Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most 113. De nem nagy a belem. Mondjuk azért nem kockás.
Áhhh de jó volt megint megnézni!

https://www.facebook.com/jalak...
Mentünk a pannóniára! Megyek két kört megáll az MV. NAGYON FURCSA HANGJA VOLT! Olyan nem lesz olcsó a javítás kerepelős hang jött belőle. A buzija mit mondd nekem? Vegyél japánt te buzi. Előtte csinálta az említett vez tengely talpalást a sárkányban. Minden kigyorsításon emelte az elejét a motor. Délig bírta. Az is szétment. Időben hazaértünk.
Másnak kell eladnom! Zemát te ismered személyesen nem? Ő motorozik még?
Háde te elhíztál már rég. Hány kiló vagy most? 108?
Nem hiszem. Bár akkor még nem ismertem de szerintem általános 4. osztályban kellett volna neki akkora. Akkor vettünk magunknak 58-ast. Valamikor elővettem mondom felkapom magamra. Nem jött fel vállra sem.
Amúgy sehol. Az a motor úgy veszi fel a fordulatot, mint egy 250-es kétütemű és rossz nyelvek szerint tragédia ahogy megy. Sajnos még nem állt módomban kipróbálni, bár ez csak rajtam múlt. Nem merek ráülni, mert félek, hogy haza megyek és felvágom az enyémet kockákra.
Mondom én, hogy állat! Mit méregette. Kétszer vágta mégis rövid lett! !
Olvastam a kommneteket! Fasza.
Akkor neki nem lenne jó a 48-as ruhám.
Nekem a kedvenc sztorim, állunk a műhelyben, dobáljuk a GSX-R maradványokat egyik dobozból a másikba. Nézem, veztengely. Fura. Kérdezem:
- Ez most a Yoshi, vagy a gyári?
- A Yoshi most van benne, ez a gyári.
- De nem jó, nem stimmel az emelése - láttam rajta.
- Mert megtalpaltam.
- ?
- Leszedettem a seggéből és köszörültettem annyival magasabb pogácsákat.
- De ebből majdnem egy milliméter hiányzik, Te állat! Nem repült szét?
- De.
Jó adotságaaaa ? ? ? 95 kg volt és nem volt rajta 1 gramm zsír sem. Most 115 kg. És nem tagadt. Húzni húzta az biztos. Volt hozzá töke. Szerintem ha újra kezdené, 2 hónap után újra menne 55-öt.
Fent van! Hol van ez a K5 sárga-feketéhez?!
Azaz. A buzi csucsunak van meg. De asszem már nincs fent.
Szerintem Ő azért nem egy hétköznapi ember. Nagyon jó adottságai vannak, minden tekintetben, nem csodálkozom azon, hogy jól ment. Egyúttal - bár nem az én eredményem - de hízelgő, hogy vissza igazolja valaki, hogy a pályamotorozás egyik kulcsa, hogy ne legyél beszari és húzd a gázt. Ő legalább húzta!
Nem is igaz. Eccer a sikánban hajtotta össze. Egyszer meg Szlovák ringen a cél végén 200 faszomtuggya mennyivel. Azt mondta, hogy az fájt! De nem tört el semmije.
Volt róluk videó itt fent nem? Gépsárkány vagy mi
Kibaszott szép motorok. Én lehet vennék megint. De nem fogok! !
Hogy ment az az állat! ! ! Ritka egy barom! Ő volt az aki amit tudott azt stabilan tudott. Ha ment 2.00-át akkor azt mindig tudta. Ha lement 58-ra akkor azt tudta. Aztán 58-nál gondolt egyet és kibaszott egy 56-ot. Néztünk mint Mancika. Mások küzdenek minden 100adért, az a marha meg kihagy 1 másodpercet.
Ezek nem sajnálták, Predi félévente masnit font egy GSX-R-ből.
Sose értem azokat az embereket, akiknek van motoros tapasztalatuk, de még mindig álmodoznak. Anyagminőség, falvastagság, gyártási szórás. Meg kell nézni a robbantott ábrákat egy olasz vagy osztrák motorblokkról és ott a válasz a szemed előtt. Nem bírja, mert nem bírhatja. Úgy van megcsinálva, hogy szar legyen.
Megértem, ugye a kor... A pályázás biztos zsír, mennék én is csak kéne egy motor, amit nem sajnálok megtörni.
Jól van az otthon. Bolond jószág, csak bajt csinálna, nem szabad motor közelébe engedni.