Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

18évesen A.korlátozottat lehet tenni az jobb mint az A1! Sztem ne vegyél kocsit! Én is nézegettem egy subarut de inkább maradtam a motornál!
Lenn áll a garázzban ugyhogy majd csinálok képeket rola és felteszem ide!
köszi előre is!
Kéne hozzá egy elölnézeti kép, anélkül elég nehéz megterveznem 3D-ben. Ha tudsz egy léptékarányos elöl- és oldalnézeti képet, akkor tedd be a topicba, vagy küld el e-mailben nekem, úgy meg tudom tervezni, és utána már nem lesz nehéz dolgom. Még is csak most tanulom a 3D grafikát a munkahelyemen, úgyhogy tökéletes gyakorlás lenne. Csak a kép kell. Próbálj meg róla egy elölnézetit csinálni, ha tudsz.
Ha idődengedi alkoss légyszi valami poénosat a topicalján közölt motorommal. Nem valami jo kép, tudom. Ha reménytelen hagyd a kakukkfüttybe.
Leht hogy igazad van, remélem nem Ma megyünk megnézni év valószinű hogy meg is veszem. Van még rá egy éves műszaki, és ha 1 év mulva olyan állapotban lessz akkor leadom a randszámot és kész. Volt egy évig autom. A motorrol nem mondok le. Nyárra jolenne a jogsi és akkor lehetne motorozni is Ezen leszek, vagy...
Nem tudom honnan a kép, belebotlottama neten.
A lentebbi képek Light-tal készültek, de ugyanezt meg lehet csinálni a 3D studio Max-al. Én a 3d max-al dolgozom, grafikusként.
ez a kep vmi game-bol van?
Helyes. Örülök hogy nem akarod el kotyavetyélni, bár szerintem minden pénzed a Lanciára fog elmenni
Ez sem Vasparipa
mindegyiket lightwave-ben rajzoltak
Elbattyogtam erre a Lightwave-es oldalra, de nem találtam külön motoros galáriát , és nem derült ki számora hogy ezek rajzolt mocik vagy "hús vér gépek". no?
üdv keri, meg mindenki! Eldőlt a kérdés. kocsit veszek 70 ezerért, egy 21 éves Lanciát. A motort májusban elviszem műszakiztatni és majd leteszem rá a jogsit, vagy nem, de motor marad mindenképp! Legyetek jók motorosok, és ne picsázzatok!
Ezek a képek milyen progival vannak csinálva? Marha jók.
Tim Cameron 3Ds mocijai
Az ár erősen függ az álapotától. 25-50 körül mennek, de ha tényleg jó akkor 100at is megütheti, mondjuk nem vagyok képben oldtimereknél. Én a TS-emet jó álapotban haveri alapon 25-ert vettem, még 20at költöttem rá és igy tuti a gép.
Az átírás és eredetvizsga még 25körül.
Általában az összes költség a vevőt terheli, mert azért ingyen nem szokás motort adni.
A kocsi praktikus és drága dolog, főleg enyiért nem kapsz olyat amivel nem lesz gond.
A motor viszont élvezetes, olcsobb, városi közlekedésre hatékonyabb, kevesebbet fogyaszt, de csak 0fok felett használható (pár elvetemültet leszámítva. Sajnos veszélyesebb is. Neked kell eldönteni mit szeretnél jobban.

Én is 18évesen kezdtem haverom Simsonjával, ha enyire nincs pénzed akkor lehet hogy neked is elöbb egy ilyet kéne szerezned, aztán ha lesz jogsid újra előveheted az MZ-t

Az hogy nem nez ki hülyen? Határozottan nem. Ez egy klaszikus motor. A motorosok közt nagy tiszteletnek örvendenek az ilyen gépek, ha szép álapotban van.
A fagyizó elött viszont nem lehet a csajokat kábítani vele, ahoz egy szutyok robogó, vagy egy több millás moci szükséges.
Kicsit határozatlannak tünsz...vagy nem?
Mennyit kérhetnék most érte,ha netán el akarnám adni, illetve mennyit adnának érte? És az átiratási, eredetvizsgálati költségek kit terhelnének ilyenkor?
Azt még nem tudod, hogy nincs rá jogositványom. 18 éves vagyok, Bs jogsim az van. Kocsit akarok majd venni, de ahoz még gyüjtenem kell. Most 100.000 ftom van, A dilemmám az, hogy vegyek kocsit később, vagy csináljam meg a A/1et és akkor két év mulva meg a korlátlant. Ezen filozok már egy ideje. Most talán a jogsi felé hajlok. Szerinted nem néz ki egy kicsit bután a motorom?
Ha nincs pénzed restaurálásra, simán tedd rendbe és használd.
Ennél olcsobban nem fogsz motorhoz jutni, legfeljebb egy TS-t kapsz, ha nem teszel hozzá ami lényegében ugyan az mint a Trophy, de a Trophy sokkal egyedib az első lengőkaros futóművével és a lámpatestével.

