Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és a 3.000 is az enyém legyen:

haesetleg hozzászólás sorszámát írjátok,ahol le van rva minden,az is jó nekem..Üdv:
Petium
Hajh!

Sziasztok,első hozzászólásommal szeretnék kérdezni is egyben.A vágyam egy Honda VTX 1800,de itthon horribilis ára van.Németeknél,lengyeleknél láttam olcsón (sic!) és ami megtetszett,az magánembertől lenne.Egy barátom azt mondta,hogy magánembertől ne vegyek,mert ha valamilyen papírt nem kapok meg,akkor 1200 km-t megtenni 2x feleslegesen kész ráfizetés lenne. Cégként venném a motort,de nem tudom,hogy milyen papírokat kell megkapnom és megírnom,hogy itthon ne legyen fennakadás,kint van e pl eredetiség ellenőrzés,honnan tudom,hogy azé a motor aki eladja,ha megvettem a saját papírjaival lábon hazahozhatom e,milyen költségek terhelik hazahozatal után...vagy tényleg jobb kereskedőtől venni,még ha picit drágább is?

Köszi:

Petium
Eredeti forgalmi+ kivonó határozat és egy 2nyelvü adás-vételi a kinti tulajjal,és már kezdheted is a forgalomba helyezést.
jó napot mindenkinek.egy olyan kérdésem lenne hogy külföldön lejárt okmánnyal rendelkező de már pár éve Magyarországon lévő motort forgalomba tudok e hozni? szükséges hozzá a kinti forgalomból való kivonás?750ccm és ahogy számolgattam elvileg 90 ezerből megvan.milyen papírok kellenek nekem a magyar forgalomba helyezéshez?válaszokat előre is köszi
Szép jó napot mindenkinek! Lehet, hogy ezt a kérdést már 1000-ren feltették, de én nem igazán találtam rá meg a választ. Illetve nem tudom, hogy amit találtam az, az én esetemben is igaz e.. Lehet, hogy ha türelmesebb vagyok...

Szóval vettem egy Gilera DNA-t ami 2008-ban lett behozva Magyarországra Olaszországból. Azóta itt a tulaj szerint nem lett forgalomba helyezve, ő is illetve az előtte lévő tulaj is 50-esként használta. A motor 200cc-s. (...)

Az eredeti szertifikációja megvan, viszont sem a külföldi forgalomból való kivonás sem az itthoni forgalomba helyezésről szóló papírja nincs meg. Én egy adásvételivel hoztam el illetve a fent említett szertifikációval.

A kérdésem tehát az, hogy milyen okmányokra lesz szükségem ahhoz, hogy ezt forgalomba tudjam helyezni, rendszám kerüljön rá? Ha nem lett még itthon forgalomba helyezve számolnom kell még a regisztrációs adóval is? A kinti forgalmi papírja, legyen az bármilyen, be kell szereznem? Ha igen hogyan?

Köszönöm szépen a segítségeteket, remélem nem ez az 1001-egyedik ilyen jellegű kérdés a fórumon. Ha igen, bocsássátok meg nekem.

