És ha jobban kopik akkor mi van? Lényeg hogy jól működjön.
A gyári Nissin szinter fém nekem is szar. Nem tudom mire tervezték ezt, de se utcán, se pályán nem kedveltem meg a folyton változó viselkedését.
És mielőtt valaki nemek ugrana. Nem melegedett el kétszeméllyel sem a hegyekben. És nem nyikorgott mint a gyári, amivel a márkaszervizben sem tudtak mit kezdeni.
Gumit kell cserélnem. Magam is meglepődtem, hogy a gyári szinterbetéten ugyanannyi van 28.000 km után (eltettem) mint az organikus Nissin-en szintén 28.000 km után.
Teljesen jo a Koyo, Ntn, fag. Nem erdemes tulvarialni. Inkabb a szerelesre figyelj, altalaban nekiesnek esznelkul es csodalkoznak ha par ezer km mulva ismet cserelni kell. Kerekcsapagy 2rs es C3 illesztes
50 ccm-hez 21-es karbi? Túlzónak érzem.
Ahogy fogalmazol, szerintem nem te raktad rá, de az ok akkor is érdekelne engem, minek ekkora karbi? De a falslevegő keresése tényleg az első legyen, mondjuk féktisztítóval.
Sziasztok ! Egy kis segítséget szeretnék kérni karburátor beállítással kapcsolatba. 2t 50 cmm motor, dellorto 21-es karburátor. Gázadás után magas a fordulat és lassan esik vissza. 40-es keverék és 80-as fúvóka. Levegő-benzin keverék állító csavar állítására sem változik a helyzet. Súbertű középállásba van. Tippeket, segítséget köszönöm.
Hi!
Az illesztéssel legyél tisztában (c3,c2,stb) műanyag porvédőset(2rs),és valami japánt.(Koyo,nsk,ntn).Márkaboltban vegyed,mert sok a hamisítvány.Nézd meg,hogy amit kiveszel fém vagy műanyag golyós kosárral készült-e.A műanyag halkabb és drágább.
Én (mellékesen mint gépésztechnikus) írom Neked, egyszerűen nem állhat elő olyan helyzet, a csapágy, hogy illusztráljam, izzásba jöjjön pl, ezért lehetőleg ne vegyél kínai csapágyat, a többi pedig hibátlan erre a célra ! Pedig én már cseréltem egy néhányat , igaz nem mostanában, van annak már 6 éve is, hogy az utolsót ! Igaz, csak Simson-ban.
Zx7r-be.
Általában csapágyboltban vásárolok csapágyat méret szerint. Neten néztem allballs csapágyszettet első 22$ hátsó 29$ és akkor nézem hazai üzletben, első ugyanannyi forintban a hátsó meg duplája forintban. Miért fizessek dupla árat ha esetleg jó bele pl egy koyo vagy más normális csapágy is. Google felhoz mindent ebben a méretben pl normál koyo vagy ugyanazt csak c3-as illesztéssel, ezért kérdeztem itt, hogy van e valami spec követelmény. Nyilván én sem akarok csapágy miatt beállt blokkoló kereket.
Sziasztok!
Kerékcsapággyal kapcsolatban lenne egy kérdésem. Sima mezei csapágy jó a kerékbe vagy van valamilyen spec. követelmény illesztés vagy bármi más tekintetben?
A gyári Nissin szinter fém nekem is szar. Nem tudom mire tervezték ezt, de se utcán, se pályán nem kedveltem meg a folyton változó viselkedését.