Ha sikerül megvennem a kiszemelt"áldozatot", akkor szívesen behozok még egy motort, ha igény van rá, de csak akkor, ha elkísér a vevő és felezzük a költségeket.
Egy bagatell kérdés:a kétnyelvű adásvételi azt jelenti, hogy egy magyar adásvételit hivatalosan lefordíttatok, vagy magam fordítom le esetleg van ilyen nyomatvány? És kint írjuk alá mindegyiket az eladóval? Vagy a magyar ill. német aláírt adásvételit fordíttatom le itthon?
köszönöm előre is a válaszokat!
Inkább a forgalombahelyezésben,egyedül ki nem mennék csak úgy hasraütve.Sok a balkáni nepper kint és elviszik az olcsó motorokat ami marad az van ithon is.Mit akarsz venni?
Dettó így csináltam én is
Mindezzel együtt 2 teljes napom ment rá és még kb 1 óra az okmányirodába.
Regadót azt csak Budaörsön a DEPO-ban tudtam mivel a környékünkön csak ott lehet, ennek felkutatása vett igénybe kb 3 órát , na ezt csak mellékesen írtam
-Szükséges papírok : Külföldi forgalmi, Külföldi forgalomból kivonás, és kétnyelvű(!) adásvételi.
Amiket nem kell fizetned ha Unió tagállamból veszed:
- Eredetiség vizsgálat (kb. 17 000 lenne)
- Származási ellenőrzés (kb. 8000 lenne)
- Nem kell vagyonszerzésit fizetned HA(!) egyből külföldről veszed, szóval nem magyar kereskedőtől.Amúgy meg köbcentinként valami 18 forint talán.
Mente:
1. lépés: Irány a KPM. Itt csinálnak a motorodról egy műszaki adatlapot (Ideiglenes forgalomba helyezés)és egy műszaki vizsgát.Előtte a papírokat be kell vinned, és be kell jelentkezned, mert sztm csak 1-2 hét múlva kapsz vizsga időpontot. Az előbbinek 23.000 Ft a bére, a műszaki vizsgának meg kb. 4000 Ft.
Szóval itt kb. 27 000 Ft elmegy alapból.
2. A kapott műszaki lapnak azért van jelentősége, mert ezzel kell majd továbbmenned befizetni a regadót. Szépen kiszámolják, kipengeted, és megkapod az igazolást.
A lenti linken ki tudod számolni a tiéd.
3. Biztosítást kötni rá. Itt az a gáz a dologban, hogy ha tegyük fel te nyáron vetted a mocit, és az adásvételin a tényleges nyári vétel napja van, akkor a biztosítónak visszamenőleg fizetni kell az adásvétel napjáig!
4. Utolsó lépés, és egyben a legrövidebb: Okmányiroda. Papírok bemutatása, csekkek befizetése, neked tetsző rendszám kiválasztása, felrakás a motorra, és már mehetsz is !
Törzskönyve majd csak 1-2 hét múlva jön postán.De te akkor már vígan, szabályosan közlekedsz :D
A regadó és a forgalombahelyezés együtt max 60e lesz.
Nos, láma kérdés, de leírná valki az ügyintézés menetét, attól a perctől, hogy aláírjuk az adásvételit? Forgalmin kívül valamilyen papírt kell még kapnom a tulajtól? Honnan tudom, hogy nem lopott a motor, nem hamis a forgalmi? Hazahozatom, hova kell először menni? Bocs, a sok hülye kérdésért, de semmi tapasztalatom sincs külföldi vásárlással.
Megtettem...sajna igazad volt, nem adnak rá engedélyt....
Így muszáj lesz kocsival behúzni.
Saját lábán nem merem bevinni, mert azt a 20 km-es szakaszt, ami a házunk, és KPM között van szinte napi rendszerességgel vizsgálják a rend őrei :(
Viszont ami nagy vígasz, hogy kevesebbe kerül a forgalomba hozatal, mint amennyire számítottam.
2004-es Kawasaki Z750 esetén ez kb. 130.000 Ft
Mondjuk a regadót csak tippelni tudtam.
Esetleg nem tudtok egy oldalt, ahol pontosan kiszámítható ?
Most vettem egy Z750-et olaszból. Szeretném forgalomba hozatni. Ha jól tudom az első lépés a Közlekedési felügyelet, ahol ugyebár a műszaki lapot megcsinálják. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem:
Nem tudjátok véletlenül, hogy kötelező-e trailer/utánfutón bevinni a motort, vagy esetleg kaphatok-e rá valamilyen ideiglenes útvonal engedélyt egy bizonyos összegért?
Hajlandó lennék kifizetni pár 1000 Ft-ot, hogy mihamarabb letesztelhessem a kis drágát legálisan a forgalomban :D
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék mik jelenleg az uniós motorbehozatali lehetőségek, és mennyiért? A motor 1991-1995 közötti lenne, 250 köbcentis, és max 25 kw-os. (Ha esetleg picit több, lehet itthon úgy papíroztatni, hogy annyi legyen? Mert korlátozott jogsim van.) Mennyibe kerülne a behozatal? Vám, regadó, minden egyéb. És mennyi lenne leműszakiztatni? Ha a motor TÜV-je már évek óta lejárt, attól itthon simán forgalomba lehet helyezni? És mindehhez mi kell? Eddig csak a kétnyelvű adásvételit olvastam. Más?
