Sziasztok!
Olyanban kérném a segítségetek,hogy már egy ideje építek egy cafe-racert,de közben családom lett, a pénzem is elfogyott ahogy az ilyenkor lenni szokott.. Szóval festésben kellene segítség,fizetni nem tudok érte,viszont van egy nagyon szép DAINESE bőrkabátom M-es(52-es)nagyon vigyáztam rá, ezt oda tudnám adni cserébe.
Sziasztok! Keresek eladó Honda VF Rc36-os blokkot indítható állapotban ha nincs víz-olajhűtő az sem baj a mellékelt kép alapján(váz nem kell) A kép CSAK ILLUSZTRÁLCIÓ!
Üdv
olyan kérdésem lenne:
Kollega szeretne egy 82 es yamaha xj 750 re kisebb fejidomot
miböl lehet ilyet csinálni vagy lehet ilyesmit venni esetleg csináltatni?
olyasmit mint a képen látható
CNC esztergált kormány kiemelők 22mm-es kormány átmérőhöz! A kormány befogatásához M8-as, a kiemelő a villahídhoz való rögzítéshez M10-es csavarral történik. Az alacsonyabbik 5cm-t, a magasabbik 8cm-t emel a kormányon, 30×55:szélesség/hossz! 8000Ft/szett.Az ár egy pár kiemelőre értendő. Mindkét méret együttes vételekor vállalom a posta díját, vagy adok 1000Ft kedvezményt. Emil az adatlapomon!
Itt az alkalom hogy meglepjétek magatokat Karácsonyra: Yamaha YZF600R Thundercat-re,
T6 alumíniumból, CNC esztergált, rövidített-sport fékkarjaim új gazdát keresnek! 6 fokozatban állítható a kar távolsága a csutkától. Nagyon szép kékes árnyalatú, olyan mint amikor a leömlő a hő hatásától elszíneződik. E-bay-es cucc Indonesiaból!
Keressetek itt: cserebere0000@gmail.com
Igen erre gondoltam Lsl nél 130 ezret említettek meg a hosszabbításokkal de azért érdekelne hogy van e még más alternatíva is ami célravezető lehetne gondolok itt fz6 villahíd első ránézésre passzolna bár méreteit tekintve fogalmam sincs így nem mondanék inkább hülyeséget /köszöntem a választ
Valami ilyesmit keresel szerintem...
Ezek a szettek amúgy pár száz €-ok. Ekkor még csak könnyebbik részét oldottad meg a dolognak. Ugyanis rövid lesz a kábelezés a kezelőszervekhez, gázbovden, a kuplungbovden, és a fékcső is...
Egy -két szezont el lehet motorozni abból amit erre ráköltesz majd!
Szeretnék építeni egy járművet, amihez egy robogó motorját használnám. Jelenleg a tervezés fázisnál tartok. Robogót még nem szereltem, nincs tapasztalatom variátorokkal.
A helyzet az, hogy elég szűk a hely ezért az az ötletem, hogy a variátor két tengelyét annyira közel hozom, amennyire csak lehet. Így viszont változnak a tárcsákon az átfogási szögek.
Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban, hogy ez mennyire befolyásolja a működést? Egyáltalán milyen macerás itthon beszerezni megfelelő szíjat (rövidet) ilyen kialakításhoz? Van olyan robogó amelyiken nincs egybeöntve a forgattyúsház a lengőkarral?
Értem, köszi! ,,Félbe lehet vángni, bele lehet toldani, a felfogatásokat át lehet helyezni, vagy újakat készíteni." Nem is tudtam, hogy ennyit lehet fabrikálni a benzintankon.
Nem tudom Mo.on csak maga a blokk csere lepapirozása milyen költségekkel jár, és milyen körülményes, még akkor is ha tipusazonos blokkot raknál bele...hát még akkor ha upgrade-elnéd!
