Veszpremi piacon van egy srac akitol szoktam venni. Hasznaltan de a regi magyar metszok, furok. 300/db aron adja. A minoseg nem kerdes csak kicsit valogatni kell
erről van valakinek tapasztalata? http://szerszamoutlet.hu/index...
meguntam hogy szinte minden metszőhöz másik hajtóvas van ideje lenne egszerűsíteni.....
nagy dolgokra nem kell néha 1-1 csavart tovább vágni, de inkább csak takarítani vele
van még valami extool márka is kb ilyen árban vagy egy kicsit olcsóbban
egyiket sem ismerem
igazándiból valami rendesebb csavarhúzókat akarok venni aztán egy metsző készlettel lehet a postaköltség "felesleges" fájdalmán csökkenteni
Nekem ezek közül egy valami vált be eddig, igaz mást még nem is próbáltam mert a "beépülő" nanotechnológiás csodalöttyökben még nem igazán hiszek!
De a régi INDENOR dízelmotorokban s pl. az Uazokban is hátul a főtengőnél nem szimering van hanem burman, a szakszerű cseréhez ki kell venni a motort s a motorból a főtengelyt, ez ugye nem annyira fasza egy egyszerű tömítéscsere miatt ezért próba szerencse, FIMOLT az olajba, és megszűnik az olajszivárgás a burmannál, igaz nem végleg de ha minden olajcserénél kapott egy FIMOLT az öreg Indenor akkor el lehetett odázni a tömítéscserét vagy 40-50 e. km.-rel...
Régóta használok különböző adalékokat és többnyire érezni a különbséget, először slick-et 93-ban hajtókarosnak induló ifába mert hát menni kellett hiába kopog a motor és kb. 2 hónap múlva lett csak csapágycsere addig ment kisebb kopogással. Legutóbb új gépbe cseréltem olajat amiben 24000 van, előtta 2 szakszerviz a nem belevalót tette bele és a váltó nekem darabos volt, belekerült a belevaló, sokkal jobb lett, de próba után tettem bele liqui-moly-t és teéljesen jó lett, ezt az adalékot régóta teszem saját és más gépébe is, volt 1 sv1000 aminél elsőre 8 bar-t mértem és két év múlva 3 olajcsere és adalél után 10 körüli lett, lehet, hogy semmit sem ér, de attól még továbbra is használom.
nanotechnológia ! intelligensebb mint a mosópor pedig már az is tud gyököt vonni fejben minden esetre szerintem normális használat mellett normális olajcsere és kész sajnos volt szerencsém a saját exgépemet széjjelkapni párszor abban nem volt lerakódás se olajsár se blokkraégett szar sehol és sose raktam bele semmi építő-tisztító-felujító-szelepbeállító löttyöt viszont elég sok gépbe láttam lerakódott ráégett szirszart mert minek cseréljek még tavaly is csak 2 szer jöttem ki vele meg azelőtt is meg akitől vettem azt mondta cserélte nemrég
érdek mindenhol van
pl sántított a kutyám, doki szerint csonthártya gyulladás, nem mondom hog ynem volt az mert nem értek hozzá de eddig egy amstaff se volt ilyen sosem
azt mondta túl tömény a kaja, sok benne a fehérje vátsak tápot írta is mire
összenéztem amit írt 1%-al kevesebb fehérjét tartalmaz.......nem 27% csak 26%
szóval nem vettem pedig ott állt a dokinál zsákszámra
kb ez van mindenhol...... tudok fasza olajat, tudok gfasza ezt meg azt.......és pont van is nálam, vagy tudok holnapra rendelni kedvezménnyel...
A legszebb hogy vannak szerelok akik meg ajanljak is! Nyilvan megvan mogotte a gazdasagi erdek, ennyire nem lehet hulye senki aki egy kicsit "muszaki" beallitottsagu! Ha ez viszont igaz, akkor tisztessegtelen kihasznalni a nem muszaki ugyfelek hozzanemerteset, es igy szerezni anyagi elonyt..
Tudom, ebredjek fek meg ez egy ilyen vilag, dehat na!
Amméghaggyán, de azt is tudja, hogy csak a kopott főtengelyt kell visszaépíteni, de pl a kukactengely vájatait már nem, nehogy szoruljon a váltó. Szelephézagot vajon belövi pontosan, vagy azt még kézzel kell állítani?
Van ettől durvább dolog is amikor az adalék vissza építi ami már elkopott.
Okos adalék mert ismer minden gép típust hogy pontosan a gyári mérete épít
És sosem hibázik
De ennél nem lehet elengedni a füled mellett a marketinget, és nem lehet csak műszaki szemmel nézni, mert akkor értelmét veszti az összes ilyen varázsszer. Ezeknek pont az a lényege, hogy a tulajnak hinnie kell a marketingnek, mert csak akkor használ, különben szart sem ér. Számtalan rajongója van, én is ismerek párat, aki esküszik rá, hogy ez aztán micsoda fasza dolog. Jellemzően ezek olyan emberek, akik nem hogy blokkot nem szedtek még szét életükben, de az olajcserét is szerelőnél csináltatják.
Szerintem ez nettó f@szság! Ha ez az izé lerakódik az "érdes", kopott fémfelületekre, akkor a hónolás lesz a legelső, amit eltüntet a henger faláról. Arra pedig ugye szükség van.
