Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na de hogy ne legyek már ennyire bunkó,

az a kis doboz, arra való, hogy telefonoddal, kulcs nélkül indíthatod a motort, meg riasztót kezeli, reléket, biztosítékokat is helyettesíti.
Nem mintha sok relé lenne egy motorban alapesetben.

A kulcs nélküli indítást leszámítva semmit nem ad hozzá a hagyományos vezetékezéshez, mivel mindent el kell a dobozhoz vezetni, ahelyett hogy kormánykapcsolóról egyből a megfelelő helyre menne. De annak aki nincs otthon az elektronikában, valóban jelentősen egyszerűsíti a vezetékezést, de kábel nem kell kevesebb ettől.
300€-t sokkalom személy szerint, mert 30€-nyi alkatrész van ebben, de ha neked megéri akkor ne az én véleményem tartson vissza, a célodra alkalmas.
Ha csak egy doboz kell amibe befut minden, akkor arra ez is elegendő:
https://www.vilagitascenter.hu...
Én újra vezetékeken az egészet minimalista módon
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy valaki épített már be a motorjába Motogadget Mo Unit Bluetooth egységet? https://motogadget.com/shop/en...
Nagyon szimpatikus cuccnak tűnik, már amennyit megértettem belőle, feltéve hogy egyáltalán jól értettem. Sajnos az elektronikai dolgokban nem vagyok annyira otthon :(
Letisztult Ducati Cafe Racer építés a terv, és a vezetékelés elég kusza benne, érdemes lehet egy ilyen okos kis cuccal kiváltani egy részét? Ha jól értelmeztem, akkor a fogyasztók, illetve a kormányon levő kapcsolók vezetékelése ezen a kis cuccon menne keresztül, nagyban leegyszerűsítve az egész rendszert.
Vagy gyári kapcsolási rajz alapján (van) érdemes inkább a gyári vezetékelést átnézni, rendbe rakni esetleg kitalálni, hogyan lehetne valamilyen szinten eldugni?
Valakinek van ezzel tapasztalata?
Kösziii
Mondjuk az már stabil...
lenne 2 méter hosszú
felbuksz a kis kerék/nagy sebesség/magas súlypont miatt
én azon agyalok hogy szét kellene vágni asszony robogóját (yamaha jog) és csinálni belőle egy rollert
a robogó kb ló@ sem ér szóval ha elrontom nem lehet nagy bukta, motorikusan meg tökéletes, szóval ha összejönne lehetne jókat csapatni vele
ez így nagyon bután néz ki a hűtő miatt...

léghűtésesből csinálnám ...
mondjuk bws-ből...
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni vettem egy honda ntv 650 es motort nagyon jó szeretem csak egy baj van nagyon lent van az üléspozíció és szeretnék egy kicsit emelni rajt de nem tudom a kardán mennyit enged ha valakinek van valami ötlete kérem írjon .
CBJózsi : valamikor 2010-ben jártam EGÜmotor robogós hétvégén Kakucson . Ott láttam egy általad leírt robeszt . Ez ha jól hazudok akkor Yamaha Aerox az alap .
Egy minimálrobogó építésén töröm a fejem már jó ideje, talán most az újévben neki is látnék ha összejönnének hozzá a dolgok.

