cső, bogács még mindig fix részemről+csajszi részéről.
ma menni nem tok semerre, tehát vagy ma utalok, vagy holnap viszek kessben pénzt, a végeredmény uaz - holnapra lesz nálatok a forint, uh én egy holnapi személyeset preferálnék, akkor legalább összefutunk. hogy némedi vagy yw, azt még nemtom..
így oks? ja, és bocs a késlekedésért, azt sem tom hol áll a fejem..
Hát, tképpen minden este kint vagyunk (bár én most lehet, hogy kihagyok egyet-kettőt, mert tényleg kijött rajtam a napi 4-5 óra alvás), de gurulás csak akkor van, ha szabad szemmel is látható mennyiségű motoros áll össze.
A tegnapi egyeztetés alapján csütörtök este 19.00-ra van szervezve egy vonulás a városon keresztül. Erre lehet készülni.
Nekem ez a színösszeállítás (mármint gyári állapotban) tetszett a legjobban.
Szerencsére amikor nézelődtem viszonylag sok volt belőle a piacon.
Az az igazság nekem is "nagy" ugrás volt egy 400-as után
Egyenlőre a ~2.5 év alatt nem kellett ráköltenem a szokásos kiadásokon felül.
Nagyon tetszik ez a moci! Én a gyári beállításokon használom még a futóművet is.
Még nem sikerült elérni a határaimat vele egyszer sem A közel három év alatt
~12.000Km-t mentem vele ami sajnos meg sem közelíti az RF-es Km hajhászásomat
Ha tudsz, tegyél fel te is képet a tiedről az adatlapodra! Van itt egy CBR KLUB topic is,
ott is van pár 929.
Ezt most nem értem
Tom74-nek van kedvese??? Nekem meg azt igérte, hogy kocsival jön és a facér srácoknak hozza a lányokat!!!
De ha jön a kedvese is akkor eggyel több
Lecsókám!
A mai napon én is átadtam a kívánt összeget Kozmaxnak.
Hasonlóképpen cselekedett Tom 74 nick alatt futó gixxeres kollégánk is aki a kedvesével együtt érkezik.
Úgyhogy +3 főt könyvelhetsz.
Egyébként meg monnyonmánle!!!
Ne felejtsük el a motoros szentháromságot (kormány, lábtartó, ülés) illetve testtartás dologot.
Én jobb kezes vagyok, nekem a baloldalon közelebb volt a gumi széle, most hétvégén hoztam a két oldalt egyszintbe (egy bő cm még van a majrécsíkomból mindkét oldalon ).
Viszont tény, hogy a jobb oldali közlekedés miatt jobbra kanyarodni para-gyilkosabb (Pohi a bevállalós ).
Ha légibemutatókon voltál, ott megfigyelhetted, hogy az orsózást ált. balra végzik a pilóták (ill. régi légiharc alapszabály, hogy az ellenfelet jobbfordulóra kell kényszeríteni) - a pilóták is többnyire jobbkezesek: balra meg úgy csűrnek, hogy a jobbkézzel eltolják a kormányt balra: ez ugye motoron (kanyarvadász tempónál) pont az ellenkormányzást jelenti.
Richie,
Te balkezes vagy? Csak a statisztika miatt kérdezem.
Ezt a Dunlopos okosságot fejbentartom, majd ha a gyári BT020-am elkopott megnézem az árát, köszi!
Jó reggelt!
Szeretném kérni tisztelettel a társaságot, hogy a bogácsi hepajra való jelentkezést konketizálni sziveskedjenek immáron tettekkel is, mert a kb. 35 igérkezőből mindössze 12, aki eddig biztos. Le kéne foglalnom a szállást tutura.
Szép a darab, ugyanez az enyém is, csak a felnik kék- fehérek, a hátsóülés fehér, és horzsolt az e. idom.
Elégedett vagy vele?
mennyit használtad?
Volt műszaki gondja?
Nekem nagyon bejön, bár 10 év után ujrakezdve ez minden motorra igaz lenne.
Ezt tényleg éjfélkor írtad, mármint, hogy ennyit?
Amúgy a gumival egyetértek! Én használtan vettem a
mocimat a gyári Michelin kopott gumijaival. Az okés,
hogy új volt a moci és még barátkoznom kellett a
~147Le-vel , de amikor feltettem a Dunlop új
garnitúrát (igaz én D207RR-t használok )
az első komolyabb mátrai kanyart elrontottam vele.
Visszáb kellett vennem vele a kanyarodásból
Amúgy a "kis" RF-emen amikor gumit cseréltem
detto ugyannez történt!! Szinte magától kanyarodott
én balkezes vagyok, és nekem eleinte jobbra ment kevésbé a döntés. továbbá megideologizáltam azzal, hogy egy jobbkanyarban szálltam el anno, még biztos tartok tőle egy kicsit. született egy olyan elmélet is, hogy mivel rég óta vezetek, és a kormány bal oldalon van, a vezető a bal oldalát onnan jobban belátja, így talán ezért részesítem előnyben motorozásnál is a bal oldalt.
ez igaz lenne, ha másoknak is a jobb oldal volna necces, de amint a mellékelt ábra mutatja, ez nem így van. a teljesség igénye nélkül készült rögtönzött közvéleménykutatásom szerint és kizárásos alapon úgy tűnik, hogy a kezesség a meghatározó, vagyis akinek vannak efféle problémái, annál a kérdéses oldal attól függ, hogy jobb- vagy balkezes...
a zavaró "félsz" egyébként nagyon szépen leküzdhető egy szépséges és ismerős kanyargós útszakasz, egy kis bátorságcsomag és egy meleg, száraz csodás délután konstellációja segítségével. mellesleg az sem árt, ha az ember bízik a gumijában, és nem utolsó sorban magában. három-négy lábtartón bevett kanyarkombináció, és a dologgal kapcsolatos fejfájás örökre megszűnik .
gumi tekintetében hadd osszam meg kellemes meglepetésemet a dunlop qualifierrel kapcsolatban. nekem egy hete tették fel ezt a gumit a fazerre, és minden kedves fazertulajnak mondhatom, hogy csodákat művel a gép kanyartulajdonságaival. szinte magától fekszik bele, kamijon . a vásárláskor kapott bridgestone-nal (nem tudom, ti hogy tapasztaltátok de) a legkisebb fékezésre is felállt a motor, ezzel bátran lehet döntve is fékezni - persze ésszerű határokon belül. tényleg, a gyári gumi után ég és föld az érzés. én már napok óta csak a vác és rétság közötti kanyargós szakaszon élvezkedem vele. a kétoldali lábtartóbütyök már megsínylette a dolgot, de a gumiban még így is van tartalék... igaz, ami igaz, esőben még nem volt szerencsém hozzá.
kedves kis adalék még, hogy az r6-osokat adják ilyen gumival (vele a fazer is r6-ossá vedlik egy pillanat alatt )
ma menni nem tok semerre, tehát vagy ma utalok, vagy holnap viszek kessben pénzt, a végeredmény uaz - holnapra lesz nálatok a forint, uh én egy holnapi személyeset preferálnék, akkor legalább összefutunk. hogy némedi vagy yw, azt még nemtom..
így oks? ja, és bocs a késlekedésért, azt sem tom hol áll a fejem..
lum