Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!Légyszíves mond meg, hogy lőtted be a Gs-en a karburátorod a kúpszűrőkhöz?
Sziasztok!

Ha valakit érdekel esetleg, akkor van elfekvőben 2 db univerzális oldaltáskatartó konzolom. Hirdetéseim között megtaláljátok a leírást, íme pár kép:
Pályamotor építéshez eladó egy pályafarokidom.Eredetileg Kawasaki zx6r-hez való rögzítési pontok kialakítva.Anyaga műszál,fényezve sérülés és javítás mentessen.Ár:10e ft.Érd:zoli_motor@freemail.hu
üdv 2006 évj KTM duke2 telo, kiflik ,munkahenger ,kerékszett ha érdekel irj rám ..5800km es.
hát sajnálom.....remélem sikerűl majd szerelni.űdv
Már boltolnánk is ha fordított teló lenne.
Nekem csak a teló szár görbült meg aránylag csak egy kicsit de a biztosító által fizetett pénzből egy kis pótlással most végre van lehetőségem megvenni egy fordított első telós futóművet csak kérdés mit is keressek hozzá amit a legegyszerűbben rá lehet faragni
hello!nekem van egy suzuki gsx első telo ,kerékel kormányal mindenel kérdés jo-e?árba meg egyezűnk.
ELADO$$$`
Sziasztok !

Segítségetek szeretném kérni.
Van egy 98'-as Hornetem és a napokban kicsit megtörték, az eleje odalett.
Most hogy így alakult fordított első telókkal szeretném rendbe hozni.
Tudja e valamelyikőtök milyen motor első kiflijét és gátlóját keressem hozzá ami a legegyszerűbben "ráfaragható" ?
Ill keresek hozzá (ami az átalakításhoz kell) fordított első telót párban + alsó/felső kifliket + féknyergeket + kereket és sárvédőt.
Gondolom megoldható egy ilyen jellegű átalakítás,
csak a legkevesebb "buktatóval" szeretném ezt összehozni.
Előre is köszönök minden segítséget akár infót vagy bontott alkatrészt.
cicamica750(kukac)gmail(pont)com
Sajnos 2 éve volt nálam az a gép.. :)) már nem érdekel.
hello nekem lenne lifan 125 komplett gyujtásom,de van komplett blokk is és más alkatrészek is.
ha még érdekel írj.
valakinek nincs esetleg egy XR600 váza?
Képeket később teszek fel.
Üdv
Üdv Mindenkinek!
Bérleménybe kínálok Vácon, ipari parkban lévő autó vagy motor építésre alkalmas csarnok részt,alul kb. 180nm műhely,felül kb.100nm egyterű lakás(mint a filmekben) Az ipari parkban van gépműhely,öntöde,szinterező,stb.
Érd:0630-9546-780
Köszönöm ha továbbítod az infot
Sziasztok!
Berögzült az agyamba, hogy szeretnék egy stuntrobogót. Ebben kérnék tőletek segítséget.
Szeretnék venni egy robogót és átalakítanám stunt-motorozásra. Melyik típus alkalmas erre? Én a yamaha jog-ra gondoltam. Az átalakításnak van valami "szabályzata"? A kilépők és a bukógombák beszerelésére gondolok. A merevítéseket és a fékkarokat hogy érdemes megoldani? A motort és a fékeket mennyire kell megváltoztatni?
Ha valaki csinált már hasonlót, legyen szíves és írjon tapasztalatokat! Előre is köszönöm!
Széles utat!
Szia,szerintem te ilyet keresel,ezt felső villahíd átfúrásával tudod felrakni.Ha érdekel akkor keress meg a zoli_motor@freemail.hu
szevasztok! érdeklődnék! szeretnék a zx 750 -es gépem elejét átalakítani és krosskormányt rakni rá! amit kérdezni szeretnék az az , hogy a felső villahidat ki kell cserélni ahoz hogy én rátudjam rakni a kormánytartó kifliket , vagy esetleg át lehet fúrni a jelenlegi gyárit?
Szevasztok.Szeretném kicsit "huligánosítani" a 97es zx6omat.Elsősorban a lánckerék cserére gondoltam....Szeretném ha könnyebben jönne kerékre de azért a végsebességet se szeretném lefaragni 200ra :D Előre is köszi a segítséget
A cikket nem olvastam, de a feltett kérdésedre tudok válasszal szolgálni.

Ahhoz, hogy le vizsgáztass egy épített motort, elég hosszú idő, és marha sok pénz szükséges. Minden átalakítást, építést úgy kell elvégezned, hogy egy mérnök készít neked róla egy tervet. Annak érdekében, hogy biztosan bírja a különféle rá ható erőket, terheléseket. A hegesztéseket csakis minősített hegesztő végezheti, és erről elvileg kapsz valami papírt is szerintem, vagy munkalapot vagy hasonlót. A blokknak, és a váznak is kell rendelkezni adásvételi papírral, egyik sem lehet lopott, mivel valahogy össze kéne házasítanod forgalmi szerint is a vázat, a blokkal. Ezen felül, van ezerféle jogszabály, feltétel amiknek meg kell, hogy feleljen a motorkerékpár. Ezen jogszabályok listáját szerintem a közlekedési felügyelettől tudod megkérni. Gondolok itt az indexek elhelyezésére, méretére, láthatóságára.. Lámpák és egyéb fényforrások, visszajelzők elhelyezésére.. Közlekedéshez elengedhetetlen kellékek, feltételek sorára.

Én biztos nem adnám a fejem arra, hogy le is vizsgáztassam, csak akkor, ha ezt el tudod intézni "fű alatt" amit kétlek


Tudomásom szerint valahogy így lehetne levizsgáztatni, ahogy a fentiekben leírtam, de majd javítanak a mondandómon szakavatottabb kollégáim!
Nem tudom olvas-e itt valaki Motorrevüt. Ha igen, akkor az ehavi számban volt egy Rotax blokkos Pannónia. A kérdésem az lenne: véleményetek szerint a motor, hogy kaphatott rendszámot. Gondolkodok, egy supermono építésén, de szeretném levizsgáztatni. Lenne erre esély? Vagy neki is csak azért sikerült, mert vizsgaállomása van?
papplacko@freemail.hu
Nem tudom miért szopat, de ha adsz egy email címet, írok én. Úgy már egyszerűbb lesz

Véletlen nem másoltad be a .hu után a pontot?!?! Akkor írhat érvénytelent... csak ennyit írj be a címnek: hitman027@freemail.hu
Valamiért érvénytelen emailcimet ir ki a levelezőm probáltam irni.
szia

keress meg emailben, hitman027@freemail.hu. Készséggel segítek amiben tudok:)