Modernizálásra nincs szükség, a németek nagyon kitalálták ezeket a gépeket, ha rendbeteszed nagyon jók ezek a motorok és nagyon olcsó hozzá minden. Én a Honda mellé vettem egy MZ TS-t anyira szeretem.
Persze sokat ne várj tőlük, de közlekedésre, túrázgatásra alkalmasak, én még kanyarvadászatot is szoktam rendezni vele és karcolom a lábtartóval a mátrai utakat ...persze leginkabb leejtőn lefelé még egy ilyen öreg gép is függőséget tud okozni.

De mondom iratkoz fel a levelező listánkra és garantálom, hogy megfertőzünk
Köszönöm a hozzászólást. Mindenképpen megfontolom amit mondtál. Pár mondat kiegészítésképpen. Anyagi lehetőségeim korlátozottak. Ez kb. 20E Ft. Mondhatom hogy első motorom. Most örököltem. Meg akarok tanulni vele kezelni bizonyos helyzeteket. Csúszás, döntés, neaggyisten esés. Felújítani nem akarom. Áron allul eladni sem. De ha - ahogy mondtad - a szocis oldalon találok rá vevőt, akkor eladnám a mostani nagyon jó állapotában.
Üdv!
30éves motort bűn átalakítani. Egy ilyen motor már veterán, tehát a gyárihoz közeli álapotokat kell visszaállítani.
Ami nem festett rajta azt krómoztatni, a festett részeknek lehet egy oldtimeres, világos vaj színt adni, természetesen nagyon jó minősegben, az alu részeket polírozni.
Ha olyan ramaty álapotban van hogy ezt nem érdemes megcsinnálni akkor pedig vagy alkatrésznek eladni, vagy venni hozzá egy jót és felhasználni alkatrésznek.

Nekem egy 25 éves MZ TS-em van,(a 25éves Honda CB 750 mellet) gyári álapotu. Ha lemosom és felvaxolom mindenki a csodájára jár mert egyszerüen szép a maga németes, szocialista otromba retro hangulatával. Persze ehez kell, hogy ne legyen lepusztulva. Ráasásul így gyári álapotban is nagyon megbízható gép,(20ezer km fölött mentem vele csak tavaly) nem igényel modernizálást...talán csak a feszabot érdemes kicserélni, de én elektromüszerész vagyok, így az eredeti fesszabot is sikerült jól beállítani.

Ha te ezt nem érted meg és ragaszkodsz a modernizáláshoz, cseréld el egy újabb ETZ-re, tegyél rá burkolatot, jó minőségü gumit, egy jól kihangolt rezo kipufogót, jó minősegü fékbetéteket. Ennél többet nem tehetsz a modernizállás érdekében. Azaz tehetsz csak akkor egyszerübb/olcsóbb venni valamilyen 125ccm-es Hondat vagy Suzukit, mert azok tuning nélkül is jobbak.

Ha hajlasz a szoci retro feeling irányába keresd fel a szoci.motoros.hu iratkozz fel a levelezőlistára, vagy ha nem akarsz a fórumokon is sok ötletet/tanacsot tudnak adni, de az elcseréléshez/eladáshoz is könyebben találsz érdeklődőt.
Sziasztok!

30 éves motor, vén motor? Lehet. De nem szemét. Tippeket várok, átalakitásra,
ugyanis, egy ugyanilyen motor áll a garázsomben, nagyon jo állapotban, és szeretném
modernebb, szebb, jobb, de legalábbis más állapotban tudni! Ha valakinek van ötlete
irja meg! KÖSZ elöre is!
Sziasztok! Azért kezdtem ezt a forumot mert szeretném megtudni hogy ki hogyan épiti, tuningolja saját paripályát.