Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom, hogy igaz-e és slickkel egy méters se mennék utcán.
Amiről te beszélsz, azt defektnek hívják
olyantól, aki használja utcán. Nem igaz?
Azt hiszed én nem tudom, hogy az én 2004-es széria motorom nem veszi fel a versenyt a 2006-2007-es tuningolt motorokkal?
Sajnos erre van (volt) keret!
Szükségem lenne egy új - csúszókuplungos - 600-asra, segíthetnél Te is a megszerzésében mondjuk egy 2008-as gixxer...
Szeva brian! Láttalak versenyezni vasárnap. Jó hideg volt már. Majd lefagytam a gépről mire hazaértünk. Tetszett a verseny, bár egy kis tuningot dobhatnál a gépre
Ezt a hülyeséget honnan szeded?
mert a versenygumi hajlamosabb elengedni a nyomást.
Valakinek egy jó elsőgumi? http://www.kepesmotor.hu/motor...
nincs mit haver
Áhh kösz Igy már jobban érzem magam
engem nem zavar ha ez vigasztal
Amugy sorry h ennyit kérdezek
És miért kell gyakrabban nézni a guminyomást?:O
azért vágott, hogy tapadjon. Egy hátránya azért van: gyakrabban kell a guminyomást nézned.
És esőben, poros úton mi a helyzet?
Szerintem a legjobb választás, egyrészt ár-érték arányt nézve, másrészt a tapadási tulajdonságokat. Már két szezont motorztam le ilyen gumákon, igaz én eddig cask a Bridgestone Racing Battlax-ot próbáltam a metzeler rennsport mintájával, de a többi márkára sem volt panasza senkinek az ismerőseim között. Mielött ezekre váltottam utcai sportgumikat használtam, csak meguntam azt, hogy a motorom 3500-4000 km alatt megeszik egy hátsót, és elég húzós az ára. Ezekkel se megyek el több km-ert, csak éppen sokkal olcsóbban kijövök, hiszen jóval olcsóbban beszerezhetőek, mint a gyári mintás sportgumik, és a tapadás is meggyőzőbb. Kicsit lassabban melegszik fel, de ha egyszer felmelegedett, akkor nagyon fog! Szerintem egy próbát bőven megér. Ami fontos: ugyanannyi levegőt kell bele tenni(kivéve ha pályázol), mint a sima utcai gumiba, mert hiába pályagumi, ez soha nem fog közúton úgy felmelegedni, mint ha pályáznál vele, mivel nem kap akkora folyamatos igénybevételt. A motorod viszont csak akkor fog jól fordulni, ha megfelelő a guminyomás.
simán használható, de kevesebbet bír mint egy normál guma.
Vágott slicket mennyire érdemes utcán használni?
Helló! Köszi szépen a kimerítő választ.
Hello, hát az enyém egy 4éves darab,de azért még jó. ha bemelegszik nincs vele gond,igaz megcsúszik 1x-2x de én azt élvezem,supermotozom,neked biztos nem lenne egy leány álom,mert ha megindul a 200 kg nem nagyon fogod meg! de tapad normálisan,ha meleg én tegnap dobogókőn csúszklátam 5 percig aztán amikor már meleg lett akkor lapra tettem..ott a kép
Szia!Milyen a 207-es nekem is van egy hátsó elfekvőben állítólag kemény és csuszkál igaz ez?
dunlop d207
nem hidegre értettem. Neked Kenda van?
szerintem ilyen hidegben már semmi nem tapad azé Dobogókőn lapra tettem még a gépet, idén szerintem utoljára...kellett neki egy bő 10 perc mire már nem csúszkált
ismerős használta túraendúrón, szerinte nem tapad.
Sziasztok!

Van valaki aki már használt Kenda 671 típusu gumit közútra? Nem találok infót róla, de brutálisan alacsony ára, és a konkurrensek nem túl kielégítő tesztjei miatt kezdtem el gondolkozni rajta. "Ha már vacak, mért kerüljön sokba? " jeligére várnék értelmes válaszokat.

Üdv!