zsuzo@t-online.hu
A hétvégére szerintem meglesz a pénzem (30000?), és akkor megbeszélhetnénk vmi találkozót, ha akkor neked is jó. Előtte tudnál küldeni képeket az idomokról?
Zoli
Elég valószínű, hogy érdekelne majd! 1-2 hét mulva biztosan jelentkezem, összeszedek egy kis pénzt még! Mi az e-mail címed (az adataid közt nem találom)?
Üdv!
Vannak még idomok, egy garnitura ára 30 pénz (sárvődő nélkül mert az nincs). Az RGV-re biztosan rá lehet tenni de azért faragni azt tuti hogy kell.
Ha érdekel küldj egy emilt és elküldöm a tel számom.
Ja! És ezek RS 250-es idomok! A Faridomot még Rizi koptatta!
Helló GSX-R400! Nekem RGV250esem van és szeretnék rá új idomokat szerezni. Nem muszály RGV idomnak lenni, bármi jó lenne ami passzol rá (pl. a hondaRS250 idomok a képeiden is jók lennének). Tudsz nekem segíteni?
Petiair:Ha erdőben akarod használni,meg csavargásra,szerintem sokkal jobb egy nagy 4T.Pl az én XT annyit eszik,mint a amennyit az első DT-m evett(80ccm-4-4.5l).Aztán mégiscsak jobban szedi a talpát,meg sokkal nagyobb nyomatéka van alul.
azt láttam túró h te a 250es 2T mellett döntöttél???azt hallottam h za sok olajat meg benyát kajál ??
Az én esetembe azér is lenne ez fontos mer ha veszek majd egyszer akko r főleg endurózásra használnám(erdőben 80%ban).Az viszont nem cross pálya
Én ebből kifolyólag gondoltam h oda jobb lenne a 4T.de ha lehet kérnék véleményeket!!rosszat meg jót is ha lehet!!
kösz előre is!!
hellosztok
nekem lenne egy kérdésem terepmotorokkal kapcsolatban.melyiket ajánlanátok egy 125ös kétüteműt vagy egy 250es négyüteműt!!!fogyasztás,szerviztapasztalatok,karbantartás,st rapa bírás...meg ilyesmik.jah és persze h megéri-e az árát a jobban a négyütemű vagy inkább a kétüteműek arendelkeznek jobb tulajdonságokkal terepn???
hát ez volna a kérdésem
ha vmi jó motort tudnátok ajánlani(tipust)=-használt is jó persze
jah és elsősorban az ENDURÓK érdekelnének
kösz
Bizony, bizony négyüteműnél a sportnak mondható kategória a 600-astól indul, talán egy - két 400-ast még ide lehetne sorolni kivételként, de a 250 mindenképp inkább parasztvakítás mint érdemleges kategória.. Erősen felejtős.
250 és az alatti méretben kizárólag a 2T jöhet szóba, más nem is létezhet.. :)
köszi a választ, végül úgy döntöttem h ezt most kihagyom, jövő tavasszal, érettségi után meg apám is segít elvileg a motorvásárlásban és veszek egy nagyobbat!
tisz.
Hahó,
nekem suzuki GSX-R250-em van. Ennek a blokknak nyomás alatti olajozása van, a főtengely siklócsapágyakon fut, mégpedig hat (!) darabon. Az ilyen tip. motort könnyen ellenőrizheted oly módon, hogy jól meghajszolod egy próbakörön, aztán megnézed, hogy alapjáraton kigyullad-e az olajnyomás-lámpa. Ha ég, akkor csapágy és/vagy főtengely hiba van (ilyenkor általában föltekerik az alapjáratot. :-)) Gondolom a yahama is hasonló felépítésű, de ha netán mégis golyóscsapágyas fröcscolajozású lenne, akkor messze kerüld el.
A 45++kW-ben meg 190kmh-ban van egy jó adag mediterrán túlzás, főleg ne várd el egy használt masinától, szerintem max olyan 20-30kW lehet reális egy ilyennek, bár nehéz másokkal összehasonlítani, mert tényleg nagyon pörgős motorok. Az enyim pl. 7000-ig totál melankónia, utána viszont hirtelen megugrik.
A csúszásnyomról: Manapság egy elem fényezése 14e körül néz ki. Ha repedés is van, akkor plusz 5-6e a műanyaghegesztgetőnek. Ha többrétegű és/vagy többszínű a fényezés, akkor durván több is lehet a fényezés. Szvsz. jobban jársz, ha elfogadod olyannak amilyen, a pénzből meg jól megtankolod.
A hétvégére szerintem meglesz a pénzem (30000?), és akkor megbeszélhetnénk vmi találkozót, ha akkor neked is jó. Előtte tudnál küldeni képeket az idomokról?
Zoli