További szép napot/hetet!
Segítség! Honda VT 600 C Shadow-ot hoznék Németországból, saját részre!
Mit kell tennem? Kint le kell e adnom a rendszámot, vagy haza hozhatom lábon?
Itthon mennyibe kerül a forgalomba helyezés, névreírás összesen?
Előre is köszönöm:
Bimbó
Pöpec!
Se vám, se áfa!
Sziasztok! Német O-ból szeretnék crossmotort behozni.Nem szeretném forgalomba helyezni.Az lenne a kérdésem hogy áfá-t kell e fizetni?
Én a német rendszámos motoromat adtam el itthon a hazaköltözködés kapcsán. Úgy csináltam, hogy megkötöttük az adásvételit, én levettem a rendszámot, és két nap múlva kint leadtam (illetve ott érvénytelenítik, de ez mindegy, ott kell legyen a rendszám). A forgalmiba belepecsételték, hogy külföldre eladtam, és visszaadták. Ezt a módosított forgalmit aztán visszaadtam az új tulajnak, mert az kellett az itthoni forgalomba helyezéshez. A motor kora nem számít, ha kint rendszámos, akkor már itthon is forgalomba lehet helyezni (ez a környezetvédelmi akármi csak új motorokra érvényes). Ez a német verzió, gondolom az osztrák is nagyon hasonló.
Sziasztok! Pest megyében, vagy Budapesten hol tudom intézni a regadót a behozott használt motoromra? Csak a területileg illetékes vámhivatalba mehetek?
Sziasztok! Hozott már valaki ausztriából haza "lábon" motort? Van pár dolog, amiről sajnos nem találtam info-t:
- A rendszámot le kell venni a motorról mielőtt áthozzuk és le kell adni valahol?
- Át kell írni valamit a forgalmiban egy helyi "okmányirodában" vagy a magyar forgalombahelyezéshez elég az adásvételi, forgalmi, törzskönyv trió?
- Ki kell vonni a forgalomból exportra mielőtt elhozzuk? A tulajnak kell kivonnia még az adásvétel előtt? Vagy nekem utána? A kivonáshoz szükséges a forgalmi is?
A helyzetem annyiban egyszerűbb, hogy kint élő hazánk fia a tulajdonos és mivel neki is lenne elintéznivalója a környéken elhozná "lábon" a motort, utána levenné a rendszámot és elvinné haza leadni, és a kapott papírt küldené postán, csak a papírok intézése szempontjából még nem tudjuk ez mennyire járható út.
És még egy kérdés: környezetvédelmi besorolás vagy vmi ilyesmi esetleg megakadályozhatja a magyar forgalomba helyezést? (a motor egyébként gyári állapotú és friss műszaki vizsgás, de már igencsak "nagykorúnak" számít, első szériás Africa Twin)
Na jó de a jónak ahhoz mi köze hogy kell.
A Barik Köztöt is millióan nézik pedig....................
Brutális egy szerkezet, ezelőtt 40 évvel volt egy mondás: Megy izs, meg nem izs! Egy biztos nem takarékoskodtak az anyaggal! De nekem ajándékba sem kellene!
Az már van.
Miért nem motort veszel inkább?!
Heló mindenkinek!
Ismertek valakit aki Ukrajnából be tud hozni motorkerékpárokat?
Izs planeta 5- ös érdekelne
Hi
szegisa@freemail.hu
Szegisa! Ha lehetséges, adj már meg valami elérhetőségedet, mert lenne egy pár kérdésem az olasz "kiruccanásotokról"... sok mindenben kellene a segítséged. Remélem olvasod majd a topikot. Előre is köszönöm!
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy ha szeretnék vásárolni most egy 125-ös közúton is használható (papíros, de akár 50-esként használt) endurocross motort, esetleg külföldön, akkor azt hol tudok nézni? Esetleg ausztriában...? Mennyi pénz azt behozatni (ha 50-es papírokkal, akkor nem kell ugye átíratni, csak egy adás-vételni) Vagy hogy működne ez ha pl: Bécsi szaküzletből lenne véve? A válaszokat előre is köszönöm!
Egy Yamaha XJ900-ast szeretnék behozatni Skóciából, Glasgow mellől.
Fuvarozót, Speditőrt, Szállítmányozót keresek, aki kb. két héten belül el tudná hozni.

Hívj: +36 70 242 7779

A vas egyébként egyből eladó sorba is kerül, alkudni lehet:
http://kepesmotor.hu/yamaha-tu...
Tudom!Azért ugy két éve én is csak a mobil.de oldalon láttam nekem való gépeket.És nem akartam el hinni,hogy itthon van eladó.Tavaj találtam egyet.És most megint semmi.Csak külföldön.Ha össze jön a lóvé én is németböl hozok 1 tzr 250 3ma-s gépet mert itthon egyszerüen nem adja el senki!
Én is ezt tervezem.Igaz hogy sosem voltam józan.
De! Nem fogom itt elmagyarázni, mert nem offolom szét a topikot...