itt keleten most zártak be egy vizsga állomást mert sok volt a szabálytalanság. 3 év pihi, + ki tudja mennyi volt a bünti. a karosszériás haver mondja hogy kirúgták a helyi nkh főnökét., új valaki ült be a székbe, nem lehet át tolni semmi maflás járművet vizsgán, azóta a kasznis ismerősnek állandóan van munkája, ép pont műszaki vizsga előtt. küszöb ,sárvédő, kipufogó, ívek, lengőkarok, lengőkar felfogatási helyek javítása. itt helyben pl a fémhálós fékcsővel sem lehetett forgalomba helyezni motorkerékpárt, haver miskolcon helyezte forgalomba a suzukit, ott minden lámpa index kipufogó E jelölését fényképezték közelről. tehát vissza alakítva gyárira átmegy műszakin anélkül nem . fejidom lámpa faridom gyári kipufogó index legyen rajta, valamilyen felfogatással, ne mozogjon , fényképezhető legyen ez a kritérium.
üdv. nekem teljesen átalakított xtz 750 van ami 900cm3 és rá se lehet ismerni az eredeti állapotára. Idén vizsgán volt . Azt mondták az első vizsgán ,/le se állítsd vidd máshova/ Magyarázat:friss vizsgával lemeszelnek,esetleg baleset és ráverik az átalakítás miatt,több 100e. ft. büntetik a vizsgaállomást.
A 2 vizsgán egy ismerős vitt be akinek komoly kapcsolata volt,de így se jártam sikerrel.
A 3 probálkozásom rászántam 1-2 órát visszaraktam az eredeti sárvédőt,kipufogot,ülést,stb.Egy teljesen ismeretlen vizsgázóba elmentem szó nélkül átment.A vizsga után kitalálhatod mivel foglalkoztam megint de már friss vizsgával.
Rsv-t anno forgalomba helyeztem full gyari allapotban. Kulfoldrol jott. Majd egy ev mulva atalakitottam tounora (persze azert kicsit maskepp;-)). Kozben el is felejtettem hogy nem igy lett forgalomba helyezve es vittem igy muszakira. Minden E legal rajta es a fo szin is ugyanaz. Nem szoltak semmit, siman atment
Sziasztok! 2005-os evjaratu Yamaha R1-em szeretnem kesobbiekben full naked geppe epiteni. Eladni nem fogom igy szoba sem johet az eredetileg naked testvere.Arra vagyok kivancsi,hogy miutan atepitem es mindenbol E betus alkatreszt hasznalok a muszaki vizsgan at fog-e menni vagy ott nezik a motor gyarilag milyen idomos es mikent nez ki? Hogy is van ez???? Koszi elore is! Ilyesmire gondoltam mint a kepen szereplo alany.
Ez szerintem meghatározhatatlan . Én jelen pillanatban egy XS 250-et próbálok csinálni . Ehhez vettem egy olcsó szupermoto szettet 20 e . Polírozva lett , küllők újrakrómozva , hubok porfestve , új csapágyak egyben 30e . Kell rá féktárcsa előre hátra az megint 30e . A gumi még nincs is meg rá . Na , ez csak a kerék . A motorhoz még nem is nyúltam hozzá ( azon kívül hogy eladtam a két gyári kerekét ) Csináltam egy látványtervet de azon már látszik , hogy kell egy másik kávékormány ( a mostani is az csak bénán néz ki , nagyon magas ) plusz a lámpatartót is kell valamit gyártani . Aztán még lábtartó hátrébb kerül , egy másik tank .... Drága hobbi ez .
De ha csak ímmel ámmal akarsz egy kávéhoz hasonlót az persze olcsóbb mert nem kell csilli villi küllős kerék mint az én esetemben . Pontosan ezért mondom hogy meghatározhatatlan . Csinálj egy tervet aztán gyűjtsd össze mit szeretnél rá ( árban is ) aztán eldöntöd , hogy belevágsz vagy nem .
Persze tudom, túrázni ott a GSR. Igazából tetszik nagyon ez a forma és ezért szeretnék egy cafe-t. Egyébként valami kb árat nem tudsz esetleg mondani mibe fájna egy ilyen? Tudom ez sok mindentől függ
Ha cafe racert akarsz építeni , szem előtt kell tartanod hogy nem a legkényelmesebb túrázásra alkalmas motorod lesz . Azon kívül 400-as legyen mindenképp . A legkedveltebb márkák , a Honda CB , Yamaha XS vagy SR , Suzuki GS . ( mostanában felkapott a Yamaha Virago , és Honda CX ) .
A többi a fantázián és a pénzen múlik .
Sziasztok!
Egy kis tanácsadás érdekelne, gondolkodóba estem olyan projekten hogy adott egy KTM 620SC motor, műszakis.
Vennék bele egy 2003 SMC660 kis olajkörös blokkot, átalakítanám a hátsó segédvázat, vagy vennék hozzá EXC segédvázat, EXC tankot.
A második képen látható formára szeretném átalakítani.
Szerintetek milyen átalakításra lenne még szükségem hogy megkapjam ezt a formát.
Ha műszakikor visszatenném az eredeti blokkot átengednék vajon a többi átalakítást követően?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Sziasztok jöttem kicsit értetlenkedni ide. Adott egy suzuki gsf 400 mk2 szeretnék vele nagyon sokáig együtt lenni . De . A fejemben olyan merényletet tervezgetek, hogy egy 2003 utáni SV vagy egy Z 750 -s tankját szeretném rá szerkezteni . Gondoltam olyanra , hogy 2 tankból " az eredeti aljából és az új tetejéből össze varázsolni...."
Sziasztok! Suzuki van van 125 ös motoromon szeretnék kissebb átalakításokat kiviteleztetni. Dunaharasztin lakom. Ketesnék Bp- i megbízható jó motorépítő szakembert.
A 2 vizsgán egy ismerős vitt be akinek komoly kapcsolata volt,de így se jártam sikerrel.
A 3 probálkozásom rászántam 1-2 órát visszaraktam az eredeti sárvédőt,kipufogot,ülést,stb.Egy teljesen ismeretlen vizsgázóba elmentem szó nélkül átment.A vizsga után kitalálhatod mivel foglalkoztam megint de már friss vizsgával.
De ha csak ímmel ámmal akarsz egy kávéhoz hasonlót az persze olcsóbb mert nem kell csilli villi küllős kerék mint az én esetemben . Pontosan ezért mondom hogy meghatározhatatlan . Csinálj egy tervet aztán gyűjtsd össze mit szeretnél rá ( árban is ) aztán eldöntöd , hogy belevágsz vagy nem .
A többi a fantázián és a pénzen múlik .
Tel: 0670 246 71 50
Ha nem tudom felvenni, hagyj üzenetet visszahívlak!
Egy kis tanácsadás érdekelne, gondolkodóba estem olyan projekten hogy adott egy KTM 620SC motor, műszakis.
Vennék bele egy 2003 SMC660 kis olajkörös blokkot, átalakítanám a hátsó segédvázat, vagy vennék hozzá EXC segédvázat, EXC tankot.
A második képen látható formára szeretném átalakítani.
Szerintetek milyen átalakításra lenne még szükségem hogy megkapjam ezt a formát.
Ha műszakikor visszatenném az eredeti blokkot átengednék vajon a többi átalakítást követően?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Eladó! Gyakorlatilag újak 500km van bennük Aprilia SXV 4.5-5.5 gyári felnik. 3.5.5.5 szélesek
Érd üzi v adatlap..