Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a snowfox intézi a 2CT-k cseréjét, akár új, akár használt a gumi, de csak augusztus végén lesz nekik készlet, addig elő lehet jegyezni akár emailben a cserét, mert nincs nekik egyelőre egy darab sem
a gumi illetve a csere maga ingyenes tudtommal

annyira nem para egyébként, addig nyugodtan mehetsz vele, mert Amerikában ahol kiderült az eset 3 db első gumin találtak deformációt tartós 250 km/h sebességű használat során, de a Michelin biztonságból visszahívott 68ezer db gumit
ha túra a fő motorozási szempontod akkor a következőket
párban a köv. túrasportok
Bridgestone BT020 54-55e
Michelin Pilot Road 60e
Pirelli Diablo Strada 65e
Metzeler Roadtec Z6 66e
Michelin Pilot Road 2 67e
Bridgestone BT021 63-64e

a sorrend a legkevésbé sportostól indulva írtam, ezek bírnak a legtöbbet futasban, a lista végén a legújabb fejlesztések vannak, ezek tapadnak legjobban ezek nyerik idén a teszteket, a Strada és a Z6 meg tavaly nyerte őket, ami nincs a listán, az véleményem szerint túrasport kategóriában feledhető
Sziasztok! Tudja vki a Mo.-i Michelin mkp. gumik importőre melyik cég? Szerencsére az első gumim az R6-omon Pilot power 2CT, és ki kellene cseréltetnem! Cserélt már vki? Tapasztalat?
csak mert emlegettünk ám a hétvégén.
Na mindegy, majd dumcsizunk. Ha gondolod vegyél fek MSN-re.
A holdudvaron szeptember végéig nem is nagyon leszek mert szabin vagyok.A túrára nem tudtam mennei mert nyaraltam.A gyári gumiban még csak 3800km van (bridstone bt 57)Cserélném már most de sajna nincsen miből
Tson, nem nagyon írogatsz a holdudvarra, és a mostani túrára sem jöttél......
Aszittem már régen van új gumid.
Szia!

