Helló Krics!Érdeklődnék hogy nem alakítottál esetleg e át GPZ t akármivé!Ugyanis az a gondom hogy nem tudom milyen farokidomot tegyek rá,de a tankot meg az első űlést mindenképp megakarom hagyni!(mert az asszonkámé leszen a moci)Szóval neked mi a véleményed?Üdv tibi
Hali! segítséget szeretnék kérni! ETZ 18"-os tárcsafékes első kereket szeretnék átfűzni 21"-osra! tudna valaki segíteni, hogy milyen hosszúságú küllők kellenének hozzá?
Előre köszönöm a segítőknek!
van pár alkatrészem eladó,vagy cserélhetö.!csak pár képet tudok ide feltölteni,de mailba eltudom az összes alkatrészről a képeket.
mailom:szallw@freemail.hu
szevasztok
eladó panónia motorblok 250-es p10-es:15000
csepel 125:10000
meg egy kis 50-es motorblok csak nem tom hogy mijen:7000
az ár alkuképes.
akár postázom is.
panóniához van más alkatrészem is.
Én már végigjártam, autós cucc nem lesz jó, főleg a régi rendszer.
Ha kell kis méretű gyári gáztartály tudok adni. Kínában csinálnak a robeszekbe a sisaktartó helyére. A többit emilben.
üdv Van valakinek tapasztalata ill. bevált ötlete hogyan tudnám az első teleszkópokat meghosszabítani 5-10 cm,nekem van egy elképzelésem de nem vagyok benne biztos,hogy úgy kellene megcsi.üdv laca,keresek shadow 600 hátsó telót is.
Heló építettem egy yamaha mint robogót 80 cc-s blokkot tettembe de nem tudom hogy mibe volt annyi volt ráírva hogy 2 GM és gyári nyolcvanas ha valaki tudja árulja el köszi
Szevasztok!
Olyan gondom lenne, hogy az SV 650S em sportkipujába szeretném bele gravíroztatni a gyári 'E' szabvány sorszámot.
Akinek ilyen gépe van és gyári a dob, kérem segítsen! Kép kéne a számsorról.
Köszönöm!
Lenne egy érdekes kérdésem hozzátok. Aki már próbálta vagy gondolkozott a dolgon és utánna járt pár dolognak az jólenne ha megosztaná velem a tudását.
A drága benzin miatt én motorba szeretném bele szerelni a gázt azaz az LPG-t, konkrétan én egy robogóra gondoltam és azon belül egy Gilera Runner 200 as 4T- re. mert ebben feltünés nélkül el lehet helyezni egy 5 literes gáztartályt a sisaktartójában aztán a többi csöezést meg a reduktort meg eldugni az idomok alá. Nade a kérdés az lenne hogy van egy reduktorom meg egy tartályam is meg még az egyéb finomságok hozzá ami a gáz rendszerhez kell. csak ez a reduktor egy kocsin volt 1.3 as ladán tehát semmi elektronika nélkül is müködik csak a vákum szabályoz mindent. és hogy ez a reduktor vajon jó lessz e nekem egy 200 as runnerhez nem e fog sok anyagot kapni vagy valami? müködne ez ezzel a megoldással? vagy a reduktor mérete az csak akkor számit ha egy kisböbcentisre való reduktort egy nagyobb köbcentisre rakunk akkor nem birja ellátni? de ha nagy köbcentisre való reduktort kisköbcentisre rakunk az nembaj? aki tud valami infót az irjon. akrapovic21@citromail.hu köszi előre is.
A két főfékhenger megegyezik? Ha igen, akkor gyanítom, hogy nincs nagy különbség. Habár úgy látom, hogy a dugattyúk különböző szögben állnak a kormányhoz képest (feltéve ha tényleg konkrétan ilyenről van szó) és ez biztosan befolyásolja a karakterüket.
Nekem Brembo radiális van fent a veterán CB-men és ugyan nehezebb behúzni mint a gyárit (változott a hidraulikus áttétel) de remekül adagolható, könnyen beállítható darab. Hosszú távú tapasztalatom nincs róla, mivel még csak kb 100km-t mentem vele.
Szevasztok!
Kérdéssel fordulnék hozzátok. Az a történet, hogy most egy 125-ös 4T supermotom van. És nagyon szeretem, nincs vele semmi gond, lehet vele haladni 80-90-es utazóval elvagyok,fenntartása minimális ,fogyasztása álom. De a dinamika hiányzik a gépből. Ha már 70-el megy előttem egy kis teher pl, én tudnék menni 90-el kényelmesen ,de a lovak hiánya miatt nem tudom kielőzni mert 2 perces lenne egy előzés. Szeretnék egy dinamikusabb motort, aminek a fenntartási költsége nem sokkal nagyobb és egyetem mellett is fenn tudom tartani. A múltkor összetalálkoztam egy Kawasaki KLX-el amiben egy szép SM szett volt, nagyon jól nézett ki. És jött az ötlet ,hogy valmi régebbi gépet kéne venni ,ami belefér a keretbe és SM-et csinálni belőle. Pl.: Honda XL 350-et néztem. Fenntartási költéség nem sokkal nagyobb és 350ccm azért biztosan jobban megy. Érdemes lenne beleugrani egy ilyenbe? Vagy inkább hagyjam a fenébe és bírjam ki még 2-3-4 évig és vegyek egy nagyobb újabb SM-t?
