításával is?
te tényleg rajta vagy a mézes rúdon