Előre is köszi a válaszokat!
köszönöm előre is a válaszokat!
de ha lenne ilyen lehetőőség h kinn olcsóbb mint itthon az jó lenne mert sokszor járok ki munka ügybe is
Mindezzel együtt 2 teljes napom ment rá és még kb 1 óra az okmányirodába.
Regadót azt csak Budaörsön a DEPO-ban tudtam mivel a környékünkön csak ott lehet, ennek felkutatása vett igénybe kb 3 órát , na ezt csak mellékesen írtam
-Szükséges papírok : Külföldi forgalmi, Külföldi forgalomból kivonás, és kétnyelvű(!) adásvételi.
Amiket nem kell fizetned ha Unió tagállamból veszed:
- Eredetiség vizsgálat (kb. 17 000 lenne)
- Származási ellenőrzés (kb. 8000 lenne)
- Nem kell vagyonszerzésit fizetned HA(!) egyből külföldről veszed, szóval nem magyar kereskedőtől.Amúgy meg köbcentinként valami 18 forint talán.
Mente:
1. lépés: Irány a KPM. Itt csinálnak a motorodról egy műszaki adatlapot (Ideiglenes forgalomba helyezés)és egy műszaki vizsgát.Előtte a papírokat be kell vinned, és be kell jelentkezned, mert sztm csak 1-2 hét múlva kapsz vizsga időpontot. Az előbbinek 23.000 Ft a bére, a műszaki vizsgának meg kb. 4000 Ft.
Szóval itt kb. 27 000 Ft elmegy alapból.
2. A kapott műszaki lapnak azért van jelentősége, mert ezzel kell majd továbbmenned befizetni a regadót. Szépen kiszámolják, kipengeted, és megkapod az igazolást.
A lenti linken ki tudod számolni a tiéd.
3. Biztosítást kötni rá. Itt az a gáz a dologban, hogy ha tegyük fel te nyáron vetted a mocit, és az adásvételin a tényleges nyári vétel napja van, akkor a biztosítónak visszamenőleg fizetni kell az adásvétel napjáig!
4. Utolsó lépés, és egyben a legrövidebb: Okmányiroda. Papírok bemutatása, csekkek befizetése, neked tetsző rendszám kiválasztása, felrakás a motorra, és már mehetsz is !
Törzskönyve majd csak 1-2 hét múlva jön postán.De te akkor már vígan, szabályosan közlekedsz :D
Remélem segítettem, és nem írtam hülyeséget :D
Nos, láma kérdés, de leírná valki az ügyintézés menetét, attól a perctől, hogy aláírjuk az adásvételit? Forgalmin kívül valamilyen papírt kell még kapnom a tulajtól? Honnan tudom, hogy nem lopott a motor, nem hamis a forgalmi? Hazahozatom, hova kell először menni? Bocs, a sok hülye kérdésért, de semmi tapasztalatom sincs külföldi vásárlással.
Jól saccoltam, kb. 80.000 Ft CSAK a Regadó.
Száradjon le az arcbőrük :(
Na de mindegy, már megszoktam..
Köszi !
Így muszáj lesz kocsival behúzni.
Saját lábán nem merem bevinni, mert azt a 20 km-es szakaszt, ami a házunk, és KPM között van szinte napi rendszerességgel vizsgálják a rend őrei :(
Viszont ami nagy vígasz, hogy kevesebbe kerül a forgalomba hozatal, mint amennyire számítottam.
2004-es Kawasaki Z750 esetén ez kb. 130.000 Ft
Mondjuk a regadót csak tippelni tudtam.
Esetleg nem tudtok egy oldalt, ahol pontosan kiszámítható ?
Most vettem egy Z750-et olaszból. Szeretném forgalomba hozatni. Ha jól tudom az első lépés a Közlekedési felügyelet, ahol ugyebár a műszaki lapot megcsinálják. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem:
Nem tudjátok véletlenül, hogy kötelező-e trailer/utánfutón bevinni a motort, vagy esetleg kaphatok-e rá valamilyen ideiglenes útvonal engedélyt egy bizonyos összegért?
Hajlandó lennék kifizetni pár 1000 Ft-ot, hogy mihamarabb letesztelhessem a kis drágát legálisan a forgalomban :D
Érdeklődni szeretnék mik jelenleg az uniós motorbehozatali lehetőségek, és mennyiért? A motor 1991-1995 közötti lenne, 250 köbcentis, és max 25 kw-os. (Ha esetleg picit több, lehet itthon úgy papíroztatni, hogy annyi legyen? Mert korlátozott jogsim van.) Mennyibe kerülne a behozatal? Vám, regadó, minden egyéb. És mennyi lenne leműszakiztatni? Ha a motor TÜV-je már évek óta lejárt, attól itthon simán forgalomba lehet helyezni? És mindehhez mi kell? Eddig csak a kétnyelvű adásvételit olvastam. Más?
Előre is köszi a válaszokat!