Biztos belemenne egy fiatalabb blokk, söt alul ki is esne, amennyivel az újabb generációk kisebbek. Ezeknél a bölcsövázaknál, elöl a háromszög tartókkal jól lehet játszani, hátsó rögzitéseknél meg a távtartokkal..., de ez ugye nem egyszerüen egy kiteszem, betszem folyamat. A kihajtó lánckerék középsikjának egy egybe kell esnie a hátsó lánckerék sikjával, a új blokkhoz kell egy ahhoz passzoló karbisor, egy ahhoz passzoló gyújtáselektronika, amihez kell egy komplett kábelkorbács, lehet az új blokk generátora( ha egyáltalán adják vele) új fesz.szabályzót igényel...
Ez gyakorlatilag a motor 75% kb amit cserélned kéne...
Èrdemes inkább egy megkiméltebb keveset futott tipusazonos blokkot felhejtani, és annak alkatrészeivel falújítani a mostanit, ha ennek nagyon verés a torka. (Ès még ott van a kuplung kiemelö szerkezet, ha az késöbbi modellen hidraulikus, akor ahhoz kell egy kuplung föhenger a kormányra a bovdenes helyett.) Szét kell borítani a két blokkot, és legjobb alkatrészeket kimérve, összeszerelni.
Ha egy 1100 gixer elejét akarod beépíteni, itt megint mélyröl kell indulni. ùj villahíd kell alulra felülre a gixertöl, de a felsö tuning cucc kell legyen ami tudja fogadi a kormánycsövedet, és annak befogatását. A telokhoz gixer 4 vagy 6 dugós gyári Tocico fékmunkahengerek kellenek, ami nagyjából meghatározza, hogy akkor tipusazonos, gixer vagy bandit elsö kerék kell, gyári féktárcsákkal, és telokhoz passzoló gyári elsö sárvédökkel.
A 2000 évek utáni pl gixer 1000-es teloja már radiális felfogatású fékmunkahengerekkel van, melynek elönye, hogy könnyen távtartozható, így nagyobb a válsztási leheöség, hogy éppen melyik motor kerekét rakod bele 290-300-310-320 mm-es féktárcsákkal...
Azért szerintem belátható, hogy az itt megemlített alkatrések költésge még okosba is nyaldossa 300-500 ezer HUF-ot...Azért már lehet kapni egy 89-92-es olajos 1100 gixer, és lehet vele streetfighterkodni, pár idom lebontása után, meg 100 rongy körül kapsz bele komplett gixer vagy bandit blokkot...
Szóval ezért én végigrágnám magam még egyszer ezen a dolgon...A tualjdonodban levö öreg gépet, ha tehetném, inkább eredeti állapotba állítanám vissza. Az inkább értéktartó, mint egy saját szájízü hazai tákolás, melyen mindig látszik, hogy a végére elfogyott a türelem meg a pénz is, és soha nem lesz legális sem.
Tank készités
Mint láthatod, nem olyan egyszerü folyamat. Szerintem a költsége a motord értékvél fetekszik, ha valamelyi custom motorokra szakosodott cég bevállalná...
Szerintem, inkább bontóban turjál valamit hozzá. Azt egyszerübb átalakítani. Félbe lehet vángni, bele lehet toldani, a felfogatásokat át lehet helyezni, vagy újakat készíteni. Az elsö lépéseket te magad is meg tudod, csinálni, nagyjából összeheftelni, aztán egy karossziria lakatos ha ügyes tömörre varrja neked, aztán felkentek rá 1-2 kilo gittet, és már lehet is festeni.
Sziasztok,
Choppert szeretnék átalakítani, nem nagy dolgokról lenne szó.
Hátsó sárvédő rövidítés, hátsó lámpa-, kormánycsere, ülés, meg max. 1-2 apróság.
Mire érdemes odafigyelni, mik a buktatók, ami miatt gond lehet a műszakival?
Előre is köszi.
Olyanban kérném a segítségetek,hogy már egy ideje építek egy cafe-racert,de közben családom lett, a pénzem is elfogyott ahogy az ilyenkor lenni szokott.. Szóval festésben kellene segítség,fizetni nem tudok érte,viszont van egy nagyon szép DAINESE bőrkabátom M-es(52-es)nagyon vigyáztam rá, ezt oda tudnám adni cserébe.