Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

www.motor.hu/hasznaltmotor/megnez/25354/ .... nem írok inkább semmit,
és hol árulnak ilyet? egyébként http://www.italmondo.hu http://www.robogohaz.hu és itt is árulnak kipuffokat,gianellit
Ennek a rendszernek az ára 78 ezer Ft. KB.
Ez egy utcai "street legal" rendszer..
Ami szerintem eszétikus és JÓ is.
Azt elfelejtettem hogy a lentebb írt az 2T-re érnényes elsősorban.. a 4T az más.
Lényeg a lényeg.. erőt lehet nyerni és hatalmasat veszteni... illetve élettartamot a rossz rendszer megválasztásánál..

A profik időjárástól függően változtatják a kipufogórendszereket a motorokon.. attól függően hogy melyik az ideális adott hőmérsékletben.. !
LipiTimi. A te Apriliádon is igaz.. hogy minimális teljesítménynövekedést akkor érhetsz el ha az egész rendszert cseréled. Az RS kipuffrendszere 2 elemből áll.
Van maga a végdob és van a "csonk" ami értelemszerűen a henger kipuff. nyílásához csatlakozik és ez egyben van a "rezonátor" elemmel ami lényegében meghatározza az átáramlás keresztmetszetét és a folytását is a motornak. a Végdob gyakorlatilag csak hangot tompít.. teljesítményben azonban mégis van picike szerepe.
Ugyanis a rezonancia miatt nem mindegy a mérete és anyaga és keresztmetszete sem.
A gázok optimális áramlását segíti elő egy jó rendszer.
Gyárt az ARROW rendszereket 125-re . jók is.. csak sajnos irgalmatlanul "125-ös" hangjuk lesz tőle.. persze ez izlés kérdése. Viszont jobban megy.
Ha esetleg (magyar gyerekeknél sajnos előfordul :( .. ) hogy nincs pénz.. akkor a dobot csak eszétikai szempontból van értelme max. cserélni.
Ha furulyás dobot veszel és állítható benne a furulya.. akkor a hangját meglepően el lehet mélyíteni a kis Apriliáknak. Nagyon fontos a minőségi rendszer megválasztása.. mert könnyen erőt veszthetünk.. és ami a legrosszabb tönkremegy a kenése is a motornak.
Dob esetén érdemes olyat választani aminek a vége picit lefelé néz. pár fokkal.
(Ennek az égett olaj szempontjából lenne jelentősége.)
Ajánlom az ARROW rendszereket.
(Egyébként az enyémen egyedi dob van.. és furulyás rendszerű.)
Ez pedig engem is érdekelne, a 2T sportkipu-téma engem is foglalkoztat...
Igen, én láttam a polákot. És ALÁZ.
Krézi csinálta anno a gépet. (Dunaújvárosi dízeltuningos, adagolókat épít, turbószabályzókat, stb...stb...)
Egyébként az a polák eredetileg zöld volt: Krézi oldala
Jelenleg pedig kék-sárga, mert megint új tulaja van, nagyon csúnya lett...


Galaxrider!

A kipufogó a futurádon ugye nem gyári?

Milyen kiput vegyek a Rs-emre szerintetek? Egyáltalán érdemes?
Úgy látom fölösleges volt megemlítenem.. Ezt csak az érti meg aki valamennyire benne van a témában.
Aki meg nincs.. az fölöslegesen irogat hülyeségeket.. senkinek sem hiányzik.
A golf1 és 2 is jó autó.. lehet hogy nem új ..de JÓ.. és kegyetlenül jó tuningalap.
Aki nem ért hozzá az ne p*fázzon bele hogy áá így nem... nem hiszi...
És a kék kispolák?? ismerős valakinek?? arról elhiszed hogy Corvetteket aláz??
MERT ALÁZ..!!
Mellesleg rohadtul nem érdekel hogy elhiszitek-e vagy sem.. én láttam... és nekem ennyi elég. Feltételezem hogy más is igaz dolgokat említ mikor ír. és nem kamuzik..
ugyebár..
Okké én tiszteletben tartom mindenki véleményét nem vagyunk egyformák.
De kishapsi benzines turbómotorról hallottál már????
Na azt még jobban lehet tekerni mint a dízelt és jó a hangja is!!!!
Ismerősnek volt egy 1.4Turbo Punto feltekert turboval,sportrendszer, sportvezérműtengely + ki volt könnnyítve sztem nem kell magyaráznom mit tudott a kb 200Le a 900kg kasztniban
elég mókás volt... Én most veszek majd tavasszal ha jol mennek a dolgok egy Fiat Coupé Turbo-t.. Alap 2.0 5 henger 220Paci Simán fel lesz rántva 300-ra ami kb 5.0sec 100-ra és 260+ a vége kurva dögös és brutál gép lesz az tutko.Amugy ezt a gépet neten találtam ez 330Paci!!Az enyém is hasonló lesz!
Csak azért mondom hogy abenzinest is lehet tuningolni nem is kicsit.
Vita lezárva.................

