Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hi
ezt ismeri valaki LION MASTER
elég olcsó enduro gumi 6 ezer alatt van 120/100-18as csak 5500ft
mitas márkájú is 10 felett van az ilyen kategória (felénk)

csak kíváncsi lennék ismeri-e valaki ezt a lion mastert vagy hallott valamit felőle
érdemes-e megvenni
Szia !

Hosuba-nál Dunaharasztiban. A gumin lévő cetlin a Mozaik-R Kft volt, gondolom azért került 18.000 Ft-ba nekem felszereléssel együtt mert nem találtam meg a forrást, ( Mozaik-R Kft) és így a Hosuba is rá tette a maga hasznát.

Mindkét céget megtalálod a neten.
Kollégám másodállásban videózik (van egy böhöm félméteres kamerája - is), majd megkérdem ő mivel szedi be gépre, ill. mivel konvertál (+formátum).
Hát....mini dv kazettára rögzített a készülék. Az a nyers anyag. Ezt gépre felhúzni csak a movie maker-rel tudtam ami meg wmv-t csinál......nagy lehetőségek nincsenek ilyen a felvétel ennxit tud a kamera
A nyers avi-t (ha a dv kamera azt készít) kéne áthúznod (igaz ez nagy file, de hiánytalan és nincs képkocka kimaradás), aztán erre ráereszteni valamit.
Leslie!

A dv kameráról movie maker-rel húztam fel a gépre és ott alapból .wmv lett belőlle. Most letöltöttem az usite.hu oldalról egy konvertáló progit és megpróbálok divix-et csinálni belőlle, meg még van egy csomó lehetőség, elkínlódok vele, mert érdekel, hogy lehet kisebb de hasónló minőséget megőrizni.

A metzelereket lecseréltem Pirelli supecorsa-ra (Vajzer Attilától vettem ő azt mondta 1.58-as gumi , nekem kb. 2.10 vagy 2.14 sikerülhetett) Már bánom, hogy mióta megvan a motor nem ilyen gumival mentem, mert 1000X jobb. Ráérek később fékezni, fékezhetek kanyarodás közben, agresszívan lapra dönthetem, kigyorsíthatok, előzésnél nagyobb a manőverezési lehetőség. A lábtartót húztam az R1-en pedig feljebb van a 2002-es szérián mint a 2004-esen és nem csúsztam meg, nameg nem kellett nyújtani a térdem, hogy az aszfalthoz érjen, hanem befelé kellett húznom.
Szia Pohi!

Az más, azt a gumit én sem szerettem meg pályán, nem odavaló az én avatatlan kezeimben. Mondjuk a legjobb időm hozzájuk kapcsolódik (2:16), de kigyorsítani egyáltalán nem, kanyarodni meg csak óvatosan mertem velük.

A videó úgy nem szaggat, de most nem akarom ezzel bonyolítani a dolgod. Mivel konvertálod?
(válasz ráér holnap)
Leslie!

Szia! Elkezdem majd feltölteni estére a Nagy vasárnap esti motorozást is. Metzeler Sportec M1-el mentem, de csúszkált picit, ha térdtől lejjebb engedtem (pedig elég hosszú a lábam), hol az eleje, hol a hátulja. Jobban ki szoktam ülni, de a kamera zavart kicsit, nem is az, hogy ott volt, inkább a tudat, félettem, mert nem az enyém volt (nem akartam leverni). Nekem a gyári amit feltöltöttem az nem szaggat, lehet a feltöltés közben veszett el pár Mega. Megpróbálom majd konvertálgatni holnap, hátha lehet kisebb vagy betömöríteni, mert végül is letölteni úgyis le kell.
Hali! Hol vetted a contitwist sm-et, és mennyiért? Kösz!
Sziasztok!

K2-es GSXR 1000-es pályamotorom eladó!
Irányár: 600 000Ft,-
Tel.: 70/3257621
Helo! Supercorsa szett új nincs most, 5-6 körösek vannak, szóval majdnem teljesen új.
Állapottól függően 40-45 ezer forintba kerül egy pár. De van még sok másféle gumi is ha nem ragaszkodsz a supercorsához, ha érdekel hívj nyugodtan. 06-20-9-321-320
(off)
Pohi, picit darabos a video, gondolom a konvertálás során vesztek el értékes mozzanatok (kihagyta a tömörítő?). A lejátszás maga folyamatos, csak mintha a feldolgozóprogi eltekintett volna a nyers avi(?) teljes átgyúrását (nyilván nagyobb file lett volna és hosszabb idő alatt).

Amúgy szerintem sokkal jobban bemelegíthető a gumi *nagy gáz-nagy fékezés* üzemmódban (természetesen nem bedöntött helyzetben), mint *óvatosan kanyargok félfordulaton*, aztán fokozatosan döntögetek és egyre több gázt adok. Annál is inkább, mert amit kanyarban melegszik, az elillan az egyenesekben. Persze kicsit vicces mikor egyenesben leforgatja az ember, aztán úgy dönt rá a kanyarokra, mint az ükapja tenné egy csámpás biciklivel.
Egen, centiméterben emlékeztem és mm-ben írtam!
Jól beszélsz
Csak 1 coll az 25,4 mm (a tizedesjegyet írtad rossz helyre)
Bocs ;) :
Azért még mindig jobb a sötét plexi, mintha a lencsevédő kupakot nem veszed le...!

Komolyra ford.: néztem a képeket, jól döntöd a masinád. Milyen gumival mész? Máskor sem ülsz ki jobban, vagy ez a kamera "áldása" volt?
Lejött, köszi! És működik is (az eleje, ha megnéztem és bibi van, írok).
"Melyik szám mit jelent a gumiméretnél? Pl:160/60"

Pontosítsunk: 160/60 (ZR) 17, ahol "160"= a gumi szélessége mm-ben, "/60"= a szélesség ennyi százaléka a gumi magassága (tehát a 160 mm 60%-a= 160*0,6), a betűk jelzik a gumi sebességindexét, azaz hogy milyen (tartós) sebességre van tervezve, az utolsó szám pedig a felni átmérőjét jelzi, a változatosság kedvéért mm helyett inch-ben (coll/zoll-ban; 1 col=2,54 mm).

Könnyen lehet, hogy megint "okos" voltam, oszt ebben a formában is leírta már valaki (másképp már olvastam, az is frankó).
Szia. Fent van a Honda nap videója. Ha letöltötted írd meg légyszives, hogy működik e, mert nem volt egyszerű feltölteni...... .....elvileg az lenne, de az élet az más
Oké
Akkor egyszerűen mondva az a gumi peremmagassága de nem centiméterben, hanem %ban
Na jó mindegy. Biztos így van ahogy mondod. Én nem ennyire szakszerűen gondoltam.
vagyis a 180, 55%-a = 99-el....
Ha zavaros lenne akkor a 180/55 esetében úgy jön ki a 99, hogy a 180 50%=99-el
Egy példa Briantól:

"Érthetőbben a:
180/55 méretű gumi átmérője = 17" + 2 x 99 mm = 431,8 + 198 = 629,8 mm
190/55 méretű gumi átmérője = 640,8 mm"

Ebből megtudod amit akarsz csak helyettesíts a képletbe
Most kérdezek egy nagy hülyeséget. Melyik szám mit jelent a gumiméretnél? Pl:160/60 A 160 az a szélessége. És a másik? Az meg a magasság? Vagy hogy van ez?