Én ugyan nem értek hozzá, de nekem úgy tűnik mintha mindenki ugyan arról beszélne (és amit Dodor is szokott mondani) 😁
Az meg hogy valaki jobb időt megy az nem csupán a döntésen múlik, hanem a jó ív választásokon is.
Letenni mindenedet, és a határon motorozni viszonylag gyorsan meg lehet tanulni, az is hamar jön hogy az ember keményen kezdjen motorozni, de ezzel még nem nyersz versenyt.
Ha hosszabb íven tudsz menni, mert jó a kanyar stratégia, jó a pálya kihasználása, akkor egy viszonylag laza és erőlködés nélküli motorozással is jobb időt lehet menni mint egy kemény döntögetéssel, rövid féktávokkal, korai kigyorsításokkal, de rossz íveken.
Erre akkor jöttem rá amikor a versenyen vért izzadva teljesítettem egy X időt, az akkori rekordomat. Büszke voltam magamra. Aztán verseny után még fel lehetett menni öröm motorozásra, ott lazultunk, nem erőlködtünk, jót játszottunk, és X-2 másodperces időt sikerült mennem erőlködés nélkül 😁
Na most ne kezdd megint a multkori hisztidet, amikor kiderül hogy faszságokat beszélsz és 30hozzászólással akarod elferdíteni, magad felé ferdíteni a dolgokat.
Most mondom hogy legyen neked igazad, rosszul viselném ha szívinfarktusban meghalnál itt a nagy stresszben.
Elméleti síkon beszélgessünk most. Ott a völgyhídnál az a hosszú balos, megyek felfelé 150-nel, egyenesen mereven és peremen van a gumi mondjuk azt hogy ez a vége. Lenyomom a kormányt ugyanennél a tempónál, elesek mert lefordul a peremről vagy visszább lassítok.
Aztán megpróbálom behúzni a testsúlyom(nem úgy mint a képeknél hogy a seggemet nyomom le a bokámra és a fejem a tengelyvonalban marad…) lesz máris 2cm majrém 150-nél, tehát ugyanolyan gyorsan megyek csak van majrém, mit csinálok rátekerem a gázt mert még lehet.
Ez viszont egyeseknek felfoghatatlan hogy ha van 2cm, lehetne gyorsabban menni, az nem tartalék… viszont ha nincs az nem egyenlő azzal hogy gyors.
Most gondolom jön majd egy hatalmas okoskodas onnan amivel megpróbálja kimagyarázni magát 🤷🏼♂️
Hát pedig kétféle döntés van aki dönti a motort van aki a súlyáthelyezésre fekteti a hangsúlyt, súlyáthelyezésnél érthető módon nem kell úgy dönteni(maradhat majré) viszont nagyobb a tapadás, tehát valóban lehet gyorsabb az ember majréval. Erről talán a dodor is beszélt, ha jól tudom.
Hát te fogsz itt magadra maradni a dedós majrécsíkoddal és a nézeteiddel.
Látom magam előtt, ahogy a parkolóban besorolod az embereket a motorozási tudásuk szerint a majrécsíkukról.
Vicc. 😅
De voltak már akik ezt itt kifejtették előttem is.
De ők is fingot fürészeltek, gondolom.
Te megint próbalod a fingot fűrészelni… most hogy rádöbbentél, gondolom 30.ikra sikerült értelmezned amit írtam, próbálsz mentegetőzni meg terelni… úgyhogy magadra is hagylak.
Hihetetlen, hogy mennyire értetlen vagy.
Én is leírtam, hogy 2cm--es majrésokkal gyorsabban leért Fodor a szerpentinről, mint a nagymenő nulla majrécsíkos.
Melyik részét nem érted?
Mert akkor tagolom.
Istenem… hihetetlen, hogy mennyire nem tudsz szöveget értelmezni. Fuss neki megint hogy mit írtam.
Attól hogy nincs még nem biztos hogy gyors, de ha van 2cm biztos hogy nem gyors…
Amikor tréningen voltunk, volt ott egy rutinos, tapasztalt srác nulla majrécsikkal.
Futtatta is magát szépen.
Fodor már üdítőzött, 2cm--es majrécsíkkal.
Ezért ne vegyél mérget arra, hogy csak úgy vagy rutinos, gyors motoros, hogy neked nincs a gumin majrécsík!
Próbáltam egyszerűen fogalmazni, hogy eljusson.
Na figyi, lassan és szájbarágósan írom, próbálom még aprólékosabban mint a 2,5éves unokahúgomnak(ő szinte biztos hogy tudná értemezni).
Attól hogy nincs még nem biztos gyors, de ha van 2cm biztos hogy nem gyors.
