Szerintem az erőcsúsztatásban rejlik a tudománya. Ha jobban kiteszed a seggét, kisebb oldalerőt kap az első gumi és meredekebb szögben áll a kerék. Ezt ő sokkal jobban csinálja, mint a többiek.
Pontosan ugyanez volt a képlet a Stoner-Ducati párosnál. Akkor az a Ducati azzal a gumival lassú volt, mert nem tapadt az eleje. Azok a pilóták, akik nem voltak a csúsztatós technikának birtokában (nem úgy kell érteni, hogy nem tudták volna bármikor megcsinálni, hanem úgy, hogy nem idegződött beléjük, hogy ezzel a módszerrel érjék el a legjobb időt) azok lassabbak voltak, mert ugyan (jobbára) megérezték az első gumi csúszáshatárát, de nem tudták kijjebb tolni azt, mint Stoner. Igy, mint kiderült a Duksi maximum a 6. helyre volt jó átlagos MotoGP menő kezében, mint Hayden. (Jobbak kezében mint Rossi csak a 8. helyre volt jó. ) Eközben Stonernek bérelt helye volt a dobogón, vagy ha nem akkor a kavicságyban - ugyanis, amikor elmérte akkor a kitolt csúszáshatárban már nem volt javítási opció sem és jött a perec.
Marquez annyiban még jobb, hogy Ő a féktávon is nagyon teszi keresztbe. Lehet, hogy ez is segít. Apexen meg Ő mászik le leginkább a motorról, lehet, hogy ez is előnyös.
Nekem az a fura, hogy MM mi a faszért tud ennyivel jobban menni, a többiek meg rinyálnak a gumi miatt. Ha jól veszem ki Makinak bejön a miska gumi, és elismerően beszél a mérnökök munkájáról.
Vagy csak szerencséje lett volna, hogy ekkora előnnyel győzött most is
Akkor már az idei is az lesz, vagy lehet. Alaposan bekavarhatnak ezek a dolgok a Yamahán belüli felállásba már az idei évben. Persze, ha Marquez hozza amit tud, akkor teljesen mindegy.
durva volt, aztan jott a mese hogy lecsuszott az ujja a fekkarrol... De Pedrosatol nagyon szep gesztus volt hogy egybol odament hozza, meg a boxban is.
Szerintem ott valami aszfalt problema volt mer tobben is ott hibaztak.
Elment az eleje úgy néztem, de nem igazán vágom miért. Mindenesetre a kezdeti rajthoz képest eléggé visszaesett. Nem ment neki. Átpártolok Vinales drukkernek, mert már ő is gyorsabb
Mivel se a makit,sem pedig a nyalókást nem csípem,így nem igazán érdekelt a futam vége.Ha,csatáztak volna,akkor nézem,de még az sem volt.Unalmas volt,ez tény.
Pontosan ugyanez volt a képlet a Stoner-Ducati párosnál. Akkor az a Ducati azzal a gumival lassú volt, mert nem tapadt az eleje. Azok a pilóták, akik nem voltak a csúsztatós technikának birtokában (nem úgy kell érteni, hogy nem tudták volna bármikor megcsinálni, hanem úgy, hogy nem idegződött beléjük, hogy ezzel a módszerrel érjék el a legjobb időt) azok lassabbak voltak, mert ugyan (jobbára) megérezték az első gumi csúszáshatárát, de nem tudták kijjebb tolni azt, mint Stoner. Igy, mint kiderült a Duksi maximum a 6. helyre volt jó átlagos MotoGP menő kezében, mint Hayden. (Jobbak kezében mint Rossi csak a 8. helyre volt jó. ) Eközben Stonernek bérelt helye volt a dobogón, vagy ha nem akkor a kavicságyban - ugyanis, amikor elmérte akkor a kitolt csúszáshatárban már nem volt javítási opció sem és jött a perec.
Marquez annyiban még jobb, hogy Ő a féktávon is nagyon teszi keresztbe. Lehet, hogy ez is segít. Apexen meg Ő mászik le leginkább a motorról, lehet, hogy ez is előnyös.
Vagy csak szerencséje lett volna, hogy ekkora előnnyel győzött most is
Szerintem ott valami aszfalt problema volt mer tobben is ott hibaztak.
mondjuk az tény, hogy MM torony magasan győzőtt. Unalmas verseny volt.