Nekem az lenne a kérdésem, hogy van egy 1979es Bmwje egyik barátomnak (Angliában él, ott használta), most haza akarná hozni. Nem akar rá Ot rendszámot, nem tudom, hogy van-e valami megkötés (itt leginkább a káros anyag kibocsátásra gondolok, mivel régi) ami miatt nem lehetne itthon kifizetni rá a regadót és forgalomba helyezni?
Sziasztok.
Olaszországból szeretnék behozatni egy Cagiva Mito Evo típusú gépet. Nem akarom forgalomba helyezni, pályára kellene. Valaki tudna segíteni ? Vagy olyan ember elérhetőségét megadni aki ilyennel foglalkozik ? Előre is köszönöm.
Sziasztok! Valaki megmondaná, hogy kb mennyibe kerül egy külföldről behozott motort forgalombahelyezni Magyarországon?
2003, 1000CCM 120LE.
Légyszi segítsetek!
Én egy szóval sem írtam azt hogy bármit is Bpesten intéztem volna
Mindent itt miskolcon intéztem kivéve az okmányirodát.
Miskolcon a Futó utvában van az NKH és ahogy írtad a plázával szemben a Vám.
Te felmentél pestre? Miskolc nem lett volna közelebb? Vagy ott gondok voltak? Plázával szemben ott van az Adó és Pénzügy,ott is lehet fizetni.
Meg ha pesten intézem,remélem nem kell minden apró dolog miatt az adott illetéseket keresni,hanem elintézik Miskolcon is..
Ez a félév akkor volt, amikor még volt származás ellenőrzés ( MGA ). Gyakorlatban akkor is csak nyilatkozni kellett, hogy hol volt ennyi ideig a jármű. Most már ezt nem vizsgálják az okmányban. ( persze, lehet, hogy ez okmányirodája válogatja) de büntetés akkor sincs, max egy nyilatkozat, hogy neked fogalmad sincs róla. A program ezt NEM vizsgálja, az tuti.
Tévedés... Tavaly nyáron buziztak velem az okmányirodában, mert letelt a fél év a kivonástól számítva. Kiszabhat ugyan valami büntetést, de a gyakorlatban még nem hallottam ilyet.
Semmi....most lett pénzed a forgalomba helyezési költségekre...ezt nem vizsgálja az N.K.H.
Ami viszont fontos, hogy az ACI papíron a kivonás jogcíme "esportazione" legyen, ne pedig "demolizione". Ha bontásra vonták ki, nem fogod tudni forgalomba helyezni !
Ha már 2. tulaj vagy,és külföldi,akkor kell minden! Elolvasom a mailt,köszi Azt tudtam,hogy nem kell eredetiség,ha én vagyok az első tulaj itthon.A másikat nem tudtam,hogy nem kell.. Köbcentinként 24 Huf? Az a Vagyonszerzési illeték. Azt hittem,az van mindenképp.
Én itt számolgattam. 70e körül lenne a regadóm.
Most valamiért nem tölti be az átíratásos oldalt..
Helló valaki jár ki német országba mert kellenne nekem majd nyár elején 2db motor 1honda ns1 80nas poweres ,honda mtx 80 nas vizes tárcsafékes
előre is köszi a válaszokat
Rosszul tudod... Ha a forgalomba hozatal előtt változott a tulajdonos, akkor is csak a vagyonszerzési illetéket kell megfizetni cm3 után
(1) Gépjármű tulajdonjogának megszerzése esetén az illeték mértéke a hajtómotor hengerűrtartalmának minden megkezdett cm 3 -e után 18 forint az alábbi eltérésekkel:
a) az 1890 cm 3 -t meghaladó hengerűrtartalmú személygépkocsi és az 500 cm 3 -t meghaladó hengerűrtartalmú motorkerékpár esetén minden megkezdett cm 3 után 24 forint;
De ha már nem ő az első tulaj Mo.-on akkor ha jól tudom már kell...Mérget azért nem vennék rá...
De pletyka szinten hallottam olyanokat is , hogy Külföldről behozott jármű esetén , az okmányiroda kérhet eredet-vizsgát is...Saját hatáskörbe tartozik...
Írtam mailt ...Nézd meg..
Az átírási illeték az a cm3 után fizetett díj....Ha Magyarországon te vagy az első tulaj akkor ezt nem kell fizetned és ereset- vizsga sem kell...Csak a forgalmi + a törzskönyv+ a rendszám és a matrica díja...valami 18 000 Ft összesen.
Mondom ..én múlthéten rendeztem-helyezetm forgalomba a motort....
Nekem az lenne a kérdésem, hogy van egy 1979es Bmwje egyik barátomnak (Angliában él, ott használta), most haza akarná hozni. Nem akar rá Ot rendszámot, nem tudom, hogy van-e valami megkötés (itt leginkább a káros anyag kibocsátásra gondolok, mivel régi) ami miatt nem lehetne itthon kifizetni rá a regadót és forgalomba helyezni?