Melóból írok így sajnos nincs sok időm végigtúrni az oldalt, hoyg le volt-e már írva valahol ez (ja, egyből kifogásokkal kezdem) de mindössze egy rövid kérdésem lenne - amire jó hosszan lehet válaszolni. Sikerült végre olyan helyre költöznöm, ahol van garázs, és megfordult a fejemben az ötlet, hogy esetleg motort építenék, mert az jó mókának tűnik ( na jó, nem szeretnék orindzskánticsopperszt majmolva fűnyíró stílusjegyeket motorra vinni és nem a discovery miatt jött az ötlet, hogy ezzel szeretnék foglalkozni - hobbi szinten). Ötletem lenne, nem is ezért írok, csak a jogi hátterére lennék kíváncsi a dolognak. Mi kell ahhoz, hogy egy 8 különböző motorból összekukázott és a többi részén általam átalakított gépet utcára engedjen a jard? A cél a teljesen jogtiszta motor megalkotása. Vizsgával stb. Legalább valaki átnézi utánam a munkát :)
És esetleg áldozatul eshetne 50 ccm-nél nem nagyobb paripa is a hóbortnak (már csak azért is, mert először inkább egy sámsont vagy a mustangomat vágnám ketté úgy próbaképpen), nem tudom, ott van-e bármi ami miatt "vizsgáztatni" kell a gépet?
Félreértés ne essék, nem 12 évesen akarok nekiesni vasfűrésszel és kézifurdanccsal a műveletnek, hogy aztán duCKtape-pel meg dróttal takarjam ki a kényes részeket... :)
A válaszokat előre is köszönöm!
Igen, nagyon tetszenek a régi típusú konstrukciók, legalábbis ami a motorikus megoldásokat jelenti, egyszerű praktikus, és nem fogják műszerrel kivenni a kezeim alól az irányítást mint a mai autók többségében már előfordulhat. Az egyetlen problémám nem is a pénz mert dolgozok amennyit tudok és nem is a motiváció vagy alkatrészhiány, hanem a kétség, hogy vajon el tudom e adni annyiért hogy az nekem is megérje, mert azért 20 évesen az embernek nem arra kell a pénzt félretenni, h sorba csinálgassa meg saját gyűjtemény bővítésére a különböző motorokat, mert az iszonyat pénzt emészt fel. Ez az a dolog ami igazából afelé húz engem is, hogy először egy saját használati célra vásárolok motort, amit majd mutogatva hátha valakinek megtetszik, és "kér" ő is egy ilyet :)
szia..... örömmel hallom hogy tiszteled a régi értékeket és restaurátor akarsz lenni.... úgy 8is kapsz egy gyakorlati helyet szerintem..vagy ha nem kapsz akkor keress egyet és biztosan szivesen foglalkoznak veled ott majd...és az ott eltöltött idő alatt kialakul majd az életed a háttered....és az lenne majd részben a referenciád...
Szia!
Ebben igazad van, a restaurálást arra értettem, hogy saját részre szeretnék egy motort teljesen megcsinálni, az hogy ezzel szeretnék foglalkozni az ebben az országban ahogy te is mondtad önmagában kevés. Mérnök hallgató vagyok, mesterképzésen van "veteránjármű restaurátor" képzés, gondolkozok rajta, de ebben az országban lehet még a gondolatokat sem éri meg sajnos! Mindenesetre ha lesz lehetőségem hobbi szinten foglalkozni vele, mindenképpen kell valami referencia :)
SZIA..szerintem csak restaurálásból nem fogsz tudni megélni..ahoz már kb egy jól bejáratott 20 év háttérrel rendelkező működő üzemnek kéne lenni amit estleg tovább vihetsz..de ez az ország egyre csak szegényebb lesz... így hát a fizetőképes kereslet is csökken... nyelvet kell tanulni és itt hagyni ezt az országot..én a helyedben megcéloznám ausztráliát vagy újzélandot... ott ahol nem élnek magyarok olyat kell keresni..vagy csak nagyon ritka
Konkrétan restaurálás céljából szeretnék majd egyet venni, ezel akarok majd foglalkozni is, és azért keresek ilyen típusokat mert ennél primitívebb nem létezik (simsonnal nem akarok foglalkozni)
Yamaha DT 50 MX (1NN alvázszámú) az egyetlen olyan motor ami ezek közül tetszik, ilyenem volt, a körlámpások már nem tetszenek. MTXet néztem még, csak arról semmilyen tapasztalatom nincs, sem alkatrészellátás terén sem megbízhatóság terén. DT hez jóformán mindent be tudok szerezni.
