Sziasztok
Építgetem már egy ideje ezt a szörnyet.
Szeretnék bele kicsit fiatalabb megbízhatóbb blokkot. Mit lehetne belefabrikálni? Jelenleg a gyári gpz1100 van benne de nem tudom költsek e rá vagy cseréljem inkább le mert törődést igényel hogy működjön. Meg az első villát szeretném még cserélni mondjuk egy fordított gsxr 1100 vagy hasonlóra.
Tippeket ötleteket szívesen fogadok.
köszi!
sztem kezd ott, hogy mi az ami hozza illik, vagy ami tetszik. szerintem nem fogsz talalni kompatiblis segedvazat, mindenkepp at kell alakitani a felfogatast, akkormeg mar mind1 hogy milyet.
Hali. Szeretném átépíteni a srad-om. A farokidommal kezdeném. Tudna esetleg valaki segíteni, h milyen segédvázat lehetne rárakni? pl egy gsxr k4-esé kompatibilis lenne hozzá? koszi.
valaki meg tudná mondani, hogy honda ns1 75 CC gyorsasági vízhűtéses blokk belepasszol e egy honda CRE 50 (gyárilag AM6 os blokkal szerelt) motor vázába?
Sziasztok! 1990 Yamaha FZR1000 exup-ra szeretnék 1998 Yamaha R1 faridomot faragni! Ha Valaki csinált már ilyet vagy hasonlót írja le legyen szíves a tapasztalatait! Előre is kösz Mindenkinek!
Vettem egy öreg FZ750 Yamaha-t, kicsit rendbe szeretném rakni. Új féktárcsák kellenének rá, de riasztó 60 eFt/pár árakkal találkoztam. Ebay-ról tudnék rendelni, de onnan fázom kicsit féktárcsát venni, bontott tárcsát sem szeretnék.
Nincs ötletetek, hogy lehetne megoldani költséghatékonyan, de megbízhatóan ezt a problémát?
sok éve(lehet vagy 10-12 is) csináltam egy utánfutót
teljesen korrekt anyagokból, tiszta fullos volt
a pusztába hordtam vele ezt-azt
fel merült a rendszámozás kérdése, beszéltem egy mérnökkel akkoriban lett volna olyan 50 felé egy egyedi terv amivel mehettem volna az első műszakira
Köszi a válaszokat!
Ezek szerint ilyen elvetemült még senki sem volt, hogy összedobál alkatrészekből motort és nekiveselkedik a bürokráciának :)
Na majd meglátjuk, hova sikerül eljutni a dologgal!
Köszi mégegyszer!
50-es, arra nem vonatkozik jelenleg semmi.
Nagyobbat ma Magyarországon a büdös életben nem vizsgáztatsz le - gyakorlatilag, mert elméletben lehetséges: átalakítási engedély, tervek, rajzok, stb. előre, aztán vizsga ezek alapján NKH.
Amikből építed a motort ( bontott, forgalomból kivont, gondolom végleg) azoknak ne legyen sara vagyis ne legyen olyan egyedi azonosítója amit ha fel kell tüntetni az új okmányokon vagy be kell mutatni a vizsgán akkor ne jöjjön ki, hogy hoppá gebasz van vele ( lopott,bcs.tárgyi bizonyítéka stb stb)
Ha minden cucc okés és rendben van akkor lehet fabrikálni belőlük.
Menjen, megálljon, ne rongálja a közutat, világítás legyen, rendszámtábla is. kb ennyi tömören.
Építgetem már egy ideje ezt a szörnyet.
Szeretnék bele kicsit fiatalabb megbízhatóbb blokkot. Mit lehetne belefabrikálni? Jelenleg a gyári gpz1100 van benne de nem tudom költsek e rá vagy cseréljem inkább le mert törődést igényel hogy működjön. Meg az első villát szeretném még cserélni mondjuk egy fordított gsxr 1100 vagy hasonlóra.
Tippeket ötleteket szívesen fogadok.
köszi!
Tel.: 06-20/250-2541
Légyszíves hívj fel.
Tel :06703525376
Üdv Kaczkó
Meg tudná valaki mondani nekem, hogy ez milyen motorról való?
Szükségem lenne bele való lámpára, de nem tudom, hogy keressem.
Köszi!
Mennyit kérsz a blokkért ?Egyenlőre csak érdeklődök..szeretnék építeni egy masinát,épp az alapokat keresem.....előre is köszi ;)
Tud valaki abban segíteni, hogy hol lehet venni vagy rendelni minarreli am6 blokkot? - új blokkot -
Vettem egy öreg FZ750 Yamaha-t, kicsit rendbe szeretném rakni. Új féktárcsák kellenének rá, de riasztó 60 eFt/pár árakkal találkoztam. Ebay-ról tudnék rendelni, de onnan fázom kicsit féktárcsát venni, bontott tárcsát sem szeretnék.
Nincs ötletetek, hogy lehetne megoldani költséghatékonyan, de megbízhatóan ezt a problémát?
Minden ötletet előre is köszi!
Tomchy
Egy merevvázas gépet kezdenék építeni.50ccm,tehát nem drag gép lesz:)
Kérdésem hogy a fél collos cső megfelelő alapanyag a vázhoz?
teljesen korrekt anyagokból, tiszta fullos volt
a pusztába hordtam vele ezt-azt
fel merült a rendszámozás kérdése, beszéltem egy mérnökkel akkoriban lett volna olyan 50 felé egy egyedi terv amivel mehettem volna az első műszakira
Ezek szerint ilyen elvetemült még senki sem volt, hogy összedobál alkatrészekből motort és nekiveselkedik a bürokráciának :)
Na majd meglátjuk, hova sikerül eljutni a dologgal!
Köszi mégegyszer!
Nagyobbat ma Magyarországon a büdös életben nem vizsgáztatsz le - gyakorlatilag, mert elméletben lehetséges: átalakítási engedély, tervek, rajzok, stb. előre, aztán vizsga ezek alapján NKH.
Ha minden cucc okés és rendben van akkor lehet fabrikálni belőlük.
Menjen, megálljon, ne rongálja a közutat, világítás legyen, rendszámtábla is. kb ennyi tömören.
...hogy az NKH az utcára engedjen és így a jard ne bűntessen meg, ha esetleg meg talál állítani ;)
...de nem csak jogilag érdekes a történet, hanem közlekedésbiztonságilag is...bár ez meg már másik fórumtéma :)