Előre köszönöm a segítőknek!
van pár alkatrészem eladó,vagy cserélhetö.!csak pár képet tudok ide feltölteni,de mailba eltudom az összes alkatrészről a képeket.
mailom:szallw@freemail.hu
eladó panónia motorblok 250-es p10-es:15000
csepel 125:10000
meg egy kis 50-es motorblok csak nem tom hogy mijen:7000
az ár alkuképes.
akár postázom is.
panóniához van más alkatrészem is.
Ha kell kis méretű gyári gáztartály tudok adni. Kínában csinálnak a robeszekbe a sisaktartó helyére. A többit emilben.
Hegesztést vállalok.
Alumínium,magnézium,vasöntvény,stb...
Ha valakit érdekel mailem az adatlapomon.
Adatlapomon van
zsigulié tuti nem lesz jó
Küldj már légyszíves egy mail-címet és megbeszéljük a részleteket!
Köszi!
Olyan gondom lenne, hogy az SV 650S em sportkipujába szeretném bele gravíroztatni a gyári 'E' szabvány sorszámot.
Akinek ilyen gépe van és gyári a dob, kérem segítsen! Kép kéne a számsorról.
Köszönöm!
Lenne egy érdekes kérdésem hozzátok. Aki már próbálta vagy gondolkozott a dolgon és utánna járt pár dolognak az jólenne ha megosztaná velem a tudását.
A drága benzin miatt én motorba szeretném bele szerelni a gázt azaz az LPG-t, konkrétan én egy robogóra gondoltam és azon belül egy Gilera Runner 200 as 4T- re. mert ebben feltünés nélkül el lehet helyezni egy 5 literes gáztartályt a sisaktartójában aztán a többi csöezést meg a reduktort meg eldugni az idomok alá. Nade a kérdés az lenne hogy van egy reduktorom meg egy tartályam is meg még az egyéb finomságok hozzá ami a gáz rendszerhez kell. csak ez a reduktor egy kocsin volt 1.3 as ladán tehát semmi elektronika nélkül is müködik csak a vákum szabályoz mindent. és hogy ez a reduktor vajon jó lessz e nekem egy 200 as runnerhez nem e fog sok anyagot kapni vagy valami? müködne ez ezzel a megoldással? vagy a reduktor mérete az csak akkor számit ha egy kisböbcentisre való reduktort egy nagyobb köbcentisre rakunk akkor nem birja ellátni? de ha nagy köbcentisre való reduktort kisköbcentisre rakunk az nembaj? aki tud valami infót az irjon. akrapovic21@citromail.hu köszi előre is.
Nekem Brembo radiális van fent a veterán CB-men és ugyan nehezebb behúzni mint a gyárit (változott a hidraulikus áttétel) de remekül adagolható, könnyen beállítható darab. Hosszú távú tapasztalatom nincs róla, mivel még csak kb 100km-t mentem vele.
Mennyibe adód a marókat?
Valaki készített már tankra utaskapaszkodót ? Tudna gyártani valaki ?
Kérdéssel fordulnék hozzátok. Az a történet, hogy most egy 125-ös 4T supermotom van. És nagyon szeretem, nincs vele semmi gond, lehet vele haladni 80-90-es utazóval elvagyok,fenntartása minimális ,fogyasztása álom. De a dinamika hiányzik a gépből. Ha már 70-el megy előttem egy kis teher pl, én tudnék menni 90-el kényelmesen ,de a lovak hiánya miatt nem tudom kielőzni mert 2 perces lenne egy előzés. Szeretnék egy dinamikusabb motort, aminek a fenntartási költsége nem sokkal nagyobb és egyetem mellett is fenn tudom tartani. A múltkor összetalálkoztam egy Kawasaki KLX-el amiben egy szép SM szett volt, nagyon jól nézett ki. És jött az ötlet ,hogy valmi régebbi gépet kéne venni ,ami belefér a keretbe és SM-et csinálni belőle. Pl.: Honda XL 350-et néztem. Fenntartási költéség nem sokkal nagyobb és 350ccm azért biztosan jobban megy. Érdemes lenne beleugrani egy ilyenbe? Vagy inkább hagyjam a fenébe és bírjam ki még 2-3-4 évig és vegyek egy nagyobb újabb SM-t?
Akik tapasztaltak/jártasak főfékhenger témában azoktól kérdeznék és kérnék segítséget!
Melyik radiális főfékhengert ajánlanátok nekem:
- újabb pl K7-es suzuki gsxr-ek gyárilag szerelt Nissin radiális főfékhengerét vagy
- apriliák és yamahák gyárilag szerelt brembo radiális főfékhengerét ?
A féknyergeim brembo-k 43/43-s dugatyúkkal!
fordítva 1 kép 6 mm, 2 kép 3 mm
ESETLEG CSERE IS ÉRDEKEL! (mert sok van )