Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No, erre nem is gondoltam.
A kétnyelvű adásvételi olyan hogy magyar és pl:olasz nyelven van írva
Ha sikerül megvennem a kiszemelt"áldozatot", akkor szívesen behozok még egy motort, ha igény van rá, de csak akkor, ha elkísér a vevő és felezzük a költségeket.
Egy bagatell kérdés:a kétnyelvű adásvételi azt jelenti, hogy egy magyar adásvételit hivatalosan lefordíttatok, vagy magam fordítom le esetleg van ilyen nyomatvány? És kint írjuk alá mindegyiket az eladóval? Vagy a magyar ill. német aláírt adásvételit fordíttatom le itthon?
köszönöm előre is a válaszokat!
Valaki tud behozni külfödről motorokat egy 636-os érdekelne stuntra idomok papirok nélkül.
250 es CR-t
de ha lenne ilyen lehetőőség h kinn olcsóbb mint itthon az jó lenne mert sokszor járok ki munka ügybe is
Pl: Husqvarna 125 sm, vagy aprilia mx 125
Inkább a forgalombahelyezésben,egyedül ki nem mennék csak úgy hasraütve.Sok a balkáni nepper kint és elviszik az olcsó motorokat ami marad az van ithon is.Mit akarsz venni?
hello! tudsz segíteni külföldről hogy tok behozni motort és honnan?
Köszi a választ! Nem lesz ez akor nehéz menet.
Dettó így csináltam én is
Mindezzel együtt 2 teljes napom ment rá és még kb 1 óra az okmányirodába.
Regadót azt csak Budaörsön a DEPO-ban tudtam mivel a környékünkön csak ott lehet, ennek felkutatása vett igénybe kb 3 órát , na ezt csak mellékesen írtam
Ha külföldről veszed akkor:

-Szükséges papírok : Külföldi forgalmi, Külföldi forgalomból kivonás, és kétnyelvű(!) adásvételi.

Amiket nem kell fizetned ha Unió tagállamból veszed:
- Eredetiség vizsgálat (kb. 17 000 lenne)
- Származási ellenőrzés (kb. 8000 lenne)
- Nem kell vagyonszerzésit fizetned HA(!) egyből külföldről veszed, szóval nem magyar kereskedőtől.Amúgy meg köbcentinként valami 18 forint talán.

Mente:

1. lépés: Irány a KPM. Itt csinálnak a motorodról egy műszaki adatlapot (Ideiglenes forgalomba helyezés)és egy műszaki vizsgát.Előtte a papírokat be kell vinned, és be kell jelentkezned, mert sztm csak 1-2 hét múlva kapsz vizsga időpontot. Az előbbinek 23.000 Ft a bére, a műszaki vizsgának meg kb. 4000 Ft.
Szóval itt kb. 27 000 Ft elmegy alapból.

2. A kapott műszaki lapnak azért van jelentősége, mert ezzel kell majd továbbmenned befizetni a regadót. Szépen kiszámolják, kipengeted, és megkapod az igazolást.
A lenti linken ki tudod számolni a tiéd.

3. Biztosítást kötni rá. Itt az a gáz a dologban, hogy ha tegyük fel te nyáron vetted a mocit, és az adásvételin a tényleges nyári vétel napja van, akkor a biztosítónak visszamenőleg fizetni kell az adásvétel napjáig!

4. Utolsó lépés, és egyben a legrövidebb: Okmányiroda. Papírok bemutatása, csekkek befizetése, neked tetsző rendszám kiválasztása, felrakás a motorra, és már mehetsz is !

Törzskönyve majd csak 1-2 hét múlva jön postán.De te akkor már vígan, szabályosan közlekedsz :D


Remélem segítettem, és nem írtam hülyeséget :D
Eredeti forgalmi és eredeti kivonót kell kapjál akkor nagy baj nem lehet KPM,VPOP,biztosítás,ocsmányiroda a sorrend.Első kettő egy napon elintézhető
A regadó és a forgalombahelyezés együtt max 60e lesz.
Nos, láma kérdés, de leírná valki az ügyintézés menetét, attól a perctől, hogy aláírjuk az adásvételit? Forgalmin kívül valamilyen papírt kell még kapnom a tulajtól? Honnan tudom, hogy nem lopott a motor, nem hamis a forgalmi? Hazahozatom, hova kell először menni? Bocs, a sok hülye kérdésért, de semmi tapasztalatom sincs külföldi vásárlással.
Köszönöm !

Jól saccoltam, kb. 80.000 Ft CSAK a Regadó.

Száradjon le az arcbőrük :(
Na de mindegy, már megszoktam..

Köszi !
Megtettem...sajna igazad volt, nem adnak rá engedélyt....
Így muszáj lesz kocsival behúzni.
Saját lábán nem merem bevinni, mert azt a 20 km-es szakaszt, ami a házunk, és KPM között van szinte napi rendszerességgel vizsgálják a rend őrei :(

Viszont ami nagy vígasz, hogy kevesebbe kerül a forgalomba hozatal, mint amennyire számítottam.
2004-es Kawasaki Z750 esetén ez kb. 130.000 Ft

Mondjuk a regadót csak tippelni tudtam.

Esetleg nem tudtok egy oldalt, ahol pontosan kiszámítható ?
KPM nem ad rá útvonalengedélyt tavasszal én is akartam de haver mondta hogy erre nem lehet,de azért kérdezz rá az nem kerül semmibe
Sziasztok!

Most vettem egy Z750-et olaszból. Szeretném forgalomba hozatni. Ha jól tudom az első lépés a Közlekedési felügyelet, ahol ugyebár a műszaki lapot megcsinálják. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem:

Nem tudjátok véletlenül, hogy kötelező-e trailer/utánfutón bevinni a motort, vagy esetleg kaphatok-e rá valamilyen ideiglenes útvonal engedélyt egy bizonyos összegért?

Hajlandó lennék kifizetni pár 1000 Ft-ot, hogy mihamarabb letesztelhessem a kis drágát legálisan a forgalomban :D
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék mik jelenleg az uniós motorbehozatali lehetőségek, és mennyiért? A motor 1991-1995 közötti lenne, 250 köbcentis, és max 25 kw-os. (Ha esetleg picit több, lehet itthon úgy papíroztatni, hogy annyi legyen? Mert korlátozott jogsim van.) Mennyibe kerülne a behozatal? Vám, regadó, minden egyéb. És mennyi lenne leműszakiztatni? Ha a motor TÜV-je már évek óta lejárt, attól itthon simán forgalomba lehet helyezni? És mindehhez mi kell? Eddig csak a kétnyelvű adásvételit olvastam. Más?
Előre is köszi a válaszokat!
Még mindig várom: tudja-e valaki mopedautót honnan érdemes behozni?
megvan, írtam :)
Ha még magvan a mail címem írj oda és válaszként küldöm a kinti linket,aztán eldöntöd hogy neked olcsó-e.Ja és ott tuti találsz Transalpot
Sziasztok, egy kérdésem lenne, bár nem motor de tudja valaki, hogy aixam moped autókat honnan lehet olcsón behozni kintről?
Van itt olyan, aki forgalomba tud helyezni nekem egy 10éves, 150-es, olasz robeszt 80, max 100ezerért?