Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bármit ha zöld és kawasaki , meg van véve ! Bűnbánó Kawasaki cédula , ide vele ! 🤫
Kétségeim vannak ezzel.
Amúgy vehetne bűnbánó (búcsú-) cédulát is nálam.
Na ezt hiányoltam, valaki beköpi, hogy a Brembo eszi a tárcsát meg úgy általánosságban, hogy a szinter betét eszi a tárcsát de azt már b@szik leírni, hogy melyik típussal volt gondja.
Fogy a Goldfren, a következőnél kipróbálom. Eddig csak sportmotorokba tettem, másnak.
Áh, dehogy majd vasárnap meggyónja, 10 miatyánk és minden ok.
Pokolra kerülsz.
Szia,
Na ez az én témaköröm.
Már nem is tudom mióta ezeket az SA és SP(hátsó, de ugyan olyan anyagú mint az SA)betéteket használom. Sztem 10 éve legalább. Mindegyik motoromban ilyen van. Én ezt szoktam javasolni minden ismerősömnek. Nem eszi a tárcsát, hidegen is fog, pályán is megállta(az én tudásomhoz) a helyét. A kék és szürke Brembo betétek eszik a tárcsát, hidegen nem fognak mert karbon-kerámia anyagú. Próbáltam sok márkát pl Ferodo, Nissin, gyári Tokico, EBC HH, AP racing, SBS, de mindegyikben volt valami ami nem tetszett. Vagy nem fogott, vagy ette a tárcsát, vagy csikorgott…
Valaki írta (nem most, csak keresetek korábbi hozzászólásokban meg topicokban), hogy a nissin 2p260ns a gyári betét. Viszont az egy utángyártott nissin betét semi-metallic, részben fém kB egy hibrid organikus/szinter, ha jól értelmezem. A fotóidon gyári alkatrészek vannak, mint írtam én is úgy emlékszem, hogy szinter hh betét van benne gyárilag, a hat dugós tokico-ban tutira tudom, hogy hh szinter van de erre nem emlékeztem biztosan.
emmi Metallic ezt a feliratot kerestem , ahogy Kawa írta , rajt van a hátulján ! Azaz nincs semmi ! 😉
Azt nem tudom hogy a HH szinter-e , de hogy harap az qrva isten ! 😉
FF, GG, HH - így jönnek sorban súrlódási együttható szerint. A HH szinter és harap.
Azt jelenti semmi Metallic ? 🙄
Ott a hatan. A ket utolso karakter, HH.
Mert te csak zöldbe látod a világot😃
A gyárin nemlátom az említett feliratot !? 😉
Köszönöm, de maradnék a szinternél mivel a gyári is szinter ha jól emlékszem, valamilyen tokico hh (3-4 éve volt kivéve nem emlékszem biztosan), valaki szerint a gyári az a nissin 2p260ns bár arra az van írva, hogy semi-metallic. Amennyire utána tudtam nézni a Brembo sa sem fogja drasztikusan fogyasztani a tárcsát csak valaki feldobta, hogy a Brembo tárcsagyilkos ami elég tág fogalom a többféle keverék miatt.
teljesen eltérő a kérdéstől de én régebben mindig a ferodo organikus betéteket használtam
olcsó volt remekül fékezett nem csikorgott és nem koptatta a tárcsát
erdélyi hegyi menetekben is remekül fékezett
3 féle motoron is használtam ezt a típust
Sziasztok!
Brembo 07KA19SA fékbetétet használt már valaki gyári tárcsával?
A fiam motorjában (ER-5) cserélném és ez lenne az egyik jelölt, a másik meg a Nissin 2P260NS.
Olvastam, hogy volt olyan amikor a brembo megette a gyári tárcsát, na de melyik brembo SA SL,SC,SR?
Az egyik kereskedés honlapján ennyi infó van róla: "Szinterezett első (SA), illetve hátsó (SP) fékbetét, rendkívül jó fékhatással. Gyári betétek helyett tökéletesen megfelel, és sokkal jobb fékhatás érhető el, azonban nem kopik sokkal gyorsabban."
Némi plusz fékhatásnak nem vagyok ellenére, viszont nem szeretném gyorsan megetetni a tárcsát a betéttel.
Árban minimális a különbség, úgyhogy nem az fog dönteni.
Sziasztok!
96-os évjáratú 900-as RF olyat produkál hogy alapjárattól kb 2500-as fordulatig illetve motorféknél csattogó hangja van, mintha vezérműlánc probléma lenne. Kuplung behúzásra, lámpa kapcsolásra nem változik a hang.
(Vezérmülánc, lánc vezető cserélve, láncfeszítő jó, generátor csapágy átnézve, gumis kuplung jó, önindító szabadon futó jó, olaj frissen cserélve, karburátor frissen szinkronizálva, pilot csavar beállítva, fojtószelep tengely átnézve nincs lógás, gyertyák újak, kuplungkosár feszes)
Ezeken már túl vagyok.
Esetleg valakinek használható ötlet hogy mi oldhatja meg a problémát?

Köszönöm előre is a választ és segítséget.
Sziasztok, kipufogó barkácsolásba - átalakításba tervezek belevágni (Yamaha Virago 500L) a mellékelt sematikus vázlat alapján. A kérdésem, a hozzáértőkhöz: (sok van, mert először csinálnék ilyet) a méretezéshez van valami alapszabály amit már induláskor nagyon figyelembe kell vennem? Pl. leginkább a középső válaszfal helyének meghatározásához a gázáramlás sebessége miatt. A külső cső az a gyári lenne, a belső pedig kb. szintén akkora, mint a gyári. A középső dobot akarom megszüntetni. (És a réz hordóátmenet helyett is már inkább acélt tennék. Mert az anyája nem fér el.)
Én is ilyesmire jutottam a rajzok alapján. Nem akarok fasságot mondani, de szerintem az egy Datatool csati, az angoloknál az a favorizált riasztó.
Köszönöm, találtam én is kapcsolási rajzokat, de ezt már fórumon is láttam, hogy az alarm vakdugó lehet a probléma. Relének van feltüntetve, de riasztó hiányában ez csak egy jumper, szóval lehet ott lesz kontakthiba/szakadás, legalábbis remélem. Találtam teljes service manualt is, ahol a komplett vezetékezés benne van, színesben, így lesz egy kiindulási pontom, hogy mit hol tudok mérni. Holnap nekiesek, köszönöm a válaszokat! :)
Szia,
Jól írta blackiex, egyedül annyi megjegyzést tennék, h az alarm connector egy relé lesz.
Ott kell méregetni.