igazad van mind a szempontból, szép a 3 as , és agyuk abba me a végén kititlatank minket.
amúgy az én izlésemet dicséri a golf .
én csináltam, csak a pénzt a gazdája adta.
Azért én azt mondom erre a 3-as Golf-ra is hogy húú de szép! Mégha kormol is
De ennek a vitának nem sok értelme van itt ebben a topicban.
lehet hogy téleg megfordulnak egy szép sportautó utánn az emberek, na meg a nők, nagy része is, és ragad rád mint a kosz.
de ebből én nem kérek.
az az igazi érzés mikor egy komolyabb emelkedőn az alap 3 as golfoddal letolod a 750 es bömbölöt.

amúgy meg egy sima sportkocsi utánn megfordulnak az emberek és zt mondják, hogy húú,de szép.

egy fölhuzott golf utánn ami orditt és kokszol és már nem is látod, akkor meg azt mondják hogy mi a faszom volt ez ami igy ment
és ez itt a külömbség.
"mint egy piszkos büdös 20 éves olajkályhába"
Na, ez azért durva volt! Nekem egy 2-es Golfom van, de azért ne beszélj róla így! Ha látnád, hogy az enyém milyen állapotban van, biztos nem mondanál ilyeneket...

És az, hogy neked benzines sportautó kéne inkább, szerintem is ízlés dolga. Nekem az nem hiányzik, hogy az emberek utánamforduljanak az utcán. Nem szeretem a feltűnő dolgokat. Csak szolidan...
Ez a jó- http://video.racing.hu/files/1018/899run_video.racing.hu.mpg Remélem nem szeretem a japcsi autókat de ez ott van...
Hát jo mondhattok akármit én előbb beülök egy alapból szép sportos/sport benzines autóba ami után megfordulnak az emberek és iszonyat nagy élményt okoz a vezetése mint egy piszkos büdös 20 éves olajkályhába... Ízlés dolga gyerekek..
Engem nem érdekelnek a gyorsulási versenyek..meg az 5,6 160ra aztán nem tudsz lemenni mondjuk az Adriára mert széteseik a motor a túltöltés miatt... Én amuy az utcán mérem össze a tudásom nem 200 megy 400 méteren
Sziasztok .Gyorsulásrol ennyit..http://video.racing.hu/files/1018/899run_video.racin g.hu.mpg
Azért énis elég kevés esélyt látok rá hogy magyarországon lenne egy 1es golf ami 5,6 alatt van 160on... nem kétkedni akarok, csak szerintem ez vagy kamu, vagy kacsa :)
Ha levideózod nekem hogy tényleg úgy van ahogy mondod ,vagy elvisztek egy körre akkor elhiszem!
Látod, pont ezért mondom,hogy nézzél meg egy-két versenyt!
Egyébként meg bármi alá lehet sportfutóművet tenni.

Ennek az egésznek a hátterében az áll, hogy én tök hülyeségnek tartom az optikai tunigokat. Sokkal jobb, ha egy autó megy mint a barom, de nem mutat semmit.
Figyelmedbe ajánlom: link
Nézd meg a videókat!

(most már téyleg ki fognak b*szni erről a topikról... )
Egyébként az ENZO ferrari 2003-as modellje már jobban gyorsult 160-ra 5.6-nál
de mind1....
A Ferrari egyébként szép és jó.. de LASSÚ széria autó az igazi királykategóriában.
Különben sem a külsőjéről ítélünk meg egy könyvet..

Szerintem az sokkal égőbb ha ott a szar optituning.. ciikkcakk spoiler meg kaméleon szín.. ha NEM MEGy.. Azintegra FWD... szal alapból szar.
Joe-Z.. te reménytelen eset vagy.
Te még életedben nem láttál gyors autót.. az a dízel kishapsi linkjében. otthagyná a haverom golfját is.. mert az kevesebb volt 5.-6 ál az tuti.
Egyébként meg kurvára nem kéne szarozni ha fingotok sincs a dologról
Az ennyi észnek kellett volna az agyatoktatódulnia hogy a tuning az nem a Chiptuning-nál merül ki.. az a paraszttuning.. Ebben a golfban sem 1.1-es gázmotor megy bakker
és nem is 150/80 R13-as gumikon fut..
DE igenis VW GOLF 1 5.6 sec 0-160!!!
Ha a poén részét nézzük akkor igazad van...
De józan ésszel már nem teljesen
De te sem érted
Akkor is csak egy 20 éves 1-es Golf mehet az akárhogy ha szarul néz ki........
A fogyasztás nem érdekel...
Ha megtudsz venni egy kraftos benzinest akkor meg is tudod tankolni valószinűleg.....
Jo azért egy kicsit extrém példát mondtál sztem....
Mert a bömös az első kanyarban letolja a golfot mert hát a teljesítményen kívül a Golf utol nem érné soha a BMW-t...