Arra gondoltam, hogy leszednék minden idomot, ülést, talán még a gyári tankot is és szinte gördeszkás egyszerűségűre alakítanám a gépet.
Vezetékeket elrejteni, amit lehet meg is szüntetni.
Különálló lámpát, ülés helyett nyerget, tank helyett valami dizájnos dolgot vagy egyszerűen csak egy fémpalackot. Nem tudom még. Ha valaki tud jó linkeket ötletnek, azt is szívesen fogadom.
De a kérdés: mi lenne jó alapnak?
A cél, hogy kicsi legyen és filigrán, legyen hozzá alkatrész, már elég öreg legyen ahhoz, hogy ne legyen drága. Persze az sem lenne nagy baj, ha legalább a fékje modern lenne - de ez nem feltétel.
Ilyen kiskerekűekben gondolkodtam, mint Jog / Pal stb. de igazából a Scarabeón kívül egyetlen robogót sem ismerek. OK, régen volt valami ős Jog-om, ami rettenet jól ment de a blokkja rettenet rázkódott - csak ennyi emlék maradt belőle mára.
Bakker...
Te most tényleg teleszpemeltél minden topikot???
Ha lesz egy cégem, istenbizony felveszlek marketingesnek
MAMI kupához keresek csajokat!
Sziasztok!Lenne egy kis problémám,segitséget szeretnék kérni.A motoromon előrébb raktam a lábtartokat,és ugye vele együtt a válto és fék pedált is. Csak a fékem nem akar sehogy se működni.Meghosszabitottam egy rudazattal,semmi.Átraktam a főfékhengert, semmi.Kilégtelenitettem,ha nyomtam jonak is éreztem,amig el nem indultam.Rálépek,de semmi.Már kifogytam az ötletekből.Ehhez kérnék segitséget.Tanácstalan vagyok mint egy kisközség.Köszönettel:kgb
legálisan ?
semennyi...
Sziasztok! lenne egy olyan kérdésem, hogy adott egy 50cc-s motor (papírok nélküli ) viszont szeretnék belerakni egy 125cc-ss blokkot. Ha a vázon nem kell alakiítani és ezen kívül minden szabályos mennyi esély mutatkozik rá, hogy legálisan forgalomba lehessen helyezni ?
Sziasztok

Eladó Kawa Ninja 250R (EX250) 2008-2012 alkatrészek:

- gyári motorblokk 22.000 km, hibátlan állapotban, folyamatosan szervizelve, tökéletesen működik
- injektorsor + throttle body
- gyári kipufogó
- ECU + kábelköteg + fesszabályzó + indítórelé és indexrelé
- műszerfal
- hátsó teleszkóp, módosított csillapítás és +10mm előfesz. gyűrű gyári rugóhoz, állítható gátlóhossz
- kormánykapcsolók
- gyári kormányok és lábtartók, hátsó lábtartó
- hátsó láncvédő, első lánckerék dekni
- segédváz alsó idom
- első fejidomkonzol
- km óra spirál
- gyári fékcsövek
- hűtőventilátor
- első és hátsólámpa és indexek
- tanksapka, gyújtáskapcsoló, hátsó ülés zár kulccsal
- tükrök

Egyben: 320.000 Ft
Külön-külön is eladók az alkatrészek, emailben küldök képet.

adriangyutai90@gmail.com
+36204440629
Üdv! Keresek hozzáértőt, akivel lehetne beszélni motorépítés ügyben. (Streetfigher jelleg érdekel, vonz. Semmi mechanikai átalakítás -max egy hidraulikus kuplung-, csak külső.)
Hali Mindenkinek! Esetleg valaki találkozott már ilyen idommal közületek? Vagy valaki tud ilyet gyártani nekem? A Lyukak nem fontosak bele mert nem ott van a kipufogó. Ugyanígy szeretném megoldani az Én motoromon is. Előre is Köszönöm a választ.
Sziasztok!Valakinek esetleg első villaszár párban villa befogókkal kompletten?Bontok 2 db komplett Honda NSR 125 ha valakinek kellene valami jelezze!Fékek, kerekek, elektronikus alkatrészek.......
06308740159
Sziasztok!
Van egy GS500-am és az első futómű eléggé a végét járja, de mivel használtan nem nagyon találok alkatrészt, az új meg a motor árának a felét súrolná, ezért arra gondoltam, hogy valami mást raknék be előre. A kérdés az lenne, hogy vizsgán vagy ha rendőrbácsi megállít mennyire gázos a dolog ha mondjuk fordított teló van és dupla tárcsa?
Előre is köszi a választ!
petyarider,kilepes,kawaszeki akkor beigazolodott amitol tartottam...Itt nemetben is baromi szigoruak a szabalyok ilyen teren. Sportdobert is nagy balhet rendeznek ha ugy igazoltatnak es nincs benne szukito. A mocimon csak a fem fekcso nem gyari es ez is be van jegyezve a forgalmiba. Marad gyari akkor es eltankolom inkabb az atalakitas arat jovore. Koszi a valaszokat sracok es B.U.E.K minden motoros baratomnak!!
Nekem olyanba belekötöttek,hogy az első indexek/ledes/ nem az első lámpa vonalába hanem kissé hátrébb a hütőhöz szereltem. Ja meg minden feliratot beleértve a deknin is eltüntettem,azt is kifogásolták,hogy nem tudni milyen motor.Vizsgára ragasztottam rá Yamaha matricát.