Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szaisztok !

Megvan nekem is a CBF 250 ! Első tapasztalatok elég jók. Ami érdekes lehet: 100 km van benne, kis fémes zörgést csattogás szerű hangot hallat a motor, a láncra gyanakszom, de nem tudom mi az. A másik, hogy viszonylag hosszú ideig igényli a szivatót. Cala Te nem tapasztaltál ilyesmit ?
Szia.Nagyon preciz vagy a kipuffot én gázlámpával tisztittom(szomszédok boldogok)ez szerintem hatásosabb mint a benzines égetés-de ez is hosszadalmas folyamat.
Nna, most olvasom hogy, állítólag 6000 Km-enként gyári előírás volt tisztítani az RGV kipuffját és a power szelepet!! Innentől kezdve asszem nem is kérdéses milyen fontos ez..
Különben én igyekeztem minél alaposabban tisztítani, úgyhogy először is ronggyal kitörlöm belőle a mocskot, amit kilehet "szárazon" szedni, aztán belelöttyintek/jó alaposan "csöpögő" ronggyal áttörlöm BRIGÉCIOL motormosóval, így hagyom vagy egy 45-60 percet ázni, ismét jól áttörlöm ronggyal és megkínálom EVIPASS rozsdátlanítóval is ha rozsdás, (ezesetben ugyanúgy vastagon átkendőzöm és hagyom minimum 1 órát rajta ázni majd áttörlöm) aztán megint jól átkenem egy kis benzines ronggyal, majd meggyújtom, hogy égjen ki a kipuff ha nagyon kormos. (ez jó sokáig elfog tartani) Ígyekezve mindenhol kiégetni alaposan. Ha ez megvan akkor megint jön a BRIGÉCIOLOS rész újból, majd erős mosókefével, ronggyal erősen, de nem karcolva átdörzsölöm belülről, áttörlöm ronggyal és mondjuk kész. A szelepet külön kell kezelni, fogkefével lehet jól tisztítani ugyanezekkel az anyagokkal, a végén átkenhető jófajta zsírral.
NAgyjából ennyi.
Ja és nem az volt a cím.
Hogy szoktad takarítani?
Asszem ez a srác árulja/árulta :
e-mail cím: pongyi@freemail.hu
Telefonszám: 70/276-0000

Gáz hogy nem találod a letört darabka másik felét...
Lehet - dehát úgyis szükséges lesz - szét kéne szedned az egész blokkot, most megnézned/kitakarítanod, hogyha meglesz bele az új henger már ennyivel is előrébb legyél.. A kipuffot is mindenképp érdemes kitisztani, pláne kétüteműeknél, meghogy az RGV kipuff vége felfelé hajlik megülhet a dobban a sok mocsok.. Lehet hogy emiatt is már-már törvényszerű hogy a power szelep előbb-utóbb beszarik, mert a sok felgyűlt trutyi eltömíti.... (ez most jutott eszembe, ki is takarítom az enyémet is)
Ja és hol olvastad a hirdetést? az elérhetőségből kiderülne... de mint azt már írtam, szerintem ez nem az...
De mostmár érdekelne...
Szerintem ez nem az....(390 volt)
legalábbis nem úgy adták...Megvettem, és amikor néhány nap múlva ki akartam próbálni, mit is tud igazán, nem tetszett. 1-es 2-esben még rendesen haladt, de aztán gyengülni kezdett... (persze ez csak akkor jelentkezett, ha teljes gázzal ment, a városi forgalomban nem igazán volt érezhető) viszont a gyengülés után az 1, 2 sem volt az igazi.... azonban ez egy kis idő után elmúlt... Tök olyan, mintha a karbiból kifogyna a benzin... Nosza, benzincső le, a benya 1-2 másodpercig jön rendesen, de utána csak csak alig... Csap le, benzin ki... tök zavaros a lé...
Kitisztítottam összeraktam, de csak nem az igazi... Ekkor jött, hogy kipuf le, bekukkolás... az álló henger dugója megragadva, alsó gyűrű eltörve... ami aggaszt, hogy az alsó gyűrű alatt lévő rugós lemeznek csak a felét találtam meg...
Ha már így pihen a darab, az hiszem, a kéményt is ki kellene kormolni, lehet benne jócskán koksz, jó nehéz...(az előző tulaj MOTUL Racing olajjal járt, nekem CASTROL R2 van azt mondták a Castrolosok, jó lesz bele...)
Szóval azért ne nagyon várd meg míg olyan lesz a szelep mint az enyémen - az előző képen..
Olvasom hogy megragadt a gép.. Olvastam egy beragadt dugattyújú RGV hírdetést úgy egy hónapja.. Ezekszerint Te vetted meg? Kiváncsi lennék mibe került! ?
Üdv!

