Már boltolnánk is ha fordított teló lenne.
Nekem csak a teló szár görbült meg aránylag csak egy kicsit de a biztosító által fizetett pénzből egy kis pótlással most végre van lehetőségem megvenni egy fordított első telós futóművet csak kérdés mit is keressek hozzá amit a legegyszerűbben rá lehet faragni
Segítségetek szeretném kérni.
Van egy 98'-as Hornetem és a napokban kicsit megtörték, az eleje odalett.
Most hogy így alakult fordított első telókkal szeretném rendbe hozni.
Tudja e valamelyikőtök milyen motor első kiflijét és gátlóját keressem hozzá ami a legegyszerűbben "ráfaragható" ?
Ill keresek hozzá (ami az átalakításhoz kell) fordított első telót párban + alsó/felső kifliket + féknyergeket + kereket és sárvédőt.
Gondolom megoldható egy ilyen jellegű átalakítás,
csak a legkevesebb "buktatóval" szeretném ezt összehozni.
Előre is köszönök minden segítséget akár infót vagy bontott alkatrészt.
cicamica750(kukac)gmail(pont)com
Üdv Mindenkinek!
Bérleménybe kínálok Vácon, ipari parkban lévő autó vagy motor építésre alkalmas csarnok részt,alul kb. 180nm műhely,felül kb.100nm egyterű lakás(mint a filmekben) Az ipari parkban van gépműhely,öntöde,szinterező,stb.
Érd:0630-9546-780
Köszönöm ha továbbítod az infot
Sziasztok!
Berögzült az agyamba, hogy szeretnék egy stuntrobogót. Ebben kérnék tőletek segítséget.
Szeretnék venni egy robogót és átalakítanám stunt-motorozásra. Melyik típus alkalmas erre? Én a yamaha jog-ra gondoltam. Az átalakításnak van valami "szabályzata"? A kilépők és a bukógombák beszerelésére gondolok. A merevítéseket és a fékkarokat hogy érdemes megoldani? A motort és a fékeket mennyire kell megváltoztatni?
Ha valaki csinált már hasonlót, legyen szíves és írjon tapasztalatokat! Előre is köszönöm!
Széles utat!
szevasztok! érdeklődnék! szeretnék a zx 750 -es gépem elejét átalakítani és krosskormányt rakni rá! amit kérdezni szeretnék az az , hogy a felső villahidat ki kell cserélni ahoz hogy én rátudjam rakni a kormánytartó kifliket , vagy esetleg át lehet fúrni a jelenlegi gyárit?
Szevasztok.Szeretném kicsit "huligánosítani" a 97es zx6omat.Elsősorban a lánckerék cserére gondoltam....Szeretném ha könnyebben jönne kerékre de azért a végsebességet se szeretném lefaragni 200ra :D Előre is köszi a segítséget
A cikket nem olvastam, de a feltett kérdésedre tudok válasszal szolgálni.
Ahhoz, hogy le vizsgáztass egy épített motort, elég hosszú idő, és marha sok pénz szükséges. Minden átalakítást, építést úgy kell elvégezned, hogy egy mérnök készít neked róla egy tervet. Annak érdekében, hogy biztosan bírja a különféle rá ható erőket, terheléseket. A hegesztéseket csakis minősített hegesztő végezheti, és erről elvileg kapsz valami papírt is szerintem, vagy munkalapot vagy hasonlót. A blokknak, és a váznak is kell rendelkezni adásvételi papírral, egyik sem lehet lopott, mivel valahogy össze kéne házasítanod forgalmi szerint is a vázat, a blokkal. Ezen felül, van ezerféle jogszabály, feltétel amiknek meg kell, hogy feleljen a motorkerékpár. Ezen jogszabályok listáját szerintem a közlekedési felügyelettől tudod megkérni. Gondolok itt az indexek elhelyezésére, méretére, láthatóságára.. Lámpák és egyéb fényforrások, visszajelzők elhelyezésére.. Közlekedéshez elengedhetetlen kellékek, feltételek sorára.
Én biztos nem adnám a fejem arra, hogy le is vizsgáztassam, csak akkor, ha ezt el tudod intézni "fű alatt" amit kétlek
Tudomásom szerint valahogy így lehetne levizsgáztatni, ahogy a fentiekben leírtam, de majd javítanak a mondandómon szakavatottabb kollégáim!