Ajaj... Ezt olvassatok el (persze tudom mindenki ismeri), ugy mintha nem hallottatok rola, marketinget ne engedjetek a fejetekbe kizarolag muszaki megkozelitessel: https://xado.hu/problema-megol...
várd meg az 5 próbát nekem kiszedett a jobbik úgy emlékszem kettőt is
a praktikeresnek az első teszt után lejött az a balmenetes széle
amúgy ilyen is van: https://szerszambolt.com/websh...
ez se lenne rossz csak itt is nagy az ék emelkedés
ilyenem van gyagyi praktikeres és nem gagyi talán kingtony
mindkettő fos
acél csavart még kiszedi, de a sima lágy csavart nem tudja, annyira szétnyomja hogy befeszül és nem jön ki
a würth cucc nagyon fasza abba beleütöd a furatba és lazán kitekered miután megindult a csavar, szóval szinte semennyit sem nyom szét
ha napi szinten kellene nem asnálnám érte az 50 ezret sem, de így hogy 1 évben kell maximum 3x semmi értelme
Szerintem ilyet sóztak rám a helyi csavarboltban 3000,- ért...… (Azonnal kellett, de nem mentem vele semmire sem. Végül a kifúrt lyukba bele kalapáltam egy torx bitfejet, az kihozta a csavart)
Előtte volt nekem is praktikeres, de az tényleg használhatatlan volt.
A Yato általában használható dolgokat árul.
Jónak tűnik a kialakítása, és az enyhe kúposság miatt erősen is kapaszkodhat.
Az anyagminőséget a gyakorlat mondja meg
Egyetlen szívás a wurth-höz képest, hogy ott ahogy látom a fúrót is megvezeti, ezért könnyű belefúrni a közepébe. Nekem ezt kézből kell megoldani, de igazából ahogy olvastad 150dodóért bármikor esztergálnak neked ilyet a szakik
http://szerszamoutlet.hu/index...
meguntam hogy szinte minden metszőhöz másik hajtóvas van ideje lenne egszerűsíteni.....
nagy dolgokra nem kell néha 1-1 csavart tovább vágni, de inkább csak takarítani vele
van még valami extool márka is kb ilyen árban vagy egy kicsit olcsóbban
egyiket sem ismerem
igazándiból valami rendesebb csavarhúzókat akarok venni aztán egy metsző készlettel lehet a postaköltség "felesleges" fájdalmán csökkenteni
De a régi INDENOR dízelmotorokban s pl. az Uazokban is hátul a főtengőnél nem szimering van hanem burman, a szakszerű cseréhez ki kell venni a motort s a motorból a főtengelyt, ez ugye nem annyira fasza egy egyszerű tömítéscsere miatt ezért próba szerencse, FIMOLT az olajba, és megszűnik az olajszivárgás a burmannál, igaz nem végleg de ha minden olajcserénél kapott egy FIMOLT az öreg Indenor akkor el lehetett odázni a tömítéscserét vagy 40-50 e. km.-rel...
pl sántított a kutyám, doki szerint csonthártya gyulladás, nem mondom hog ynem volt az mert nem értek hozzá de eddig egy amstaff se volt ilyen sosem
azt mondta túl tömény a kaja, sok benne a fehérje vátsak tápot írta is mire
összenéztem amit írt 1%-al kevesebb fehérjét tartalmaz.......nem 27% csak 26%
szóval nem vettem pedig ott állt a dokinál zsákszámra
kb ez van mindenhol...... tudok fasza olajat, tudok gfasza ezt meg azt.......és pont van is nálam, vagy tudok holnapra rendelni kedvezménnyel...
A legszebb hogy vannak szerelok akik meg ajanljak is! Nyilvan megvan mogotte a gazdasagi erdek, ennyire nem lehet hulye senki aki egy kicsit "muszaki" beallitottsagu! Ha ez viszont igaz, akkor tisztessegtelen kihasznalni a nem muszaki ugyfelek hozzanemerteset, es igy szerezni anyagi elonyt..
Tudom, ebredjek fek meg ez egy ilyen vilag, dehat na!
Okos adalék mert ismer minden gép típust hogy pontosan a gyári mérete épít
És sosem hibázik
https://xado.hu/problema-megol...
a praktikeresnek az első teszt után lejött az a balmenetes széle
amúgy ilyen is van: https://szerszambolt.com/websh...
ez se lenne rossz csak itt is nagy az ék emelkedés
mindkettő fos
acél csavart még kiszedi, de a sima lágy csavart nem tudja, annyira szétnyomja hogy befeszül és nem jön ki
a würth cucc nagyon fasza abba beleütöd a furatba és lazán kitekered miután megindult a csavar, szóval szinte semennyit sem nyom szét
ha napi szinten kellene nem asnálnám érte az 50 ezret sem, de így hogy 1 évben kell maximum 3x semmi értelme
A Yato általában használható dolgokat árul.
Jónak tűnik a kialakítása, és az enyhe kúposság miatt erősen is kapaszkodhat.
Az anyagminőséget a gyakorlat mondja meg
Ez vajon milyen lehet? http://szerszamoutlet.hu/index...
http://szerszamoutlet.hu/index...
Egyetlen szívás a wurth-höz képest, hogy ott ahogy látom a fúrót is megvezeti, ezért könnyű belefúrni a közepébe. Nekem ezt kézből kell megoldani, de igazából ahogy olvastad 150dodóért bármikor esztergálnak neked ilyet a szakik