Felrakom az oldalamra pár órán belül és a videók menüpont (amit most csinálok) lesz egy link ahonnan le lehet menteni, ahogy néztem 242 Mb, de legalább minőségi felvétel. Annyi a baj vele, hogy sötét plexi volt fent és nem olyan tiszta a felvétel mint a Vasárnap esti motorozásé, de nézhető.....
Bocsika, szal elírtam. Természtesen a gyári gumi volt rajta hátul, ami persze 130/70/17-es. Bár őszintén szólva szvsz világos lehetett volna...
Tehát még egyszer. Egy "hegyesebb" profilú gumit raknék előre 110/70/17 méretben mondjuk, vmi jó tapadósat, sport-túra kategóriában - kanyarvadászat jeligére.
köszönöttel
Tegnap voltunk mátrázni, az új hátsó gumiról (Contitwist SM) lekopott a leválasztó anyag, én meg vagyok vele elégedve. Pihenő után két perccel megítélésem szerint legalább 40-42 fokos lehetett a felülete a gummának ( hőmérő nem volt nálam ). Ja, és nem volt akadály a középsztendert az aszfaltig dönteni.
GS500-amon 21.500 Km futás után lecseréltem hátul a gyári Battlaxot, Contitwist 170/70/17 62 H Supermotora.
A gyári méret elöl 110/70/17 így nem vettem meg a Contitwist párját, ami 100/80... lett volna.
Segítségeteket kérném kiválasztani, mi menne legjobban ehhez mocihoz előre, a már meglévő viszonylag "hegyes" hátsóhoz.
Mintázat alapján úgy látom Conti Road Attack áll legközelebb a Twisthez, de nem ragaszkodom, még a gyártóhoz sem, minden megoldás érdekel - persze magyarázattal.
előre is köszönöm
Motorozni nagyobb gépekkel együtt szoktam. A többi Rider tudásától függően tudok együtt menni a nagyobb gépekkel is a kanyarvadászatok alkalmával. A dönthetőség határáig használom a gépet, nálam a középsztender ér le leghamarabb.
A 35/2000-es Bm.rendelet 84.§. alapján elveszik a forgalmit, ha a gumi határ érték allatti ménységű és ez a teljes futófelületre vonatkozik, tehát ha megette a gumit valami az egyik oldalt akkor már nem jó, hiába, hogy a közepe fitt, valamint a gépjárművel való tovább közlekedést meg kell akadályozni.
Úgyúgy! Utcára van más bicikli. Asszony meg ugyan nem szeretné, ha eladnánk a 7-est, de magának se akarja, akkor meg minek adózzak a tulajdonom után? Pályán meg szerettem, legfeljebb nem összerakom a tartalék cuccokból a második 7-est, hanem az utcait fogyókúráztatom. Legalább látszólag burzsoá leszek 2,5 motorral :)
No, akkó nyugodt a lelkem. Remélem jövőre fussa pár kawa kupán részt venni :) (A 7-est nemigen akarja senki megvenni, úgyhogy a vége az lesz, hogy lejelentem és az utcai holmikat ledobálom róla...)
Idén én is éppen csak elkezdtem volna nyomulni, de félbeszakadt még az elején. Szerencsére jó oka van a dolognak Mondjuk neked kevéssé árt egy kis kihagyás 2:05 környékén... :)
Szlovákia tényleg jó, erre nekem is sikerült rájönnöm az idén, közlekedésileg a határ közelében zűrös csak, az is a magyar rendszámúak miatt.
Kicsit a témába is vágva: 1-2 éves, előírásos módon tárolt slick mennyire rosszabb az újnál?
cross gumit adok endúróért
első 21es hátsó 18as
használt olyan 60-70% körüli
elérhető lesz valahol a kamera által felvett anyag? :)
Tehát még egyszer. Egy "hegyesebb" profilú gumit raknék előre 110/70/17 méretben mondjuk, vmi jó tapadósat, sport-túra kategóriában - kanyarvadászat jeligére.
köszönöttel
Tegnap voltunk mátrázni, az új hátsó gumiról (Contitwist SM) lekopott a leválasztó anyag, én meg vagyok vele elégedve. Pihenő után két perccel megítélésem szerint legalább 40-42 fokos lehetett a felülete a gummának ( hőmérő nem volt nálam ). Ja, és nem volt akadály a középsztendert az aszfaltig dönteni.
06-20-9-321-320
viszont az első gumija kuka, segítsen már valaki neki vazz
GS500-amon 21.500 Km futás után lecseréltem hátul a gyári Battlaxot, Contitwist 170/70/17 62 H Supermotora.
A gyári méret elöl 110/70/17 így nem vettem meg a Contitwist párját, ami 100/80... lett volna.
Segítségeteket kérném kiválasztani, mi menne legjobban ehhez mocihoz előre, a már meglévő viszonylag "hegyes" hátsóhoz.
Mintázat alapján úgy látom Conti Road Attack áll legközelebb a Twisthez, de nem ragaszkodom, még a gyártóhoz sem, minden megoldás érdekel - persze magyarázattal.
előre is köszönöm
Motorozni nagyobb gépekkel együtt szoktam. A többi Rider tudásától függően tudok együtt menni a nagyobb gépekkel is a kanyarvadászatok alkalmával. A dönthetőség határáig használom a gépet, nálam a középsztender ér le leghamarabb.
(0 körös..)
utcára tökéletes. pályára a mi szintünkön jó.
Szlovákia tényleg jó, erre nekem is sikerült rájönnöm az idén, közlekedésileg a határ közelében zűrös csak, az is a magyar rendszámúak miatt.
Kicsit a témába is vágva: 1-2 éves, előírásos módon tárolt slick mennyire rosszabb az újnál?