Nem tudom olvas-e itt valaki Motorrevüt. Ha igen, akkor az ehavi számban volt egy Rotax blokkos Pannónia. A kérdésem az lenne: véleményetek szerint a motor, hogy kaphatott rendszámot. Gondolkodok, egy supermono építésén, de szeretném levizsgáztatni. Lenne erre esély? Vagy neki is csak azért sikerült, mert vizsgaállomása van?
Ha valakit érdekel esetleg, akkor van elfekvőben 2 db univerzális oldaltáskatartó konzolom. Hirdetéseim között megtaláljátok a leírást, íme pár kép:
Nekem csak a teló szár görbült meg aránylag csak egy kicsit de a biztosító által fizetett pénzből egy kis pótlással most végre van lehetőségem megvenni egy fordított első telós futóművet csak kérdés mit is keressek hozzá amit a legegyszerűbben rá lehet faragni
Segítségetek szeretném kérni.
Van egy 98'-as Hornetem és a napokban kicsit megtörték, az eleje odalett.
Most hogy így alakult fordított első telókkal szeretném rendbe hozni.
Tudja e valamelyikőtök milyen motor első kiflijét és gátlóját keressem hozzá ami a legegyszerűbben "ráfaragható" ?
Ill keresek hozzá (ami az átalakításhoz kell) fordított első telót párban + alsó/felső kifliket + féknyergeket + kereket és sárvédőt.
Gondolom megoldható egy ilyen jellegű átalakítás,
csak a legkevesebb "buktatóval" szeretném ezt összehozni.
Előre is köszönök minden segítséget akár infót vagy bontott alkatrészt.
cicamica750(kukac)gmail(pont)com
ha még érdekel írj.
Üdv
Bérleménybe kínálok Vácon, ipari parkban lévő autó vagy motor építésre alkalmas csarnok részt,alul kb. 180nm műhely,felül kb.100nm egyterű lakás(mint a filmekben) Az ipari parkban van gépműhely,öntöde,szinterező,stb.
Érd:0630-9546-780
Köszönöm ha továbbítod az infot
Berögzült az agyamba, hogy szeretnék egy stuntrobogót. Ebben kérnék tőletek segítséget.
Szeretnék venni egy robogót és átalakítanám stunt-motorozásra. Melyik típus alkalmas erre? Én a yamaha jog-ra gondoltam. Az átalakításnak van valami "szabályzata"? A kilépők és a bukógombák beszerelésére gondolok. A merevítéseket és a fékkarokat hogy érdemes megoldani? A motort és a fékeket mennyire kell megváltoztatni?
Ha valaki csinált már hasonlót, legyen szíves és írjon tapasztalatokat! Előre is köszönöm!
Széles utat!
Ahhoz, hogy le vizsgáztass egy épített motort, elég hosszú idő, és marha sok pénz szükséges. Minden átalakítást, építést úgy kell elvégezned, hogy egy mérnök készít neked róla egy tervet. Annak érdekében, hogy biztosan bírja a különféle rá ható erőket, terheléseket. A hegesztéseket csakis minősített hegesztő végezheti, és erről elvileg kapsz valami papírt is szerintem, vagy munkalapot vagy hasonlót. A blokknak, és a váznak is kell rendelkezni adásvételi papírral, egyik sem lehet lopott, mivel valahogy össze kéne házasítanod forgalmi szerint is a vázat, a blokkal. Ezen felül, van ezerféle jogszabály, feltétel amiknek meg kell, hogy feleljen a motorkerékpár. Ezen jogszabályok listáját szerintem a közlekedési felügyelettől tudod megkérni. Gondolok itt az indexek elhelyezésére, méretére, láthatóságára.. Lámpák és egyéb fényforrások, visszajelzők elhelyezésére.. Közlekedéshez elengedhetetlen kellékek, feltételek sorára.
Én biztos nem adnám a fejem arra, hogy le is vizsgáztassam, csak akkor, ha ezt el tudod intézni "fű alatt" amit kétlek
Tudomásom szerint valahogy így lehetne levizsgáztatni, ahogy a fentiekben leírtam, de majd javítanak a mondandómon szakavatottabb kollégáim!
Véletlen nem másoltad be a .hu után a pontot?!?! Akkor írhat érvénytelent... csak ennyit írj be a címnek: hitman027@freemail.hu
keress meg emailben, hitman027@freemail.hu. Készséggel segítek amiben tudok:)