A szövegértelmezéssel újfent problémád van, fuss neki még néhányszor, lassan próbáld olvasni és gondolkodj hogy mennyire nincs összefüggés abban amit írsz
"Ez inkább pont fordítva van, attól hogy peremen van a gumi még nem biztos hogy hatalmas a tempó."
A múltkor kétszer körbemotoroznál, mert ott a majrécsíka gumimon.
Most írod, hogy nem biztos, hogy nagy a tempó ha peremen motoroznak.
Ezek után honnan tudjuk, hogy kit, ki motoroz körbe?
Nem azért mintha számítana, és érdekelne.
Lehet hogy számodra félelmetes az a tempó, de ugye te sem gondolod komolyan hogy 3cm-rel egy 180/55-ön olyan egetverő nagy tempót lehet menni ?!
Ez inkább pont fordítva van, attól hogy peremen van a gumi még nem biztos hogy hatalmas a tempó.
Cikkeket is írkálnak hogy huuu de fasza az a gumi aztán 2cm érintetlen, nincs kihasználva. Ne akarjuk már belemagyarázni hogy az “tartalék”…
Az meg hogy valaki jobb időt megy az nem csupán a döntésen múlik, hanem a jó ív választásokon is.
Letenni mindenedet, és a határon motorozni viszonylag gyorsan meg lehet tanulni, az is hamar jön hogy az ember keményen kezdjen motorozni, de ezzel még nem nyersz versenyt.
Ha hosszabb íven tudsz menni, mert jó a kanyar stratégia, jó a pálya kihasználása, akkor egy viszonylag laza és erőlködés nélküli motorozással is jobb időt lehet menni mint egy kemény döntögetéssel, rövid féktávokkal, korai kigyorsításokkal, de rossz íveken.
Erre akkor jöttem rá amikor a versenyen vért izzadva teljesítettem egy X időt, az akkori rekordomat. Büszke voltam magamra. Aztán verseny után még fel lehetett menni öröm motorozásra, ott lazultunk, nem erőlködtünk, jót játszottunk, és X-2 másodperces időt sikerült mennem erőlködés nélkül 😁
Most mondom hogy legyen neked igazad, rosszul viselném ha szívinfarktusban meghalnál itt a nagy stresszben.
Elméleti síkon.
Aztán megpróbálom behúzni a testsúlyom(nem úgy mint a képeknél hogy a seggemet nyomom le a bokámra és a fejem a tengelyvonalban marad…) lesz máris 2cm majrém 150-nél, tehát ugyanolyan gyorsan megyek csak van majrém, mit csinálok rátekerem a gázt mert még lehet.
Ez viszont egyeseknek felfoghatatlan hogy ha van 2cm, lehetne gyorsabban menni, az nem tartalék… viszont ha nincs az nem egyenlő azzal hogy gyors.
Most gondolom jön majd egy hatalmas okoskodas onnan amivel megpróbálja kimagyarázni magát 🤷🏼♂️
Így működik ez.
Látom magam előtt, ahogy a parkolóban besorolod az embereket a motorozási tudásuk szerint a majrécsíkukról.
Vicc. 😅
De voltak már akik ezt itt kifejtették előttem is.
De ők is fingot fürészeltek, gondolom.
Én is leírtam, hogy 2cm--es majrésokkal gyorsabban leért Fodor a szerpentinről, mint a nagymenő nulla majrécsíkos.
Melyik részét nem érted?
Mert akkor tagolom.
Attól hogy nincs még nem biztos hogy gyors, de ha van 2cm biztos hogy nem gyors…
Futtatta is magát szépen.
Fodor már üdítőzött, 2cm--es majrécsíkkal.
Ezért ne vegyél mérget arra, hogy csak úgy vagy rutinos, gyors motoros, hogy neked nincs a gumin majrécsík!
Próbáltam egyszerűen fogalmazni, hogy eljusson.
Attól hogy nincs még nem biztos gyors, de ha van 2cm biztos hogy nem gyors.
Most jól értelmezem akkor?
A múltkor kétszer körbemotoroznál, mert ott a majrécsíka gumimon.
Most írod, hogy nem biztos, hogy nagy a tempó ha peremen motoroznak.
Ezek után honnan tudjuk, hogy kit, ki motoroz körbe?
Nem azért mintha számítana, és érdekelne.
Ez inkább pont fordítva van, attól hogy peremen van a gumi még nem biztos hogy hatalmas a tempó.
Cikkeket is írkálnak hogy huuu de fasza az a gumi aztán 2cm érintetlen, nincs kihasználva. Ne akarjuk már belemagyarázni hogy az “tartalék”…