Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

MM Rossi is megfoghatja. JLO pedig nagy kérdés jövőre, idén pedig nem fog visszaesni. Arra nem tennék, hogy jövőre tartósan jó eredményekre lesz képes.
Az idei évre leszek kíváncsi. Vajon most Rossi előlépett egyesnek a Yamahánál? Ha igen, akkor Marquez máris világbajnok. Ha nem és támogatják tovább, akkor Lorenzo viszi a tudás egy részét és lehet, hogy jövőre már jobb lesz Ducatival, mint idén hangvillával.
Nem biztos az, sosem lehet tudni.
Az igazság az, hogy remélem sikeres lesz ott is.
jövőmondó
neki már felesleges ..... az a vonat már el ment....
Pedrosanak kellene még egy csapatváltás.
JLO pirosban! Kíváncsian várom, van egy tippem, amit majd jövő ilyenkor elmondok.
meglátjuk ! rossi már rúgott egy kapufát a traktorral, most lory következik. kissé elszálltak ezek az olaszok a technikájuk iránt de az önbizalom nem hátrány. viszont hogy miként fogják a repsol honda tempóját + ha rossi fő pilótaként jobb ellátmányt kap a yamahától azt is felülmúlni na az érdekes lesz. a végsebességük jó, de ahol nincs 2km egyenes ott csak keringenek mint a gólyafos a levegőben , jelzem egy repsol hondához képest. az is látszik hogy ha rossi is véletlen jlo motorját kapja meg , még mm -et is elkeni . akkor na de a léééééééé számit semmi más!
Ducatihoz igazolt, hivatalos.
http://www.p1race.hu/hir/jarvi...
a nyalókásnak vagy bejön vagy sem
Tavaly csak épp hogy teszteltek azért nem volt eredmény.
Az Aprilia jövőképe!
"Ott vannak idén kezdtek ujra megbirkózni a király kategóriával , ez az év meg tanuló pénz lesz de jövőre első 8 ban ott lesznek szerintem siman"
Jooo. Capa te leszel a peldakepem, igy elharitani masra a hibat :D
Most sem én hibáztam, hanem egy autós. Az vette szegélyre a belsőt és felhordta a port.
Ez hazugsag, te sohasem hibazol. Na meg palyara sem mesz :D
Néha legelni is hagyni kell a motort
Én is arra törekszem, hogy a segge menjen el. De volt már, hogy az eleje indult. Az E-ringen egy autós-motoros vegyes napon egyszer poros volt a sikán előtti gyors tört jobbos (picit pattogós is). Ott 4. stiften elment az eleje, a sz..r is megállt bennem. Összevakartam, de nem tudtam a pályán maradni. Rögtön a füvön találtam magam a pálya mellett és kezdődhetett a 400 yarods hazafutás. Nagyon finom dolog füvön féktávot venni 160-ról.
Nekem mindig a hátulja mászik el kisebb nagyobb mértékben. Lehet a vezetéstechnikám sajátja, de elsőkerék kicsúszás miatt még nem pereceltem, és korrigálással se volt dolgom. Kevés az ilyen tapasztalatom.
Én nem cikkből olvastam, motorozom egy 30 éve. Eddig mindig meg tudtam fogni aszfalton.
Szerintem nem a gázadás, amivel menthető mert az baromira késik, hanem azzal ha a csúszás irányába kormányzunk. Ez autónál is természetes reflex, meg elmondták a Deltában is minden ősszel.
Ha balra fordulsz és elmegy az eleje, akkor a kormány még jobban aláfordulni igyekszik. Az eleje meg jobbra akar menni. A tapadást úgy nyered vissza, ha Te is azt mondod neki, hogy menjen jobbra. Magyarán ellenkormányzol.
A gázadás szerintem csak akkor játszik, ha már eleve gázon van a motor. Akkor nagyon finoman még rá lehet tenni, van mihez hozzáadódia a plusz vonóerőnek. Ebben csak annyi a hiba szerintem, hogy az eleje nem akkor szokott elmenni, amikor gázon vagyunk, hanem pontosan akkor, amikor nem adunk elég gázt. Ilyenkor már nem túl könnyű időben és pontosan meghúzni. Főleg, hogy nem mindegy, hogy balra, vagy jobbra. Jobbra pl. amikor aláfordul, akkor inkább visszaengedi a kezed a gázt.
Olvastam egy cikket, ott is írták, hogy első kerék megcsúszásakor oda kell baszni a gáznak, hogy mentesüljön a terhelés alól az eleje. Persze az embernek valószínűleg ez jön ösztönösen a legkevésbé, inkább elcsukja a gázt még jobban.
Hát gondold végig, bár nagyon nem kell. Ott az terepes kanyarvétel, az ugyanez, csak eltúlozva: segge kint van, kapar, a bütykök miatt jelentős rádiusz irányú vonó (toló) erőt produkál. Akár annyit is, hogy az elejét felemeli, tehát az első kerék szükséges tapadása zéró. Salakmotorban is van ilyen jelenet minden kanyarban.

Idealizált esetben tehát a motort vinklibe hajtod, a hátsó kerék merőlegesen fekszik és a kanyar irányaba kapar, az első kerék pedig függőlegesen áll és nem hat rá semmilyen oldalerő. Marquez ehhez van közelebb, mint a többiek. És Stoner is ezt csinálta. És véletlenül ki az a két versenyző aki az elmúlt 8 évben rendre több hellyel meg tudta verni az összes márkatársát...?

Naugye.

És mit mondtam 2008-ban is?
Vagyis lefordítva jobban terheli a hátulját, az első gumi kevésbé van terhelésnek kitéve
Attól függetlenül, hogy nem bírom a gyerek fejét, de ügyesen ment tegnap is. Inkább ő nyerjen, mint JLO.
Minek? Rég volt az már.
Nincs is motor amire ráüljön. Esetleg a Suzuki.