Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyetértek, ez előtti hozzászólásomat, Mr2tnek szántam, mindenki más jól látja a dolgot a tpoicban
Felesleges 2T-vel vitatkozni , meggyőzni nem tudjátok ráadásul élvezi, h felbassza az agyatokat...mondhatni ez a hobbija.
Egy szóval nem mondta senki hogy nem lenne jó a 2T sőtt pörgősebb mint a 4T, de attol még nem kell leszarozni a 4T, és isteníteni a 2T, ugyebár mr2T
Nem azért az egy huszért de a két T az nagyon jó dolog! (T.T)

Különben is, az MZ kétütemű, és minden motoros megfordul MZ-n, tehát a két ütem létfontosságú.
csak 2T van a világon

mindenki tudja kire gondolok
Olyan jó látni hogy így szeretik egymást a motorosok!


mondtam én
Ja. Ütemszám. 2T - kétütem 4T négy ütem
Csak támogatni tudom az értelmes fórumbeszélgetéseket, a viták helyett. Rengeteg jó fórumot láttam megszűnni és elkurvulni az ilyen viták miatt. (Itt elsősorban hangosítós fórumokról beszélek, mert motorost eddig nem naygon olvastam) A motorsos témában nem vagyok nagyon otthon, mert még viszonylag kezdő motorosnak számítok, és tapasztalatszerzés céljából olvasom a fórumot, nem pedig idióta viták miatt. Lehet mindenkinek véleménye, de nem kéne egymásnak esni. Mr 2 ütem. Előbb próálj ki néhány 4T-s motort, és utána mondj ilyen véleményeket. Lehet hogy utána is ez lesz, de előbb azért nézd meg a másik oldalt is alaposabban.
Nem történt semmi!

Utóbbi időben figyelemmel kisérem a topicot, és sokat olvastam a 4T meg 2T kifejetést, de foggalmam sincs hogy miröl van szó (ütemszám??). Inkább a konfligktuskezelés keltette fel a figyelmemet. Mert konfligtus az van...(ha jól látom)
Na ez ebben a témában tényleg az utolsó beírásom kedves FélÜtem. Már unlak. Se vicces, se érthető nem vagy, de legalább kávéznom nem kellett ma miattad. Olyan jól felpezsdítetted a napomat.

"En mar felnottem..." hát látod ezt veled kapcsolatban nagyon erősen kétlem. Vedd ki a kezed a gatyádból, a csajok jobban csinálják. Tudod az IGAZI csajok.

"Majd lesz egy 500-as 2T-em" ha apuci ad rá zsét ugye? Aztán meg jössz majd vissza a kamion elején laposan. Az ilyen marhákat kellene kitiltani az utakról. A közlekedés nem erről szól, és bármennyire idegesít a modorod, remélem, hogy nem egy kórházban jössz majd rá erre.

Teljesen kultúráltan próbáltam elmondani neked érvekkel, hogy ne csak a saját fejed szerint gondolkozz, más ember másként lát dolgokat, és másra van szüksége mint neked. Meglepődnék, ha egy IQ teszten vérgőzös versenyben nagy nehezen megelőznél egy rendőrkutyát. De ez a te bajod lessz a későbbiekben, az élet majd megbüntet érte így vagy úgy.
Ja boccs!
Nemtudtam, hogy te kint a pályán születtél, és ott is élsz
sorry, nem Rád gondoltam, csak így szoktam hívni (más fórumon) Mr2ütemet, de akkor mostantól leszokok róla! még1x sorry
most nevetsz a sajat hulyesegeden,vagy mi?En a helyedben sirnek.
Mi a f*szt akarsz a Busaval?Neked azaz isten motor,te impotens kisgyerek?Busa egy nagy szarkupac sok nehez vassal a kozepen.
GP 250 olyan idot megy a Ringen,mint a Superbike.
Akkor szerinted a hayabusa mit tudna kezdeni egy 500-assal?
Megsugom neked: SEMMIT!
"es azzal fogok alazni mindenkit!"
a gixer 1000-et és a busa-t is?
latod ebben tevedsz,2T-en kivul nem ulok ra masra.En mar felnottem...de ugy latom csak en,mert en tudom,mi az IGAZI motor.
Majd lesz egy 500-as 2T-em es azzal fogok alazni mindenkit!
wins03

TT mint én vagy TT mint valaki más?
Mz-m kb. 3 hétig volt. Utánna Cagiva Mito és etc. A tapasztalataim arra vonatkoznak. A cinikus hangvételedért előbb-utóbb orrba fog vágni valaki. Ide senki nem azért jön, hogy az észt ossza, meg kötekedjen. Mindenkinek vannak tapasztalatai és valamilyen szintű tudása a motorokról és a motorozásról, ez a fórum arra való, hogy megosszuk ezeket egymással. Én szívesen tanulok jó dolgokat, mert azzal csak több leszek, de nem ragadt be az agyam egy helyen mint neked. Eltelik majd pár év, leesik a seggedről a tojáshéj, és lám csodát te is fel fogsz ülni más motorokra, szélesedik a látóköröd. Ha nem, azzal meg nem én leszek szegényebb. Részemről befejeztem ezt a marhaságot.
Latod,itt tartotok ti,meg a Simsonnal meg az MZnel.
nem ultem es nem is fogok :) 2T-re katalizator hulyeseg :)
remenytelen esett vagy :(
Az uccsó 2T-met szinte csak városban és 40-50 km -es túrákon használtam, és próbáltam valóban kuplungolni motorfék helyett. Hogy mennyire számított a kopásban azt nem tudom, de az utánnam következő tulaj sokáig használta elégedetten a gépet. A benzinár valóban gáz, amikor először tankoltam valami 16 Ft volt egy liter benzin.
És akkor mit csináltál meredek lejtőn lefelé? Végig húztad a kuplungot? Vagy kövér gázzal gyorsítottál? Mert én bizony nem sokat foglalkoztam a használati utasítással, azér van, hogy szógájon, végülis egy 2T-t nem egy nagy tett megjavítani, egy főtengely javítás 10e, egy dugó 6-8e, egy hengerfúrás 3e, egy huszasból megvan a komplett generál, nincs ezzel semmi baj. A benzinárakkal van baj. Mennyiért is blokádoltak a taxisok? 80Ft-os benzinért? Jól emlékszem? Most meg 292 a buta 95-ös is. :-(
Hát nem elképzelhetetlen egy gyújtásszabályzás, de szerintem sem valószínű komolyabb megoldás. Mivel én már eladtam, kipróbálni nem tudom. A végsebességet a 15kw valóban behatárolja, de ettől 1-2-3 -ban szét lehetne forgatni. Bár nem arra való.