SZIA... yamaha dt 50 mx
honda mtx 50-80...
suzuki ts 50
amugy megkérdezhetem h mire kell mert lehet h tudok segítteni ebben abban stb.... ha kérdésed van írj bátran szívesen megosztom veled tapasztalataimat alkatrészelátásban vagy szerelésbenbármiben..üdv GÁBOR
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Keresek régebbi típusú (80as évek közepe táji) enduro motort, ami max 80ccm és levegőhűtéses.
Milyen típusokat tudtok mondani? felsorolás szinten
Válaszokat előre is köszönöm!
Helló!
Motor átalakítás előtt állok, és a tapasztaltabbaktól kérdezném, hogy a motor segédvázának átalakítása engedélyköteles-e, vagy nem?
Ez a alatt pl. a segédváz csonkolását, felhajlítását, vagy cseréjét értem.
Kinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Üdv:János
2014: egy ideje már elindult az újabb agylövés motor vásárlás/építés képében...ezidáig csak elméleti szinten futott a projekt, mostanra a konkrét terv, a kivitelező és az alap motor is meg lett... ha valakit érdekel, hogy hogyan születik meg egy húsz éves ócskavasból a megálmodott motor, vagy miért kell Indiáig kutatni egy 40 éves benzintankért, az figyelemmel kísérheti az alábbi blogon vagy a https://www.facebook.com/lecou... oldalamon...ha éppen tetszik a sztori, megoszthatod, annak csak örülni fogok...szóval 2014-re fel, új évi fogadalom nuku, csak valóra váltandó álmok Boldog Új Évet Mindenkinek!
Eladó jó állapotban lévő (ill. felújított) KAWASAKI GPZ 900R és GPZ 1000RX alkatrészek akár motorépítéshez is!
A hirdetések mellet az ott szereplő összes alkatrész együttes ára szerepel, de ettől függetlenül külön -külön is elvihetők!
Egyedileg vannak árazva az alkatrészek, azt is megtaláljátok a leírásban!
Első adag: http://aprod.hu/hirdetes/kawas...
Második adag: http://aprod.hu/hirdetes/kawas...
Ha érdekel valamelyik:
Sziasztok ! Eladó sorba kerültek az idomjaim,2004-2005-ös évjáratú CBR 1000RR-hez. Akit érdekel megtekintheti a hirdetést a link-re kattintva :) Gyári és üvegszálas idomokról van szó !
Sziasztok olyan szakit keresek aki ülés bőrözéssel foglalkozik. valami vastagabb bőrböl szeretném bőrözni az üléseket. Ural első,és danuvia hátsó ülésről lenne szó.
Üdv! Van egy ditech( morini) sr 50-em és hogy tudom megoldani h karbis legyen? elég egy karbis elektronika+blokk hajtással? én hengeremre lehet rakni karbit vagy kéne egy fekvő minarelli henger?
