be kell lépni egy egyesületbe,és rajtuk keresztűl ki lehet váltani a licencet
el kell menni sportorvoshoz,csinálni kell jópár vizsgálatot.
C licence kell az ilyen kupákra asszem,az olyan 18-20 körül van
így csak a nevezést kell kifizetned a versenyen mást nem
ha nincs licence,akkor napi licence,napi bizti meg a nevezési díj
Hát hogy mit veszek még rá nem tudom.Sok jó gyártó van lánc szettek terén is.jó az is a mit néztél.de érdemes körbe tekintgetni mert most tél lévén,meg vásárlók hiányába sok kereskedő kinál olcsón láncszettet.de mielőtt megvenél bármit érdemes a kersőbe beütni a márkáját,tipusát és olvasni róla adatokat,hogy meg felelőe az annak a motornak amid van..mert ugye bivaly motornak,bivaly lánc kell.sárkidobós meg erősített kezdetüeket elkell felejteni.ezek mind 1 motorozásos dolgok.régen mikor nem volt kínálat,cz láncot raktunk minden motorra .mert akkor csak azt lehetet kapni.rádobtunk olyat amit 100 lóerős gyorsaságihoz ajánlottak.gondolhatod hogy meg se bírta nyúlitani sose.csak megette a homok inkábbezeket.profi lánc sprayk szintén nem léteztek még.most is vannak nagyon jó láncok a cz kinálatábban.de mivel láttam hogy nem vagy kezdő mocis,és igen szereted a gázt húzni és van is erős vasad,ezért javaslom a profi készletet.anyagilag is jobban jössz ki.ez tuti. menj rá a nagy vas.hu-ra,vagy a motormann.hu ra stb.ott van több választék és leírást is találsz a láncokról.innen majd tudsz válogatni jobban..valószínű én maradok a did mx láncánál,mondjuk veszek hozzá afam vagy jt fogaskerekeket.jól bírják.ezeket probáltam.igaz kb 50 rugós tétel lessz maj így egyben.
ez hihetetlen. lea kalappal dungey előtt.ilyen esés után rohant motor után és ment ment.ez a profizmus!nagyon megviselte ám az esés:)romlott a körideje vagy pár tizedet:)
hill-vollopoto csata jó volt.
mi lenne,ha stewart,reed is indulna?
grant-et hovalehet sorolni?ő is élmenő?még nem láttam
kedves ZDANA. d.i.d.hs utcai motorokhoz való lánc.nem krossz.próbáld meg a d.i.d.mx lánc tipusát.az gyári krossz.a hs meg csak 1 erősített változat utcára.ez tapasztalat,mert elkövettem én is azt a hibát megvettem az olcsót.már ha 15-ért az volt.feltettem a 400-as tuningolt xr-re amit csak krosszra használok,faszán beállitva.aztán 1 délutáni motorozás után már a lengőkaron ült a lánc majdnem.onnantól kezdve folyamatosan huzgáltam hátra a kereket hogy spanoljam a láncot.így legalább megette az 10 rugós alu hátsó fogaskerekem is. most vehetek azt is újjat meg láncot is.a mx lánc tutti.450-esen van a havernak de már jó ideje nyírja.kutya baja.összevetve a két lánc adatait nem kicsi a különbség a szakító szilárdságuk közt.ez a titok,nem más.a drágább lánc sokkal többet kibír.plussz nemteszi tönkre a körülötte lévő dolgokat sem.gondolj bele hogy ha odavered 450-nek és a gyenge lánc szakad,eltalál fekszel,ha blokkot ér nem kicsi a zsebbe nyúlni való.ezt kell átgondolni.
na jó kis túlzás is volt benne,de tényleg sokat szivtam velük.06ost o-gyűrűs irissel adtam el és az pl atomjó volt.de most nem akartam gyűrűs láncot,mert az olyan endúrós feeling és frusztrálva érezte volna magát a motorom
Ti hol szoktatok cross ruházatott venni?Mert én nem sok értelmes oldalt találtam!