Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mérni kellene akkufeszt is indításkor.
Lehet gyengélkedik már az indítómotor nem?
Ha esetleg valaki szerszámos kocsit szeretne: https://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Wurth_szerszamos_kocsi_83891592.htm
a kék fehér a jeladó a pirosfekete a gyújtótekercs
Köszi, csak a generátor forgérészt kellett lekapnom hogy lássam mi hova megy. Elég szánalom hogy nincs normális dokumentáció ehhez a szutyokhoz.
Üdv mindenkinek.
Kicsit megfeneklettem a robesszal(motowell crogen city) mert sajnos elveszett a kép hogy a motorból kijövő kábelek hova mentek. 2 aljzat van a motorkábelen a váz kebelén meg 3 vezeték van amit be lehet beléjük dugni:
https://www.dropbox.com/sh/503...

Tudja valaki esetleg melyik melyikbe megy?
Sziasztok!
Lefulladás után nehézkesen indul vissza a motor. Tehát az önindító próbálkozik de nehezen akar beindulni. Ennek mi lehet az oka, milyen probléma léphet fel? (esetleg az probléma lehet hogy a világítás közvetlen van kötve és terheli az is az indítást) ? Válaszokat előre is köszi.
Motor: HONDA VT 250
Uszoszint es a tuszelep tomitettseg pedig alap, gondolom nem is kell emliteni.
Uszoszint hany mmen van osszeszerelt karbinal az uszohaz tomitesi feluletetol?
150 helyett 90? Azert ez draszikus. Ott valami mas gond van. At kell nezni rendesen mi okozza. Komplett fuvokaszetet az eredeti meretre, minden kopast atnezni, falslevegoket, fotengely szimeringeket, csapagyakat, dugattyu prestavot, gyujtorendszert,Innen indulni
Sziasztok

Adott egy 125-ös 2T enduro.Sehogy sem tudom jól beállítani a karbit... A gyárinál lényegesen kissebb főfúvóka van benne (150 helyett 90) ezzel egész jól megy vastag tűvel,de fent mintha elfogyna...Vékonyabb tűvel kiforog rendesen de alul besokal.Power működik ahogy kell,minden rendben a motorral.Alapjárati levegőcsavar kb negyedre nyitva,így a legjobb.Merre kellene keresnem a hibát?
Üdv,Urak!
Tud valaki olyan helyet,ahol Mikuni TM40-6-os karburátorhoz árulnak súbertűket?
Nagyjábol ennyi. Pályanehezités a telephely, mert jónéhány hatóság körbejárja mielött rábólint.
Már nem feltétel a mestervizsga a vállakozás keretein belüli munkavégzéshez. Elég egy bármilyen igazolás hogy láttál már olyat.
Akkor + az is....lassan összejön a srác kérdésére a pontos válasz...
"...mestervizsga vagy egy technikusi képesítés..." az OKJ-n felül! Anélkül csak alkalmazott szerelő lehetsz, önálló nem.
Szerintem okj vizsga pl:motorszerelő + telephely ami a feltételeknek megfelel + eszközök + vállalkozónak lenni.

https://www.vaol.hu/f1/mi-szuk...
Kata munka mellett évi 300.000.
Főállásban évi 600.000
Helyi iparűzési adó évi 50.000
Könyvelő olcsó évi 120.000 vagy drágább 240.000
Reklám: havi 50.000-től a csillagos égig....
Helyi iparikamara évi 5000
Telefonszámla, mert csak kell beszélni az ügyfelekkel....
És akkor még a villanyszámla, szerszámok, stb. + az időd :D

Katásban jó ezt csinálni, de azért van ez esetben is kiadás bőven....ha összeszámolod.

Mondjuk kis otthoni szerelőtől, fodrásztól, kozmetikustól számlát még soha senki nem kapott a családban, szóval az éves 8 millás katás keret biztosan elégséges ezen munkák folytatásához adóügyileg....
Nincs
Mindegyik trafót kimértem, és hozzák a megadott értékeket. Egyéb ötlet?
R1 érzékeny a gyertyapipara. Azaz a trafóra. Párat cseréltem már. Nézd meg melyik kipufogó hűvösebb és ott cserélj.
Sziasztok! Az alany egy Yamaha R1 2007.
Alapjárattól 3000-ig dadog, kihagyósan jár, kissé 3hengerezős hangja van, néha terhelésen be is bök picit. 3ezer felett simán megy, erő megvan benne. Injektor szinkron jó, gyertyák újak, de másikakkal is ezt csinálja. Szelephézagokat most lőtem be, előtte is csinálta. Van valakinek valami ötlete, hogy mi a búbánat baja lehet? Köszi!
Ha már ennyire benne vagyunk a vállalkozásban, valaki tudja hogy jelen állás szerint milyen feltételeknek kell megfelelni egy szerviznek ha most nyitna az ember egyet?
Nekem még nem szerelt !
Szerintem nincs annyi motor magyarorszagon ami ne lenne nala javitva.