Jól van, akkor szeptemberben jelentkezem majd levélben ha meglesznek az RGV alkatrészek.

Power szelep: Tényleg ez az RGV "Achilles sarka", különben minden másban jobb mint a korabeli széria 250-esek!
Ahogy előttem írták: Lényeges, hogy tiszta legyen a szelepmechanika, a mozgató ki eleketromotort víztől, piszkosságtól külön óvni kell, a szelepbowden házába injekciós tűvel jófajta olajat nyomass, és a bowdenvezető kereket zsírozd át bőven. Alul a kipuffnál is nagyon meg kell tisztítani, szétszedni a szelepet, de szerintem annyira nem kell megolajozni, mert a 2 ütemű kipuffgáz úgyis kenni fogja ha akarja ha nem! :) Esetleg egy nagyon-nagyon fasza tényleg hőálló tömítőzsírral ha áttudod kenni az nem árt.. Természetesen a huzalok ne legyenek rozsdásak, könnyedén járjanak, legyenek jól átkenve, tisztítva, nagy törés ne legyen az elvezetésükben, jól lelegyenek fixálva, ne himbálódzanak, és ne legyen kirepedve a huzalház.
Ja, a superbike zone boltban vettem a Duna plázában
Én kb 1 hónapja vettem 50e Ft akciós áron Arlen Ness protis bőrkabátot ami iszonyat jól néz ki! (25e Ft-ot engedtek az árukból, mert tavalyi kollekció..)
sziasztok. hol lehet jó áron protektoros dzsekit venni, nem tudja valaki ?
+1-minél jobb zsirt használj(magas höállo képességü 800fok-)
Szed ki a hengerböl mosd el,höállo zsir a két végéhez ahol csuszkál.
Hallottam, hogy gyenge pontja a darabnak a powerszelep. Tudja valaki, mit és hogyan kell rajta ellenőrizni?
F1DO: ha mész szeptemberben, a nicasilos kellene... meg akkor szétkapom kicsit, hátha más baja is van... Így elsőre a segédvázon a trafótartó csavarnál látok egy repedést. De ezt gondolom egy jó kezű hegesztő megvarrja...
Egyébként a megragadás oka valszeg a rozsdás tank volt, emiatt szegényedhetett el a keverék... Azt most átmenetileg "kikavicsoztam", majd télen megoldom valami belső bevonattal. Ja és természetesen majd kellenek tömítések is (hengerfej, hengertalp). Gondolom ezt itthon boltban lehet kapni... de ha tud valaki egy jó boltot, azt megköszönöm, ne kelljen felesleges köröket futnom...
Sajna nem tudok ajánlani(én yamaházom) de forumokon néz körül.
Köszi. Esetleg tudsz vkit ajánlani?
Álltalában a dugobelsejében motorkod,made in japán felirat,de látni az öntésen hogy nem"házi".Kérdez+rgv-s szakikat ök jobban vágják.
Ez már a banán villás. Ha jól tudom, 91-ben volt a váltás. Még csak most tanulom a dolgot, most vettem...
És köszi a jótanácsot a dugóval kapcsolatban is...
Van valami azonosítója a gyári dugónak?
Úgyértem egyenes vagy banánlengővillás... (bocs kicsit levagyok már fáradva.. )
Írtad hogy "91-es, de sajnos rengeteg olyan RGV-t láttam, ami forgalmi szerint fiatalabb volt mint valójában.. Fordított vagy egyenes lengővillás?
Választhatsz vasdugósat hengerrel (fúrható) avagy nicasil-os gyárit is majd...
(Szeptember elején megyek majd pár RGV alkatrészért.)
Konkrétan milyen RGV-hez is kellene alkatrész?
Lehet hogy úgy két hét múlva meglesz ami kell neked...