Mit ajánlasz XX-re ami tapad és viszonylag sokat megy el.Légyszíves válaszolj.Köszönöm!
anno (4-5 éve) jó-közepes sport-túrasport gumi volt, de az régen volt ;)
BT 56-osról tapasztalatok valakinek?
Szevasztok van egy Metzeller 130/80/17-es gumim elszeretném adni mert kicsit sok a gépemnek és kissbet teszek fel már meg is van és ez nekem már nem kell. Ha kell valakinek érdeklőni lehet bence0102@freemail.hu e-mail címen vagy írjatok itt. Ha kell képet tudok küldeni de csak ahogy fent van a motoron. Jah amúgy kb 80-90% os lehet. JÓ álapotban van. nem rég vettem full ujanon. Ára 10 ezer de ez csak írányár alkudni lehet.
hat a bt010-es idejet mult egy gumi mar...
a conti road attack egy komponensu
en még egy Dunlop Qualifier-t mondanek hatra, amig az első is el nem kopik
egyebkent fura mert a Quali viszonylag tartos guminak bizonyult a teszteken es negyhengeres gepeken, ellenben pl a contikkal... de persze mindig fugg motor, felhasznalo, meg mire hasznalja dolgoktol
Igaz, hogy a vas 50-es de a kasztni nagyobb mint egy 450-esé szóval befér(ne)
Új és használt motorgumik, minden méretben és típusban, jó áron, a 13. kerületben. 06-20-9-321-320
ne legyél hülye. be se férne a 160as gumi,max 140ben gondolkodj 50esnél
Csáó !
Egy 50 cc-s cross motorhoz akarok egy 17 colos alu. felnit és arra egy 160/55-ös gumit. Megéri felrakni a mocira vagy nagyon visszafogja a teljesítményt? Supermoto-t akarok csinálni. Nem akarok versenyezni, csak az úton járni vele. Segítsetek Please
Szerintem hülyeség a kétkomponensű gumi, egy jó utcai-pálya gumi, mondjuk egy pirelli supercorsa nem a közepén, hanem a szélén fog elkopni, a közepén több szokott maradni. viszont aki nem dönöget normálisan, gumit füstöl, meg sokat megy városban, keveset kanyarog, annak bőven elég egy sima pirelli dragon, vagy Pilot Power, még azokat is könnyű kockásra koptatni, pláne egy komolyabb tapadású pálya-utcai gumit. ja, és hiába kétkomponensű a gumi: a tapadás fordítottan arányos az élettartammal, középen azért keményebb, hogy egyenletesen kopjon, ne csak a közepe, de attól még ugyanúgy könnyű lejárni a közepét, ha valaki tényleg sokat megy egyenesen, autópályán, városban
Csak a Race Attack Competisen két komponensü!
Nekem elöl van M-1, először még hátul is az volt, előző tulajnál, most M3 van fenn hátul, de mindkettő csereérett, az első kibírt 2 hátsót, semmi gond nincs vele, kiváló tapadás, 2-3 perc alatt elég jól bemelegszik, de szerpentinezés, meg komoly tempó előtt 5-10 perc kell neki, esőben is ok, árban se olyan vészes, a Pirellikkel készülnek, hasonló anyagból, minőséggel, Superbike gumitesztben verte a Pilot Powert, amit annyira fényez mindenki, de sz.tem nem nagy szám a Michelin , viszont 750-es Kawán ha újan megveszed, a hátsó normál tempóban is max 5-6 ezret bír , bármit is teszel fel normális gumiból! Kőkemény túragumit meg felejtsd el, mert nem szeretnél 10 ezer kilómétert csúszkálni szerintem
Nekem az R1-en a Metzeler Sportec M1 5000 km-t megy el vegyes használatban (túra, H.ring, munkába járás). Utcán és ringen is jól tapad szerintem.....csak esőben minta nélkül csúsztam meg vele, de az nem a gumi hibája hanem az enyém.
Szia.BT10-eszméletlen fog és 500kilométer és el kopik szövetig mellegben:) Nekem BT12 700ment el!
Üdv!
Most raktam fel hátra egy BT010-est. Tapasztalatok valakinek erről?
Heló! Havernek is Z-750-e van, neki se megy el egy gumi se 3-4ezernél többet, ha jó gumit akarsz, ami tapad is, az sajna hamar elkopik, de a tapasztalat az, hogy a kemémyebb gumi max 500-1000, legfejeljebb 1500-al bírja tovább, de az meg egész végig csúszkál! Nekem a legjobban a Metzeler jön be, a Pirelli Dradon is jó, ha utcai sportgumiban gondolkodsz, az még viszonylag jól bírja, isminek tuningolt 1400-es GSX-en a Contiról lekopott a felirat, mire hazaért, neki 2000 km egy új gumi! Nála a Dragon bírja elég jól, és tapad is, a Z-n pirelli supercorsa szokott 3000-et elmenni, de annak a szélei hamar elkopnak, meg hozzá kell szokni, hogy agresszívvá teszi a kanyargást a hegyes profil miatt. Neki most Metzeler racetec K2 (asszem)van fenn, nem annyira hegyes, mint a supercorsa, jól tapad, és eddig egész jól bírja, nekem a 600-asra elég a Metzeler sportec m3, hasonló mintás, mint a pilot power, de hamarabb melgszik, és nagyságrendekkel jobban tapad4 Az nekem 6000-et is elment, de a Hornetben nincs nyomaték, ami leegye. A Dunlop d 208-209 RR meg csúszkált neki elég jól a Kawán, az volt talán a legrosszabb eddig szerinte. Van róla kép is
Azt tudom, hogy a Dunlop Qualifier 2 féle gumiból van összevulkanizálva, és mégis nagyon gyorsan elkopik.
Akkor ezek szerint nem strapabíróbb a D208-as sem. Akkor szerintem a Dunlopot kilőttem.
Continentalról lebeszéltek, de ezekszerint jobb mint a Dunlop, ha neked meg jó.
Most már csak a Michelin Pilot Sportról kéne infó.

Kösz