Melóból írok így sajnos nincs sok időm végigtúrni az oldalt, hoyg le volt-e már írva valahol ez (ja, egyből kifogásokkal kezdem) de mindössze egy rövid kérdésem lenne - amire jó hosszan lehet válaszolni. Sikerült végre olyan helyre költöznöm, ahol van garázs, és megfordult a fejemben az ötlet, hogy esetleg motort építenék, mert az jó mókának tűnik ( na jó, nem szeretnék orindzskánticsopperszt majmolva fűnyíró stílusjegyeket motorra vinni és nem a discovery miatt jött az ötlet, hogy ezzel szeretnék foglalkozni - hobbi szinten). Ötletem lenne, nem is ezért írok, csak a jogi hátterére lennék kíváncsi a dolognak. Mi kell ahhoz, hogy egy 8 különböző motorból összekukázott és a többi részén általam átalakított gépet utcára engedjen a jard? A cél a teljesen jogtiszta motor megalkotása. Vizsgával stb. Legalább valaki átnézi utánam a munkát :)
És esetleg áldozatul eshetne 50 ccm-nél nem nagyobb paripa is a hóbortnak (már csak azért is, mert először inkább egy sámsont vagy a mustangomat vágnám ketté úgy próbaképpen), nem tudom, ott van-e bármi ami miatt "vizsgáztatni" kell a gépet?
Félreértés ne essék, nem 12 évesen akarok nekiesni vasfűrésszel és kézifurdanccsal a műveletnek, hogy aztán duCKtape-pel meg dróttal takarjam ki a kényes részeket... :)
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
Ebben igazad van, a restaurálást arra értettem, hogy saját részre szeretnék egy motort teljesen megcsinálni, az hogy ezzel szeretnék foglalkozni az ebben az országban ahogy te is mondtad önmagában kevés. Mérnök hallgató vagyok, mesterképzésen van "veteránjármű restaurátor" képzés, gondolkozok rajta, de ebben az országban lehet még a gondolatokat sem éri meg sajnos! Mindenesetre ha lesz lehetőségem hobbi szinten foglalkozni vele, mindenképpen kell valami referencia :)
http://www.sportmotor.hu/motor...
Yamaha DT 50 MX (1NN alvázszámú) az egyetlen olyan motor ami ezek közül tetszik, ilyenem volt, a körlámpások már nem tetszenek. MTXet néztem még, csak arról semmilyen tapasztalatom nincs, sem alkatrészellátás terén sem megbízhatóság terén. DT hez jóformán mindent be tudok szerezni.
honda mtx 50-80...
suzuki ts 50
amugy megkérdezhetem h mire kell mert lehet h tudok segítteni ebben abban stb.... ha kérdésed van írj bátran szívesen megosztom veled tapasztalataimat alkatrészelátásban vagy szerelésbenbármiben..üdv GÁBOR
Segítségeteket szeretném kérni.
Keresek régebbi típusú (80as évek közepe táji) enduro motort, ami max 80ccm és levegőhűtéses.
Milyen típusokat tudtok mondani? felsorolás szinten
Válaszokat előre is köszönöm!
Motor átalakítás előtt állok, és a tapasztaltabbaktól kérdezném, hogy a motor segédvázának átalakítása engedélyköteles-e, vagy nem?
Ez a alatt pl. a segédváz csonkolását, felhajlítását, vagy cseréjét értem.
Kinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Üdv:János
http://dominatorepul.blog.hu/
Van valami különbség a zzr D és az E 4-es leömlői közt?
szervizkönyvet vagy részletes leirást a blokk
szétbontásáról és összerakásáról. RC04-es kiadás.
Válaszokat , ajánlatot a zsebelan@citromail.hu
cimre küldjetek. Köszönet.
A hirdetések mellet az ott szereplő összes alkatrész együttes ára szerepel, de ettől függetlenül külön -külön is elvihetők!
Egyedileg vannak árazva az alkatrészek, azt is megtaláljátok a leírásban!
Első adag: http://aprod.hu/hirdetes/kawas...
Második adag: http://aprod.hu/hirdetes/kawas...
Ha érdekel valamelyik:
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Üdv.: Ádám
Továbbá ha esetleg tud valaki eladó LeoVince SBK EVO II slipon dobot 2003-2004-es 600RR-hez kérem keressen meg ! Köszönöm :)